עזרה דחופה - קניית סט חסידי לPA700
-
@מערכת-הפורום יש לי סט מתאים, יש כמה רמות ודגימות.
מתחיל מ800 ש"ח.
(יש שם גיטרות חשמליות מטורף!! ועוד דגימות של קלרינט טובות!) -
מי מוכר סט איכותי ומוצלח לPA700 במחיר של גג 2000 שקל.
אם יש למישהו המלצה כזאת או אחרת אשמח לקבל..@מערכת-הפורום אם תאה רוצה לקנות סט טוב ואיכותי של מוישי גלר אתה יכול ליצור אתי קשר
דרך הפרופיל -
@מערכת-הפורום יש לי סט מתאים, יש כמה רמות ודגימות.
מתחיל מ800 ש"ח.
(יש שם גיטרות חשמליות מטורף!! ועוד דגימות של קלרינט טובות!)@א-ה-2 אני מעוניין תעלה דוגמאות
-
@א-ה-2 אני מעוניין תעלה דוגמאות
@הקלידן-הצפוני
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu3*****1PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8Nההקלטות של מוישי גלר
-
שלום יש לי סט מטורף שאני בניתי עלPA700 עם כל הדברים העדכניים שהולך היום הנה דוגמאותמהסט Take1.MP3
-
@מערכת-הפורום אם תאה רוצה לקנות סט טוב ואיכותי של מוישי גלר אתה יכול ליצור אתי קשר
דרך הפרופיל -
@הקלידן-הצפוני
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu3*****1PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8Nההקלטות של מוישי גלר
@מרדכי-סלומון של גלר קצת יקר בשבילי שמעתי כבר דוגמאות שלו התכוונתי לגבי הסט שהוא כתב ב800
-
@מרדכי-סלומון של גלר קצת יקר בשבילי שמעתי כבר דוגמאות שלו התכוונתי לגבי הסט שהוא כתב ב800
@הקלידן-הצפוני כמה גלר לוקח? אתה יודע? אם כן תכתוב..
-
@הקלידן-הצפוני כמה גלר לוקח? אתה יודע? אם כן תכתוב..
@906 2500 לסט לPA700 אני לא יכול להוציא סכום כזה יש לי עוד לתקן את האורגן שלי
-
@906 2500 לסט לPA700 אני לא יכול להוציא סכום כזה יש לי עוד לתקן את האורגן שלי
@הקלידן-הצפוני על אף שכנראה אני יקנה ממנו בימים הקרובים, המחיר קצת מוגזם.. הבאלדים כולם דברים חינמיים שהוא אולי ערך - אולי.
הקטרון נשמע בכלל של שייע פרידמן למי שמכיר, ואני מקווה שהוא קיבל על זה אישור
זה היה יכול לעלות 1800 או 2000 -
@הקלידן-הצפוני על אף שכנראה אני יקנה ממנו בימים הקרובים, המחיר קצת מוגזם.. הבאלדים כולם דברים חינמיים שהוא אולי ערך - אולי.
הקטרון נשמע בכלל של שייע פרידמן למי שמכיר, ואני מקווה שהוא קיבל על זה אישור
זה היה יכול לעלות 1800 או 2000@906 מה אתה אומר על מה שיש לי שווה להשקיע למשהו יותר טוב או שזה מספיק לאירועים
https://drive.google.com/file/d/****1VaELQKlDG0fxlKEzKjVXVPDZ1oDnZY1m/view?usp=share_link -
@הקלידן-הצפוני על אף שכנראה אני יקנה ממנו בימים הקרובים, המחיר קצת מוגזם.. הבאלדים כולם דברים חינמיים שהוא אולי ערך - אולי.
הקטרון נשמע בכלל של שייע פרידמן למי שמכיר, ואני מקווה שהוא קיבל על זה אישור
זה היה יכול לעלות 1800 או 2000פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות