בקשות שירים
-
פוסט זה נמחק!
@ארי-רוזנבלט https://www.nigunmusic.com/happy-clappy.html
-
@יענקל-לוי האם אתה מתכוון לזה מב"ד
1315278-7116aec104610e084432dd63e7135210.mp3 -
-
@ארי-רוזנבלט https://www.nigunmusic.com/happy-clappy.html
@בני-5
הם העלו את כל הדיסק ליוטיוב, -
@פונץ-בננה לרוץ אחריך - יאיר אליצור (קאבר)_[cut_205sec].mp3
באם פי 4 https://send.magicode.me/send-file/file/***65fc42354193c69735820e6200f6372ee1895271/view -
@בני-5
הם העלו את כל הדיסק ליוטיוב,@ארי-רוזנבלט איך להעלות לך?
-
@ארי-רוזנבלט איך להעלות לך?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@ארי-רוזנבלט איך להעלות לך?
@בני-5
מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מליון לייקים!

-
הי לילה טוב!!
אני צריך, אם יש למישהו, והוא מוכן לעלות
את ההופעה של שוואקי באסק וכל מיני הופעות שלו בקסריה
{יותר טוב לי מהופעות האחרונות שלו}
תודה ענקית מראש!! -
הי לילה טוב!!
אני צריך, אם יש למישהו, והוא מוכן לעלות
את ההופעה של שוואקי באסק וכל מיני הופעות שלו בקסריה
{יותר טוב לי מהופעות האחרונות שלו}
תודה ענקית מראש!! -
@נתי-בר אמר בבקשות שירים:
אשמח לבזכות יוסף הצדיק REMIX | די ג'יי ניר טולדנו
בMP3 תודהעדין רלונטי??
כי אם כן יש לי את זה... -
@chagit03 אמר בבקשות שירים:
@יונתן-פ לייב פארק טוב?
כל הופעה של שוואקי טובה לי
אם יש בקסריה עדיף
תודה רבה רבה {אני מדגיש לא בקובץ שמע אלא לצפיה} -
@chagit03 אמר בבקשות שירים:
@יונתן-פ לייב פארק טוב?
כל הופעה של שוואקי טובה לי
אם יש בקסריה עדיף
תודה רבה רבה {אני מדגיש לא בקובץ שמע אלא לצפיה} -
@פונץ-בננה איך קוראים לשיר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות