איזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון
-
@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
@המחבל-המחופש באיזה סמינר את? אולי אני אכיר את השיר...
@חיה-במקרנצ-יק-0 מותר לכתוב כאן כאלו פרטים בכלל? כי אז הייתי מזמן מבררת באיזה סמינר כל אחת......
פוסט זה נמחק! -
שהכאב ימצא לו חברים
חוזרת אליך
ישלך אותך
גרש את העצבותכמה אחדות וואו!
-
שהכאב ימצא לו חברים
חוזרת אליך
ישלך אותך
גרש את העצבותכמה אחדות וואו!
פוסט זה נמחק! -
לנסות-גד אלבז ומשה קליין

-
@טותיייי
לא טוהר?


-
@טותיייי
לא טוהר?


-
אני לפעמים כשהייתי רוצה קצת יותר כח....
הייתי שומעת את אל תעזבי ידיים
וגם את רסיסים,בנקודה שבה נגמר האור, גוני, סיבת הסיבות, וגם נפתלי קמפה, ועוד שירי של תקוה, לא זוכרת איזה......
סתם עברתי על הפליליסט בנגן, וזה השירים שהיו שם שזכרתי שהיו נותנים לי קצת כח!ברוך השם מאז שהפסקתי לשמוע את כל השירים שניגררים מהשירים הנ"ל ,בינתיים לא נכנסתי לדיכאון...
(למרות שיש ממה) -
לכתוב על שירים שהכניסו אותי לדיכאון או שירים שהרימו אותי ממנו?
-
לכתוב על שירים שהכניסו אותי לדיכאון או שירים שהרימו אותי ממנו?
@מישהי-מיוחדת אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
לכתוב על שירים שהכניסו אותי לדיכאון או שירים שהרימו אותי ממנו?
כמובן שעל שירים שהרימו!!
אני מקווה שזה לא בדיחה -
אני לפעמים/לאחרונה ברגעים חשוכים (הסתר פנים)
במקום לשמוע שיר אני פשוט כותב בעצמי שיר (ממליץ לכם מאד לנסות גם אם אתם חושבים שאין לכם את הכשרון הזה, אני בתחילה הייתי בטוח שזה לא הקטע שלי לכתוב שירים עד שניסיתי, ועכשיו פשוט א''א להפסיק)@יהודה-n גם לי זה די עוזר. אני גם מלחינה לעצמי... זה ממש עוזר לי!
עוד שירים שעוזרים לי-אפ אנד דאון, ברחתי מעצמי, נשארתי בלי כלום, להרגיש קרוב, הגבול זה השמיים... יש עוד אבל אני לא זוכרת נכון לרגע זה... -
תודה לכולכם על העצות לא כ"כ עזר אבל תודה
@דוד-ירושלמי-בנשמה השאלה היא כזאת
אתה מזן האנשים שמחבב דיכאון ורוצה לחוות את זה עם שירים
או שאתה מהזן הזה שרק רואה דיכאון מול העיינים ומחפש את המילה שמחה ולא מבין שגוגל גם בדיכאון אז הוא לא ימצא את זה בחיים, כי אם אתה מהאלה ואתה רוצה שירים שירימו אותך אז לך על כל האלבום שלח לי כח של אברהם פריד ויש עוד מלא. -
@מישהי-מיוחדת אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:
לכתוב על שירים שהכניסו אותי לדיכאון או שירים שהרימו אותי ממנו?
כמובן שעל שירים שהרימו!!
אני מקווה שזה לא בדיחה@יונתן-פ למה שיהיה בדיחה
הדיכאון זה אחד הדברים היפים בחיים, וזה שזה נהיה קלישאה שזה דבר גרוע לא אומר כלום.
אני נגיד בנאדם הכי נהנתן הכי שמחת חיים והכי מזמור לטובה לא משנה מה.
אבל כן אני חולת דיכאון וזה כיף לי וזה עושה לי טוב, והכי חשוב זה הרגעים היחידים כמעט בחיים שלי שאני יכולה להגיד לעצמי תקשיבי את ככה וככה וככה וככה, זה מה שמודד אותנו, הדיכאון. -
@יונתן-פ למה שיהיה בדיחה
הדיכאון זה אחד הדברים היפים בחיים, וזה שזה נהיה קלישאה שזה דבר גרוע לא אומר כלום.
אני נגיד בנאדם הכי נהנתן הכי שמחת חיים והכי מזמור לטובה לא משנה מה.
אבל כן אני חולת דיכאון וזה כיף לי וזה עושה לי טוב, והכי חשוב זה הרגעים היחידים כמעט בחיים שלי שאני יכולה להגיד לעצמי תקשיבי את ככה וככה וככה וככה, זה מה שמודד אותנו, הדיכאון. -
@דיפולט תראי, מה טוב בלהיות חולת דיכאון?
דיכאון זה לא משו שבחורים בו זה מצב שנקלעים אליו...
ושירי דיכאון זה סוג של תרופה..@chagit03
צודקת
חולת דיכאון זה בהחלט לא מה שאני מאחלת לאנשים בחיים.
סתם הבאתי דוגמה על עצמי שאני באמת בנאדם שנהנה וזה ואחרי כל הדברים היפים בחיים אני מוצאת בדיכאון את היפה ביותר, ברצינות בלי קלישאות עכשיו.
אבל כשיש קיצון מסויים שזה נהיה דבר גרוע להיות בדיכאון וזה כאילו משבר סוג של וכאלה אז בשביל לשכנע אנשים קצת להרגע מהדעה שלהם צריך ללכת לקיצון השני לכן אמרתי ככה.
אבל סתם דיכאון זה באמת רגע כזה שאתה חושב עם עצמך את הדברים שייצרו אותך של עוד 20 שנה.
ושירי דיכאון זה לא תרופה, זה מחלה.
ויש מחלות ממכרות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)
