על איזה שירים וזמרים גדלתם
-
רבה אלתר, דודו פישר והשירים של הקלטות של לאה פריד ושרה קיסנר

ועכשיו ברצינות מרדכי בן דוד ופריד -
ואו חתיכת שאלה!! אני ואחים שלי גדלנו על דוד פישר האגדי!! על כל הקלטות שלו לילדים בתקופה שהיה דיסקים (כן היה כזה דבר.... תשאלו את גוגל...) מבחינת זמרים גדלתי על כל הגדולים דאז כמו מידד טסה שעשה קאמבק אדיר! אברהם פריד, ישי ריבו (בתחילת דרכו שהוא הוציא את תוכו רצוף אהבה...) ועוד הרבה שאני לא זוכר..
-
אין לי מושג למה, אבל אני ממש לא גדלתי על כל אלו.
אני הכרתי רק את הזמרים ששרו לילדים כמו דודו פישר, ר' אלתר או אריאלה סביר (כמו שכבר אמרתי...) -
שהיתי קטן גדלתי על הזמרים של היום....
[והמבין יבין] -
על יהודים בני מלאכיםםם כל השירים ששם זה ה- שירים שגדלתי עליהם
וכמובן יהונתן שיינפלד, אוהד מושקוביץ, אברהם פריד שוואקי וכאלה..
וכל ההופעות של האסק כאילו מלפני 10, 11 שנים
ואם מלכהלי נחשב...
היו ימים
-
שוואקי וחיים ישראל
-
פוסט זה נמחק!
-
@שושקוש אמר בעל איזה שירים וזמרים גדלתם:
בחייאת, בא לי לבכות...
איך אף אחד לא כתב פה את שלמה קרליבך?!לעמן האמת, אלו שירים שעברו אלי מאב לבן
.... כמעט מעולם לא שמעתי את הביצועים המקוריים, ההורים שלי תמיד היו שרים את זה..... -
על מוטי שטיינמץ.
ןעל תנסו לנחש מה הגיל... -
על מוטי שטיינמץ.
ןעל תנסו לנחש מה הגיל...@בים-בם-בוווום ואווו האמת התקלתם אותייי
אבל גדלתי על בן דוד אברהם פריד וכן זה הרצף
והאמת ששכחתם כמה לדוגמא את ישיבה בויס זוכרים אותם?
וגם פירחי מיאמי/ ירושלים לא זוכרת במדויק מי זה התבלבל לי עם שתיהם
שככחתם אותם -
קינדרלך 3
השירים הישנים של פריד
שלמה כהןכושי קטן
גברת פוליאנה -
@בים-בם-בוווום ואווו האמת התקלתם אותייי
אבל גדלתי על בן דוד אברהם פריד וכן זה הרצף
והאמת ששכחתם כמה לדוגמא את ישיבה בויס זוכרים אותם?
וגם פירחי מיאמי/ ירושלים לא זוכרת במדויק מי זה התבלבל לי עם שתיהם
שככחתם אותם@המחבל-המחופש אמר בעל איזה שירים וזמרים גדלתם:
והאמת ששכחתם כמה לדוגמא את ישיבה בויס זוכרים אותם?
וגם פירחי מיאמי/ ירושלים לא זוכרת במדויק מי זה התבלבל לי עם שתיהם
שככחתם אותםלא שכחנו אני כתבתי אותם........
-
@המחבל-המחופש אמר בעל איזה שירים וזמרים גדלתם:
והאמת ששכחתם כמה לדוגמא את ישיבה בויס זוכרים אותם?
וגם פירחי מיאמי/ ירושלים לא זוכרת במדויק מי זה התבלבל לי עם שתיהם
שככחתם אותםלא שכחנו אני כתבתי אותם........
@כ-פ אההה אוקיי אולי לא אחזתי מצטערת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
(איזה היסטוריה