ישיבישיר 5
-
תגידו מה הקטע שפתוח על הישיבשיר 5 2 נושאים??למה לא נועלים אחד מהם???
-
@ישראל-a אמר בישיבישיר 5:
אז מה אתם אומרים על הישיבישיר החדש שיצא לפני רק כמה שעות?
האמת הייתי שם ציפתי למשהו יותר טוב!
לא יודע להסביר, אבל שהייתי שם זה היה נשמע שזה הולך להיות יותר טוב
והשירה אם הזמרים, בהופעה עצמה הייתה נשמעת פצצה, אבל עכשיו בתסריט זה טיפה מציק מוזר!! -
אחלה ישיבשר חבל שכל כך זמן חיכנו
שאפו יואלי! -
ב-4:08 זה לא הכנר מהמאסטרו פרק 7 ?
-
T TALY התייחס לנושא זה ב
-
ב-4:08 זה לא הכנר מהמאסטרו פרק 7 ?
@ארי-רוזנבלט ואוווו איך שמת לב?? כן זה הוא... אחרי שאמרת הסתכלתי וראיתי מענין....
-
ב-4:08 זה לא הכנר מהמאסטרו פרק 7 ?
-
וזה מי שמכיר!!
מהכושר שף של קול חי {הזוכה}

-
@יונתן-פ כן את זה מייד זיהיתי.... מענין איך המצלמה קלטה את כל אלה מקול חי........
-
אייך מקליטים את הקהל
-
אייך מקליטים את הקהל
@עקיבא-12345678 כשאני הייתי בבת קול אמרו לנו שם שיש רמקולים ומקלטים באולם מפוזרים בין הכסאות ומזה מקליטים
אבל אני לא יודעת עד כמה זה נכון -
אייך מקליטים את הקהל
@עקיבא-12345678 אמר בישיבישיר 5:
אייך מקליטים את הקהל
לא יודעת מה לגבי ישיבשיר,
אבל אני יודעת שהרבה פעמים סתם מקליטים מקהלות באולפן,
זה צורך פחות משאבים ונוח יותר למפיק... -
אייך מקליטים את הקהל
@עקיבא-12345678 אמר בישיבישיר 5:
אייך מקליטים את הקהל
אני כמעט בטוח שהוא מקליט אם כמה חבר'ה באולפן ולא בהופעה עצמה!!
@עמוד-חשמל אמר בישיבישיר 5:
אפשר להורדה לא דרך קישור לוידאו
https://send.magicode.me/send-file/file/5a14828751c****20513b84f01cde498b49d82c2d6bf/view
בבקשה לא לשכוח להוריד כוכביות -
אייך מקליטים את הקהל
@עקיבא-12345678 בדרך כלל יש רמקולים ומקליטים שמשתלשלים מהתקרה! ואז גם שומעים את הקהל יותר טוב וגם אפשר להקליט!
-
יואו עכשו אני רואה את הקליפ שוב ותשימו לב איך זה נראה שהאנשים עושים את הקול בפה בערך שניה 50 זה נראה מגוחך ברמות

-
סתם שאלה.. מישהו יודע מתי יהיה הישיבישיר 6? (נראה לי מוקדם מדי כדי לשאול את זה..)
-
@חכם_בלילה בדרך כלל אין בפסח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
