הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג
-
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אולפניסט-ברמה
אז יעשו כנראה משהו כמו 'אגדה של אגדה', שנה שעברה היה ישיבשיר בחנוכה ואח''כ בביה''ז פסח היה אגדה של אגדה, שזה בעצם הופעה כמו הישיבשיר רק בלי השירת המונים..מה זה ''אגדה של הגדה''?
לא שמעתי על זה.
@אולפניסט-ברמה
לפני פסח -
זה היה מוצאי שבת של שבת הגדול
-
איפה זה היה?
זה היה עם יואלי?
-
איפה זה היה?
זה היה עם יואלי?
@אולפניסט-ברמה
כן, עם יואלי, כבר כתבתי- בסגנון של ישיבשיר רק בלי שירת המונים.
ראיתי שכתבת באיזה פוסט שהתכתבת עם יואלי , אז אולי תשאל אותו ע''ז- אם יהיה השנה... -
איפה זה היה?
זה היה עם יואלי?
@אולפניסט-ברמה זה היה בבניני האומה עם יואלי כן
-
פוסט זה נמחק!
@אולפניסט-ברמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
https://tickchak.co.il/akiva?_ref=16519_nwc
הופעה של עקיבא בפסח.
זה רק בנים?
-
@אולפניסט-ברמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
https://tickchak.co.il/akiva?_ref=16519_nwc
הופעה של עקיבא בפסח.
זה רק בנים?
@המחבל-המחופש נראלי זה מעורב
-
@המחבל-המחופש נראלי זה מעורב
@מי-זאת אם כך למה זה פה אסוררררר
-
@מי-זאת אם כך למה זה פה אסוררררר
@המחבל-המחופש לא בטוח אבל מי שהעלה שיעדכן סופי
ןאם יודעים על עוד הופעה שלו בפסח שיעלו לפהה באלי ברמות -
@המחבל-המחופש לא בטוח אבל מי שהעלה שיעדכן סופי
ןאם יודעים על עוד הופעה שלו בפסח שיעלו לפהה באלי ברמות -
כמה עולה המופע של מרדכי שפירא?
ומי הולכת למופע? -
@אהמ אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
יש איזה הופעה מעניינת לנשים?
יפרסמו ניראלי יותר בהמשך בטח זה פחות הופעות גדולות וכאלה
-
כמה עולה המופע של מרדכי שפירא?
ומי הולכת למופע?@אילה-הזמרת אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
כמה עולה המופע של מרדכי שפירא?
ומי הולכת למופע?109 יציע נשים
89 מוזל נשים
89 זול גברים
109 זהב ונגיש גברים
149 vip aגברים -
ר ר. כהן התייחס לנושא זה ב
-
@אולפניסט-ברמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
https://tickchak.co.il/akiva?_ref=16519_nwc
הופעה של עקיבא בפסח.
זה רק בנים?
@המחבל-המחופש אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אולפניסט-ברמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
https://tickchak.co.il/akiva?_ref=16519_nwc
הופעה של עקיבא בפסח.
זה רק בנים?
נראה לי שזה גם וגם. (בהפרדה)
צריך להיכנס לקישור של זה ולבדוק במפה של האולם.
-
@נעמה-2 אתם קולטים
179 שח כרטיס!!@אדם-חכם-וישר אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@נעמה-2 אתם קולטים
179 שח כרטיס!!זה סבבה לגמרי.!!
אל תתלוננו. -

-

-

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
