דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ארי היל

ארי היל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.2k פוסטים 201 כותבים 242.3k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אאא 1א מנותק
    אאא 1א מנותק
    אאא 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #915

    https://www.93fm.co.il/wp-content/uploads/2023/03/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8.mp3?_=1

    משה שולמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #916

      ארי היל ובנצי קלצקין בשמחת פורים.jpg

      "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • אאא 1א אאא 1

        https://www.93fm.co.il/wp-content/uploads/2023/03/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8.mp3?_=1

        משה שולמןמ מנותק
        משה שולמןמ מנותק
        משה שולמן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #917

        @אאא-1 אמר בארי היל:

        https://www.93fm.co.il/wp-content/uploads/2023/03/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8.mp3?_=1

        לא נפתח בנטפרי

        mimiM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה שולמןמ משה שולמן

          @אאא-1 אמר בארי היל:

          https://www.93fm.co.il/wp-content/uploads/2023/03/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8.mp3?_=1

          לא נפתח בנטפרי

          mimiM מנותק
          mimiM מנותק
          mimi
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #918

          @משה-שולמן אמר בארי היל:

          @אאא-1 אמר בארי היל:

          https://www.93fm.co.il/wp-content/uploads/2023/03/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8.mp3?_=1

          לא נפתח בנטפרי

          אצלי עובד בנטפרי.

          לפעמים דווקא להרפות דורש הכי הרבה מאמץ...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אאא 1א מנותק
            אאא 1א מנותק
            אאא 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #919

            מוטי ויזל וארי היל משמחים בפורים 3.mp4
            נפתלי קמפה וארי היל באירוע מיוחד בפורים.mp4
            נפתלי קמפה וארי היל משמחים באירוע מיוחד.mp4

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אאא 1א מנותק
              אאא 1א מנותק
              אאא 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #920

              לחסומים
              https://send.magicode.me/send-file/file/1727b8a50b*****e44dd1d4f732b897ce8ebcbcf3b39d/view

              https://send.magicode.me/send-file/file/1d4a217ccb3e767e93dc0a*****9ff527bfd7e131f82c/view

              https://send.magicode.me/send-file/file/63d4287cb5adc354342c01520******2f75f89828f3387/view

              hutkH תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אאא 1א אאא 1

                לחסומים
                https://send.magicode.me/send-file/file/1727b8a50b*****e44dd1d4f732b897ce8ebcbcf3b39d/view

                https://send.magicode.me/send-file/file/1d4a217ccb3e767e93dc0a*****9ff527bfd7e131f82c/view

                https://send.magicode.me/send-file/file/63d4287cb5adc354342c01520******2f75f89828f3387/view

                hutkH מנותק
                hutkH מנותק
                hutk
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #921

                @אאא-1 חסום

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • hutkH hutk

                  @אאא-1 חסום

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ימהר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #922

                  @hutk
                  תמחוק כוכביות

                  hutkH תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • י ימהר

                    @hutk
                    תמחוק כוכביות

                    hutkH מנותק
                    hutkH מנותק
                    hutk
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #923

                    @ימהר NetFree logo - נטפרי לוגו
                    אופסס..
                    בדקנו, ולצערנו התוכן באתר זה לא טוב.
                    לחץ כאן כדי ללמוד על שיתוף והעברת קבצים בנטפרי
                    אתרים נפוצים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אאא 1א מנותק
                      אאא 1א מנותק
                      אאא 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #924
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אאא 1א מנותק
                        אאא 1א מנותק
                        אאא 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #925

                        הילולת ריב מיילך מליזענסק.mp4

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אאא 1א מנותק
                          אאא 1א מנותק
                          אאא 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #926

                          לחסומים להוריד כוכביות

                          https://send.magicode.me/send-file/file/95981dc77d0e5292ed2a814e****7c94c6d11b192772/view

                          היי 2ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מUזיקמ מנותק
                            מUזיקמ מנותק
                            מUזיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #927

                            יש למשהו מושג מה עם הדיסק של ארי היל?

                            אגב,
                            שמתי לב שיש לו הרבה סינגלים של פורים, סוכות וכו'...
                            ובמקביל לפסח אין לו כלום!! מענין מהי הסיבה! 🙂

                            אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מUזיקמ מUזיק

                              יש למשהו מושג מה עם הדיסק של ארי היל?

                              אגב,
                              שמתי לב שיש לו הרבה סינגלים של פורים, סוכות וכו'...
                              ובמקביל לפסח אין לו כלום!! מענין מהי הסיבה! 🙂

                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #928

                              @מUזיק
                              יש עוד קצת זמן עד פסח
                              אולי הוא עוד יפתיע 😉 ..

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אאא 1א אאא 1

                                ארי היל מבשל להיט.mp4

                                יונתן פי מנותק
                                יונתן פי מנותק
                                יונתן פ
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #929

                                @אאא-1 אמר בארי היל:

                                ארי היל מבשל להיט.mp4

                                אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                אחלה שיר!!

                                כשאין אמונה אין תשובות!
                                כשיש אמונה אין שאלות!
                                חפץ חיים.

                                אאא 1א מUזיקמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יונתן פי יונתן פ

                                  @אאא-1 אמר בארי היל:

                                  ארי היל מבשל להיט.mp4

                                  אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                  אחלה שיר!!

                                  אאא 1א מנותק
                                  אאא 1א מנותק
                                  אאא 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #930

                                  @יונתן-פ אמר בארי היל:

                                  @אאא-1 אמר בארי היל:

                                  ארי היל מבשל להיט.mp4

                                  אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                  אחלה שיר!!

                                  יפה לא שמתי לב שזה השיר הזה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    @אאא-1 אמר בארי היל:

                                    ארי היל מבשל להיט.mp4

                                    אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                    אחלה שיר!!

                                    מUזיקמ מנותק
                                    מUזיקמ מנותק
                                    מUזיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מUזיק
                                    #931
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      @אאא-1 אמר בארי היל:

                                      ארי היל מבשל להיט.mp4

                                      אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                      אחלה שיר!!

                                      מUזיקמ מנותק
                                      מUזיקמ מנותק
                                      מUזיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מUזיק
                                      #932

                                      @יונתן-פ אמר בארי היל:

                                      @אאא-1 אמר בארי היל:

                                      ארי היל מבשל להיט.mp4

                                      אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                      אחלה שיר!!

                                      זה באמת אחלה שיר רק חיכינו לביצוע של ארי היל!! חבל שהיל לא ביצע אותו בסוף! למה הוא היה הופך אותו ללהיט של ממש!!!

                                      מ יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מUזיקמ מUזיק

                                        @יונתן-פ אמר בארי היל:

                                        @אאא-1 אמר בארי היל:

                                        ארי היל מבשל להיט.mp4

                                        אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                        אחלה שיר!!

                                        זה באמת אחלה שיר רק חיכינו לביצוע של ארי היל!! חבל שהיל לא ביצע אותו בסוף! למה הוא היה הופך אותו ללהיט של ממש!!!

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מא1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                        #933

                                        @מUזיק

                                        @אין-על-מוזיקה אמר בארי היל:

                                        @מא1 השיר הזה יצא בלג בעומר האחרון
                                        שם בסרטון זה היה על המילים "תבנה חומות ירושלים"
                                        אבל זה בסופו של דבר השיר שיצא על ר' שמעון בר יוחאי...

                                        הוא ביצע כבר את הלחן הזה במילים אחרות בשיר של ר' שמעון- מבטל כל הגזירות, בצורה מושלמת!!!
                                        שימו לב למנגינה- זה אותו דבר...

                                        משפט לחיים-💕
                                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מUזיקמ מUזיק

                                          @יונתן-פ אמר בארי היל:

                                          @אאא-1 אמר בארי היל:

                                          ארי היל מבשל להיט.mp4

                                          אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                          אחלה שיר!!

                                          זה באמת אחלה שיר רק חיכינו לביצוע של ארי היל!! חבל שהיל לא ביצע אותו בסוף! למה הוא היה הופך אותו ללהיט של ממש!!!

                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פ
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #934

                                          @מUזיק אמר בארי היל:

                                          @יונתן-פ אמר בארי היל:

                                          @אאא-1 אמר בארי היל:

                                          ארי היל מבשל להיט.mp4

                                          אז בעצם זה, זה השיר שמשה דוד וויסמנדל ביצע שקוראים לו תבנה חומות ירושלים
                                          אחלה שיר!!

                                          זה באמת אחלה שיר רק חיכינו לביצוע של ארי היל!! חבל שהיל לא ביצע אותו בסוף! למה הוא היה הופך אותו ללהיט של ממש!!!

                                          זה לא כל כך היה לעניין שהוא ישיר את זה, אחרי שכבר הוא שר במנגינה של ר' שמעון
                                          לכן בנצי הביא את זה למישהו אחר

                                          כשאין אמונה אין תשובות!
                                          כשיש אמונה אין שאלות!
                                          חפץ חיים.

                                          אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול