שיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.
-
@אילן-פ יש פה בפורום כמה משתמשים שנ''ל מאד ישמחו לעזור לך בקליפ מילים, אולי @כ-פ
(אם הקרובים שלך לא התחילו לעבוד על זה כבר)@יהודה-n אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ יש פה בפורום כמה משתמשים שנ''ל מאד ישמחו לעזור לך בקליפ מילים, אולי @כ-פ
(אם הקרובים שלך לא התחילו לעבוד על זה כבר)אני צריך קליפ מילים בלבד --ברמה סבירה
אם מוכנים לעבוד בהתנדבות או באיזה סכום סמלי של עד {3 ספרות } -- בכיף -
@יהודה-n אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ יש פה בפורום כמה משתמשים שנ''ל מאד ישמחו לעזור לך בקליפ מילים, אולי @כ-פ
(אם הקרובים שלך לא התחילו לעבוד על זה כבר)אני צריך קליפ מילים בלבד --ברמה סבירה
אם מוכנים לעבוד בהתנדבות או באיזה סכום סמלי של עד {3 ספרות } -- בכיף -
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אשמח לעזור במחיר סביר של עד 3 ספרות.........

סבבה - בא נלך על זה
טכנית ---איך עושים את זה ?- מה שתגיד מקובל -
@אילן-פ בשביל לא להטעות סתם תדע שאני בת....
לא יודעת, אתה רוצה שאני יעשה קליפ ואז אני יעלה לפה את הסקיצות? כי זה נשמע לי לא כל כך....
אולי נבקש מצוות פיקוח שיקשרו ביננו.
מה אתה אומר?וגם תגדיר מה זה 3 ספרות אצלך... כאילו בערך....
-
@כ-פ -
מעריך את הרצון הטוב
3 ספרות -הכוונה עד 999
אולי כדאי לשאול את הפיקוח מה הם מציעים ?
מתאר לעצמי שיש כבר תקדימים לשיתופי פעולה קודמיםאני מעדיף ללא קשר ישיר --אם אפשר
-
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז לתייג את צוות פיקוח?
גם אני יעדיף בלי קשר ישיר, אבל יש לכם רעיון אחר?
כן - -סתם ככה זה גם מעניין מה הפיתרון במקרה כזה
מצד אחד מעודדים שיתופי פעולה --מצוין
מצד שני -- יש בעיה מובנת בקשר ישיר שלא ע"י הפורוםיש לי גם רעיון אחר --דרך הפורום
-
@אילן-פ וואי זה באסה כי דבר שאתה אוהב בפרט במוזיקה אתה לא מצליח לנתק את זה ממך
חבל אני חושב שאתה ממש יכול להצליח@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ וואי זה באסה כי דבר שאתה אוהב בפרט במוזיקה אתה לא מצליח לנתק את זה ממך
חבל אני חושב שאתה ממש יכול להצליחלמרות שההשתדלות לפרנסה לא קשורה למוזיקה - אני עושה בהצלחה גם וגם -- ונהנה משניהם גם וגם
וזה לדעתי יתרון - -ככה באמת אני יכול לעשות במוזיקה מה שבא לי בכיף
ולהיות משוחרר מתכתיבי הקהל -- והתחרותיות והלכלוך שמאחורי הקלעים -
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז לתייג את צוות פיקוח?
גם אני יעדיף בלי קשר ישיר, אבל יש לכם רעיון אחר?
כן - -סתם ככה זה גם מעניין מה הפיתרון במקרה כזה
מצד אחד מעודדים שיתופי פעולה --מצוין
מצד שני -- יש בעיה מובנת בקשר ישיר שלא ע"י הפורוםיש לי גם רעיון אחר --דרך הפורום
-
@צוות-פיקוח ? מה באמת עושים במקרה כזה?
-
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז מה? מה אתם מציעים?
לפני הרעיונות שלי ---מה מציעים בפיקוח ?
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז מה? מה אתם מציעים?
לפני הרעיונות שלי ---מה מציעים בפיקוח ?
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@צוות-פיקוח ? מה באמת עושים במקרה כזה?
בעיקרון
פעם היה קישור בין משתמשים.
אחרי שראיתי שזה גרם להרבה מכשוות זה נאסר באופן חד משמעי.
אם תרצו,
ולפי השרשור פה הבנתי שזה הכיוון, אפשר ש- @כ-פ תשלח סקיצות למייל הזה miktzav.forum@gmail.com
ואנו נעביר את זה ל- @אילן-פ .את עניין התשלום תסדרו דרך העברה בנקאית ש- @כ-פ תעביר לנו.
-
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז מה? מה אתם מציעים?
לפני הרעיונות שלי ---מה מציעים בפיקוח ?
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@צוות-פיקוח ? מה באמת עושים במקרה כזה?
בעיקרון
פעם היה קישור בין משתמשים.
אחרי שראיתי שזה גרם להרבה מכשוות זה נאסר באופן חד משמעי.
אם תרצו,
ולפי השרשור פה הבנתי שזה הכיוון, אפשר ש- @כ-פ תשלח סקיצות למייל הזה miktzav.forum@gmail.com
ואנו נעביר את זה ל- @אילן-פ .את עניין התשלום תסדרו דרך העברה בנקאית ש- @כ-פ תעביר לנו.
@אייצ-ית אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז מה? מה אתם מציעים?
לפני הרעיונות שלי ---מה מציעים בפיקוח ?
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@צוות-פיקוח ? מה באמת עושים במקרה כזה?
בעיקרון
פעם היה קישור בין משתמשים.
אחרי שראיתי שזה גרם להרבה מכשוות זה נאסר באופן חד משמעי.
אם תרצו,
ולפי השרשור פה הבנתי שזה הכיוון, אפשר ש- @כ-פ תשלח סקיצות למייל הזה miktzav.forum@gmail.com
ואנו נעביר את זה ל- @אילן-פ .את עניין התשלום תסדרו דרך העברה בנקאית ש- @כ-פ תעביר לנו.
מצוין מאוד -- מה שהבנתי --שאני שולח את השיר למייל שנתתם --ומקצב מעבירים ל מייל הפרטי של @כ-פ
ואחרי שיהיה סקיצה לקליפ --ישלח למייל שנתתם ויועבר לי למייל הפרטי ......וכן הלאה
בקיצור --הכל יעבור דרך מייל מקצב -- והכל מתבצע מחוץ לאתר --- האם הבנתי נכון ?? -
@אייצ-ית אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז מה? מה אתם מציעים?
לפני הרעיונות שלי ---מה מציעים בפיקוח ?
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@צוות-פיקוח ? מה באמת עושים במקרה כזה?
בעיקרון
פעם היה קישור בין משתמשים.
אחרי שראיתי שזה גרם להרבה מכשוות זה נאסר באופן חד משמעי.
אם תרצו,
ולפי השרשור פה הבנתי שזה הכיוון, אפשר ש- @כ-פ תשלח סקיצות למייל הזה miktzav.forum@gmail.com
ואנו נעביר את זה ל- @אילן-פ .את עניין התשלום תסדרו דרך העברה בנקאית ש- @כ-פ תעביר לנו.
מצוין מאוד -- מה שהבנתי --שאני שולח את השיר למייל שנתתם --ומקצב מעבירים ל מייל הפרטי של @כ-פ
ואחרי שיהיה סקיצה לקליפ --ישלח למייל שנתתם ויועבר לי למייל הפרטי ......וכן הלאה
בקיצור --הכל יעבור דרך מייל מקצב -- והכל מתבצע מחוץ לאתר --- האם הבנתי נכון ?? -
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ אז מה? מה אתם מציעים?
לפני הרעיונות שלי ---מה מציעים בפיקוח ?
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@צוות-פיקוח ? מה באמת עושים במקרה כזה?
בעיקרון
פעם היה קישור בין משתמשים.
אחרי שראיתי שזה גרם להרבה מכשוות זה נאסר באופן חד משמעי.
אם תרצו,
ולפי השרשור פה הבנתי שזה הכיוון, אפשר ש- @כ-פ תשלח סקיצות למייל הזה miktzav.forum@gmail.com
ואנו נעביר את זה ל- @אילן-פ .את עניין התשלום תסדרו דרך העברה בנקאית ש- @כ-פ תעביר לנו.
-
-
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
רוצה לשתף אתכם בקליפ לשיר שכתבתי והלחנתי
הסגנון של השירים שלי וההפקה --קצת שונה מהז'אנר המוכר
כשתשמעו תבינו מה הכוונה
והייתי מאוד שמח לשמוע דעתכם ולקבל תגובתכם.
"כי טוב יום בחצריך "מדהים! הכשרון המוזיקלי שלך ניכר מהשיר בבירור, ויש לך עתיד!
||||נ.ב.
השיר השני שלך לא שמעתי כי זה חסום לי|||| -
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
לפני חודשיים העלתי לרשת --המפיק המוסיקלי שלי אריק שחר
בונה עבודים --לייב ----לא אלקרוני --כמו להקות רוק של פעם
אבל אני לא רואה בזה חיסרון --כי זה נשמע קצת אחר ויחודי - צריך לחדש משהו -לא?
-מי שאוהב --אוהבאין ספק. מוזיקה יכולה להיות מעניינת ויפה גם בלי אלקטרוני!
ולדעתי מי שמפיק רק שירים בעיבוד אלקטרוני 'כי כולם ככה היום', יהיה לו יותר קשה לתפוס, בזה השוק כבר מוצף. צריך לגוון גם אלקטרוני וגם לייבולא חסר מה לחדש במוזיקה שלנו עם מוזיקת לייב איכותית ומקצועית!
ואל תדאגו.. אני עושה גם עיבודים למוזיקה אלקטרונית
אבל נהנה הרבה יותר לעשות עיבודים של מוזיקת לייב -
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
לפני חודשיים העלתי לרשת --המפיק המוסיקלי שלי אריק שחר
בונה עבודים --לייב ----לא אלקרוני --כמו להקות רוק של פעם
אבל אני לא רואה בזה חיסרון --כי זה נשמע קצת אחר ויחודי - צריך לחדש משהו -לא?
-מי שאוהב --אוהבאין ספק. מוזיקה יכולה להיות מעניינת ויפה גם בלי אלקטרוני!
ולדעתי מי שמפיק רק שירים בעיבוד אלקטרוני 'כי כולם ככה היום', יהיה לו יותר קשה לתפוס, בזה השוק כבר מוצף. צריך לגוון גם אלקטרוני וגם לייבולא חסר מה לחדש במוזיקה שלנו עם מוזיקת לייב איכותית ומקצועית!
ואל תדאגו.. אני עושה גם עיבודים למוזיקה אלקטרונית
אבל נהנה הרבה יותר לעשות עיבודים של מוזיקת לייב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות