דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.1k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דודו בלוקהד דודו בלוקה

    אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
    השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
    טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
    בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
    טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
    "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
    טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
    את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
    זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

    חיימובח מנותק
    חיימובח מנותק
    חיימוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #153

    @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

    אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
    השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
    טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
    בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
    טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
    "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
    טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
    את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
    זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

    מסר חזק שיר מרגש הוא שר מהלב שומע בלי סוף

    אני הסוד של ירושלים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
      #154

      אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

      מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

      כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

      מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
      אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
      לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

      לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

      @chagit03 אמר במידד טסה:

      מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
      יופי....
      כי אומרים שזה עליו...
      בקטע הסופי יותר רואים את זה...

      @chagit03 אמר במידד טסה:

      הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

      לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
      בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

      אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
      מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

      ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
      לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      חיימובח chagit03C 2 תגובות תגובה אחרונה
      5
      • רבקהר רבקה

        אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

        מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

        כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

        מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
        אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
        לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

        לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

        @chagit03 אמר במידד טסה:

        מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
        יופי....
        כי אומרים שזה עליו...
        בקטע הסופי יותר רואים את זה...

        @chagit03 אמר במידד טסה:

        הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

        לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
        בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

        אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
        מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

        ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
        לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

        חיימובח מנותק
        חיימובח מנותק
        חיימוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
        #155

        @רבקה אמר במידד טסה:

        אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

        מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

        כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

        מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
        אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
        לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

        לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

        @chagit03 אמר במידד טסה:

        מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
        יופי....
        כי אומרים שזה עליו...
        בקטע הסופי יותר רואים את זה...

        @chagit03 אמר במידד טסה:

        הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

        לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
        בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

        אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
        מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

        ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
        לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

        אני לא בשוק בביטוי רגש כזה כל מותר גם לשנות סגנון והשירה ההלב מדהימה ובגלל שזה מהלב זה כל כך תפסלכידת אינטרנט_18-3-2023_223415_www.youtube.com.jpegלכידת אינטרנט_18-3-2023_224329_www.youtube.com.jpeg חמש דקות בין תמונה לתמונה

        אני הסוד של ירושלים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • רבקהר רבקה

          אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

          מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

          כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

          מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
          אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
          לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

          לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

          @chagit03 אמר במידד טסה:

          מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
          יופי....
          כי אומרים שזה עליו...
          בקטע הסופי יותר רואים את זה...

          @chagit03 אמר במידד טסה:

          הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

          לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
          בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

          אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
          מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

          ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
          לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
          #156

          @רבקה אמר במידד טסה:

          לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן.

          אולי זה לא דובר שחור על גבי לבן,אבל המסר ככ ברור שאי אפשר להתכחש לזה...
          כמו ש @מומחה-לקליפים אמר הוא בחר לפרסם את זה בדרך הזאת...

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודו בלוקה
            #157

            לדעתי זה מוגזם 400.000
            קונה צפיות זה ודאי

            בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דודו בלוקהד דודו בלוקה

              לדעתי זה מוגזם 400.000
              קונה צפיות זה ודאי

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #158

              @דודו-בלוקה ממש לא מסכימה איתך!
              בתור אחת ששמה את השיר בלופים ביוטיוב ורואה איך זה עולה בהדרגה...
              גם תסתכל על התגובות איך אנשים חיכו לשירים שלו

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • chagit03C chagit03

                @דודו-בלוקה ממש לא מסכימה איתך!
                בתור אחת ששמה את השיר בלופים ביוטיוב ורואה איך זה עולה בהדרגה...
                גם תסתכל על התגובות איך אנשים חיכו לשירים שלו

                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #159

                @chagit03 יותר מישי ריבו
                את אוחזת?????????????

                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                chagit03C ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                  @chagit03 יותר מישי ריבו
                  את אוחזת?????????????

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #160

                  @דודו-בלוקה שיא ההגיוני,הוא הפציץ שיר. סגנון שונה שלו שלא הוציא בחיים...
                  אל תשכח שמסתתר שם מסר מעניין כלשהוא...

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מי זאתמ מנותק
                    מי זאתמ מנותק
                    מי זאת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #161

                    לא מבינה מה הקשר לזה שהוא נפרד מהמפיק שלו
                    בלי לדעת את כל זה נהינתי מהשיר בצורה לא רגילה
                    תמיד יש את אלה שיתחילו למצא סיבות וקשרים למה הוא הוציא ולמי הוא מרמז..בלה בלה בלה...
                    יאללה אם אתם אוהבים תשמעו- אם לא אל תתחילו לקשר שיר שלו לכל מיני תחנות בחיים שעבר.

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מי זאתמ מי זאת

                      לא מבינה מה הקשר לזה שהוא נפרד מהמפיק שלו
                      בלי לדעת את כל זה נהינתי מהשיר בצורה לא רגילה
                      תמיד יש את אלה שיתחילו למצא סיבות וקשרים למה הוא הוציא ולמי הוא מרמז..בלה בלה בלה...
                      יאללה אם אתם אוהבים תשמעו- אם לא אל תתחילו לקשר שיר שלו לכל מיני תחנות בחיים שעבר.

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד ירושלמי בנשמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #162

                      @מי-זאת הוא עצמו מקשר את זה הוא יכל לעשות קליפ קצת שונה היה לו איזה מסר להעביר

                      מי זאתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                        @chagit03 יותר מישי ריבו
                        את אוחזת?????????????

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #163

                        @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

                        @chagit03 יותר מישי ריבו
                        את אוחזת?????????????

                        איך יותר מריבו?
                        השירים של ריבו מגיעים למליוני צפיות, לא אלפים...

                        דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ד דוד ירושלמי בנשמה

                          @מי-זאת הוא עצמו מקשר את זה הוא יכל לעשות קליפ קצת שונה היה לו איזה מסר להעביר

                          מי זאתמ מנותק
                          מי זאתמ מנותק
                          מי זאת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #164

                          @דוד-ירושלמי-בנשמה הבנתי מהשיר שהוא היה ילד פלא וכאילו לא נתנו לא מנוחה כמו כל הילדים בגילו יענו הכתיבו לו מה לעשות...בקיצור מי שרוצה להבין עוד דברים מעבר לזה זכותו...
                          רק לא כולם מודעים למה שאתם מודעים
                          וחבל לדבר הרבה כיזה כבר לשוה"ר

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

                            @chagit03 יותר מישי ריבו
                            את אוחזת?????????????

                            איך יותר מריבו?
                            השירים של ריבו מגיעים למליוני צפיות, לא אלפים...

                            דודו בלוקהד מנותק
                            דודו בלוקהד מנותק
                            דודו בלוקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #165

                            @ב-ב בתוך שבוע התכונתי

                            בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מי זאתמ מי זאת

                              @דוד-ירושלמי-בנשמה הבנתי מהשיר שהוא היה ילד פלא וכאילו לא נתנו לא מנוחה כמו כל הילדים בגילו יענו הכתיבו לו מה לעשות...בקיצור מי שרוצה להבין עוד דברים מעבר לזה זכותו...
                              רק לא כולם מודעים למה שאתם מודעים
                              וחבל לדבר הרבה כיזה כבר לשוה"ר

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד ירושלמי בנשמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #166

                              @מי-זאת ומה זה כל סוף הקליפ שהוא כאילו מחליט לנטוש את המפיק שלו ולקרוע את החבלים זה קצת יותר מסתם ילד פלא הוא רצה להעביר מסר תראי את הפרשנות של @מומחה-לקליפים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                @ב-ב בתוך שבוע התכונתי

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #167

                                @דודו-בלוקה תשמע השיר הזה באמת הצליח לו
                                אפי' המשפחה שלי שהם בד''כ לא מעודכנים במוזיקה חדשה
                                על השיר הזה הם שמעו
                                אתה יודע איך שיר כזה רץ בתוך שניות ברשתות החברתיות וכו'

                                מוזיקה זה כמו יין
                                זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                  #168

                                  אשכרה.......!
                                  370bd4bb-872c-49a1-9fc9-37155b169a6a-image.png

                                  הוא מטורף!!!

                                  למי שלא רואה וחסום לו:
                                  514 אלף צפיות
                                  6K לייקים


                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רבקהר רבקה

                                    אשכרה.......!
                                    370bd4bb-872c-49a1-9fc9-37155b169a6a-image.png

                                    הוא מטורף!!!

                                    למי שלא רואה וחסום לו:
                                    514 אלף צפיות
                                    6K לייקים


                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #169

                                    @רבקה לא יודעת מה העלית שם זה חסום
                                    אבל זה הצפיות ביוטיוב? כי הסתכלתי וזה באמת מטורף!!
                                    בבוקר זה היה 460,000 ועכשיו זה 514,000!

                                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ.פ.כ כ.פ.

                                      @רבקה לא יודעת מה העלית שם זה חסום
                                      אבל זה הצפיות ביוטיוב? כי הסתכלתי וזה באמת מטורף!!
                                      בבוקר זה היה 460,000 ועכשיו זה 514,000!

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תהילוש 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #170

                                      @כ-פ לא רק צפיות מי שראה ביוטיוב רגיל לא חסום כמה תגובות וזה פשוט ממשיך לעלות עוד ועוד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אהמ...
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #171

                                        עשו לשיר איזה פרסום?
                                        כי בימים הראשונים לא היה כזה הרבה...

                                        ד ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אהמ...

                                          עשו לשיר איזה פרסום?
                                          כי בימים הראשונים לא היה כזה הרבה...

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד ירושלמי בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #172

                                          @אהמ היה על השיר כמה כתבות מענינות וכל אחד אחרי זה רץ לראות את הקליפ
                                          נ.ב תחשבו שעד עכשו לא דיברו עליו כמעט כלום

                                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול