דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"

דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
238 פוסטים 126 כותבים 13.2k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
    #71

    תכלס גמאני חיפשתי עדכונים על שירים וזמרים והתוצאה הייתה רק מקצב!
    בערך מתחילת 2021,הייתי נכנסת בקביעות יום יום לאתר בתור אורחת
    עד שיום אחד אמרתי לעצמי למה שאני לא יכנס?
    ואז שלחתי להם מייל ואישרו אותי...
    מאז אני כל יום נכנסת וכיף לי,אני מתעדכנת בפרטי מוזיקה ומבקשת שירים ,ועוזרת למשתמשים...
    תודה רבה לפורום המדהים הזה!

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
      טכנאי קיובייס 12
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #72
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @ב-ב אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

        הייתי מחוברת לאתר המנגן, וכשהוא נסגר הייתי צמאה לפורום מוזיקה...

        @טיטו אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

        (עוד מימי המנגן כשדנו שם על שירים ווקאלים בספירת העומר)

        ממממ
        אמאא ימים עברווו

        אני חושבת שמקצב התחיל לפרוח מקבוצת המשתמשים של המנגן.
        אני ו- @רבקה גם הגענו דרך שם, אחרי הדיון הסוער וסגירת אופציית התגובות לנטפריים......
        גם @יעל-ק משם, @פונץ-בננה , @מצט ועוד...

        רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #73

        @אייצ-ית אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

        אני חושבת שמקצב התחיל לפרוח מקבוצת המשתמשים של המנגן.

        בהחלט.
        והייתי אומרת שהמשתמשים של המנגן הם אלה שהקפיצו את הפורום מאד.
        לדוגמא הפינה של הכתיבה ושירים לקריאה - היא זו שהביאה לכאן משתמשים רבים עקב סקרנות או רצון לכתיבה והבעה בהתבטאות בפרהסייה כזו נרחבת.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • N מנותק
          N מנותק
          ntz
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #74

          כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

          רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

          המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

          אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

          אפשר ליצור קשר במייל:
          noam6947@gmail.com

          chagit03C כשרוןכ שריושש שמעון 2ש 4 תגובות תגובה אחרונה
          32
          • N ntz

            כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

            רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

            המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

            אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #75

            @ntz הוווו
            איזה כיף לנו!

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • N ntz

              כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

              רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

              המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

              אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

              כשרוןכ מנותק
              כשרוןכ מנותק
              כשרון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #76

              אני בכלל הגעתי בדרך אקראי חיפשתי בגוגל נושאים ל'קצב' כתבתי מקצב ואז זה עלה לי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • N ntz

                כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

                רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

                המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

                אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

                שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #77

                @ntz וזה הזמן אולי גם לומר
                תודה רבה על הפורום המהממם
                ומושקע הזה ואני ממש נהנת
                כל מה שצריך יש בו
                סיפרתי לחברות שלי והם התלהבו..

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נגינתי
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #78

                  טוב, אז אני פה כבר קצת הרבה זמן, מדי הרבה בשביל לזכור בדיוק מה מו ומי,
                  מה שאני זוכר, שהסיבה שהתחברתי הייתה בכלל בשביל להעלות איזה קאבר שביצעתי (למי שזוכר:)...),
                  לא חלמתי על ערימת הפידבקים שאקבל...
                  תוך כדי אני קולט שכאן יש לי הההכלל, החל מכל שיר חדש שרק יוצא, עבור בטיפים ועצות לנגינה ולשירה,
                  שיתוף ביצועים של אחרים שמשפשף אותך (ומכניס אותך לפרופורציות😉 )...
                  וכמובן, איך לא, השירים לכתיבה ולקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה😇 .....
                  בקיצור, כיף כאן להירגע לפעמים מסטרס שגרת היומיום, להיכנס לפלנטה אחרת, לעולם המושגים הייחודי לכאן (מישהו צריך לעשות איזה מילון מושגים של כל ההווי כאן, אולי תכף לקראת שנתיים לפורום)😜
                  באמת הזדמנות לומר תודה לכל האנשים הנפלאים שעומדים מאחורי הדבר הענק הזה, אל תשכחו שיש להם שגרה וחיים עמוסים לא פחות משל רובינו...
                  ל @ntz ולשאר המייסדים והמנהלים, ול @צוות-פיקוח ששומרים לנו על אתר נקי וברמה גבוהה
                  תודה, בהצלחה, ותמשיכו להתפתח ולגדול!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • chagit03C chagit03

                    תכלס גמאני חיפשתי עדכונים על שירים וזמרים והתוצאה הייתה רק מקצב!
                    בערך מתחילת 2021,הייתי נכנסת בקביעות יום יום לאתר בתור אורחת
                    עד שיום אחד אמרתי לעצמי למה שאני לא יכנס?
                    ואז שלחתי להם מייל ואישרו אותי...
                    מאז אני כל יום נכנסת וכיף לי,אני מתעדכנת בפרטי מוזיקה ומבקשת שירים ,ועוזרת למשתמשים...
                    תודה רבה לפורום המדהים הזה!

                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #79

                    @chagit03 האתר לא קיים מתחילת הקורונה, הוא הוקם לקראת סוף הקורונה

                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #80

                      כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
                      אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
                      אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
                      אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
                      בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
                      זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

                      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      19
                      • N ntz

                        כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

                        רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

                        המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

                        אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                        #81

                        @ntz
                        ראית איזה פרסום @יונמיוזיק עשה במייל מיוזיק ליותר מ20,000 אנשים ולא סתם אנשים כותבים כאן באתי דרך מייל מיוזיק,

                        אבל אני יעשה עכשיו פרסום קטן בקבוצות צאט מוזיקלים!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          @chagit03 האתר לא קיים מתחילת הקורונה, הוא הוקם לקראת סוף הקורונה

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #82

                          @ב-ב למה?
                          ב2021 זה תחילת הקורונה לא?

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          rivka 0R שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            @ב-ב למה?
                            ב2021 זה תחילת הקורונה לא?

                            rivka 0R מנותק
                            rivka 0R מנותק
                            rivka 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #83

                            @chagit03 לא, תחילת 2020.

                            שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #84

                              אוקיי תיקון טעות 2021...

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                @ב-ב למה?
                                ב2021 זה תחילת הקורונה לא?

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                #85

                                @chagit03
                                לא יודע
                                העיקר שבינה מלאכותית כתב שאני עוזר מ2021 צפו בפרופיל שלי https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%9F-2

                                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @chagit03
                                  לא יודע
                                  העיקר שבינה מלאכותית כתב שאני עוזר מ2021 צפו בפרופיל שלי https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%9F-2

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #86

                                  @שמעון-2 כן רק שזה מדובר על מישהו אחר ככל הנראה כי אם תקרא שוב תראה שהבינה מלאכותית מדברת על פורום תכנות רובי שזה לא הפורום שלנו אלא משהו בסגנון של מתמחים טופ

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • טיטוט טיטו

                                    @שמעון-2 כן רק שזה מדובר על מישהו אחר ככל הנראה כי אם תקרא שוב תראה שהבינה מלאכותית מדברת על פורום תכנות רובי שזה לא הפורום שלנו אלא משהו בסגנון של מתמחים טופ

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #87

                                    ואוון אתם פשוט חמודים אין עליכם
                                    הרגתם מצחוק
                                    טוב לדעת שיש פה גם מישפוחה🤣🤣
                                    @קפוצ-ונית ו@שמעון-2
                                    וכל הישנים מהמנגן ביכלל אתם ממש ישנים מהדור הקודם😉😉😉
                                    אני הקראתי אותכם מהחיפוש בגוגל ומאז אני שם
                                    ניראה לי אחלתי לכם תמוח כל התקופה שאני כאן וכימעט אתם מצטערים שחיפשתי בגוגל😝😝😝😝
                                    צןחקת
                                    קיצער אתם אלופים

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    אברהם dא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      ואוון אתם פשוט חמודים אין עליכם
                                      הרגתם מצחוק
                                      טוב לדעת שיש פה גם מישפוחה🤣🤣
                                      @קפוצ-ונית ו@שמעון-2
                                      וכל הישנים מהמנגן ביכלל אתם ממש ישנים מהדור הקודם😉😉😉
                                      אני הקראתי אותכם מהחיפוש בגוגל ומאז אני שם
                                      ניראה לי אחלתי לכם תמוח כל התקופה שאני כאן וכימעט אתם מצטערים שחיפשתי בגוגל😝😝😝😝
                                      צןחקת
                                      קיצער אתם אלופים

                                      אברהם dא מנותק
                                      אברהם dא מנותק
                                      אברהם d
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #88

                                      @המחבל-המחופש ראיתי בגוגל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מא1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #89
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        16
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
                                          אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
                                          אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
                                          אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
                                          בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
                                          זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #90

                                          @ב-ב אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                                          כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
                                          אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
                                          אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
                                          אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
                                          בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
                                          זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

                                          מאוד מתחבר לעניין הפרגון --באמת מאוד מעודד ונותן הרגשה טובה
                                          אבל משום מה אין לי אפשרות כזו -- לוחץ לייק ולא נקלט -- חבל !!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול