פסח בא ואין שירים.......
-
פוסט זה נמחק!
@אילה-הזמרת מה הקשר לנושא?
-
@אילה-הזמרת מה הקשר לנושא?
פוסט זה נמחק! -
תגידו מה דעתכם על כך שעוד מעט פסח האם זה שאין שירים חדשים וגם אי אפשר לשמוע אתם ניהים בדיכאון שאסור או שאתם אומרים לעצמכם קצת שקט משירים ואז אחרי לג בעומר נפציץ שירים?
תכתבו מה דעתכם מקצב המטרופים
יאאללללההה......
ואז אחרי לג בעומר חיבים ליחצן כמיות!!!!!!!!!!!!@דודו-בלוקה לי אישית ממש קשה עם העניין הזה בכל פעם מחדש.
אולי הנושא צריך להיות תחליף למוזיקה (יש בכלל דבר כזה?!) או שירים ווקאלים(
)
מה שכן, מנחמת את עצמי שאחרי החושך מגיע האור, ויהיה פה שמח אחרי העומר בעז"ה! -
@דודו-בלוקה אני בדיכאון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה המון זמן תתפללו שאני יעמוד ניסיון בעז"ה ולא ישמע שירים בעומר... -
תגידו מה דעתכם על כך שעוד מעט פסח האם זה שאין שירים חדשים וגם אי אפשר לשמוע אתם ניהים בדיכאון שאסור או שאתם אומרים לעצמכם קצת שקט משירים ואז אחרי לג בעומר נפציץ שירים?
תכתבו מה דעתכם מקצב המטרופים
יאאללללההה......
ואז אחרי לג בעומר חיבים ליחצן כמיות!!!!!!!!!!!!@דודו-בלוקה דכאון ענקקק!
-
זה לא כזה הרבה זמן, עד ל"ג בעומר,
נעבור את זה... -
זה לא כזה הרבה זמן, עד ל"ג בעומר,
נעבור את זה...פוסט זה נמחק! -
@דודו-בלוקה אני בדיכאון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה המון זמן תתפללו שאני יעמוד ניסיון בעז"ה ולא ישמע שירים בעומר...@מישהי-מאמי כן יואו אני לא יודעת מה אני יעשה בלי שירים אני כל היום שומעת שירים
אין דקה בלי
-
@מישהי-מאמי כן יואו אני לא יודעת מה אני יעשה בלי שירים אני כל היום שומעת שירים
אין דקה בלי
@אילה-הזמרת את מצליחה לא לשמוע שירים בכלל?
-
@אילה-הזמרת את מצליחה לא לשמוע שירים בכלל?
@מישהי-מאמי אני לא מצליחה לעמוד בזה מה נעשה?
-
@מישהי-מאמי כן יואו אני לא יודעת מה אני יעשה בלי שירים אני כל היום שומעת שירים
אין דקה בלי
פוסט זה נמחק! -
האמת שיש ימים שאין לי זמן לשמוע שירים בכלל, למרות שאני מכורה לזה, רק שאני עובדת על המחשב אני מדליקה...
-
פוסט זה נמחק!
@דוד-ירושלמי-בנשמה גם אני יש לי תירוץ
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה גם אני יש לי תירוץ
@אילה-הזמרת למי שמנגן או לומד או עובד בזה מותר, ואם זה ממש פיקוח נפש אז גם מותר, בקורונה אמרו שאפשר לשמוע בגלל המצב וזה..
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה גם אני יש לי תירוץ
@אילה-הזמרת אסור להגיד שזה תירוץ אבל אני רואה שאת זמרת אז מותר לך להתמאן
-
@מישהי-מאמי אני לא מצליחה לעמוד בזה מה נעשה?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
תגידו מה דעתכם על כך שעוד מעט פסח האם זה שאין שירים חדשים וגם אי אפשר לשמוע אתם ניהים בדיכאון שאסור או שאתם אומרים לעצמכם קצת שקט משירים ואז אחרי לג בעומר נפציץ שירים?
תכתבו מה דעתכם מקצב המטרופים
יאאללללההה......
ואז אחרי לג בעומר חיבים ליחצן כמיות!!!!!!!!!!!!@דודו-בלוקה
עם לשמוע שירים - איך שהוא שורד
קשה לי יותר --לא לנגן - כאילו הנשמה בבית סוהר
לכן אני מנסה קצת להתחבר למשמעות של הימים האלה --כולי עלמא
יסכימו שהם יותר חשובים מלשמוע שירים
יש גם ווקאלי --אבל זה ממש לא אותו דבר -רחוקקקקק -
@דודו-בלוקה
עם לשמוע שירים - איך שהוא שורד
קשה לי יותר --לא לנגן - כאילו הנשמה בבית סוהר
לכן אני מנסה קצת להתחבר למשמעות של הימים האלה --כולי עלמא
יסכימו שהם יותר חשובים מלשמוע שירים
יש גם ווקאלי --אבל זה ממש לא אותו דבר -רחוקקקקק@אילן-פ למה אתה לא מנגן ביום יום ?
כי אם כן מותר לך לנגן להתמאן ואין בזה בעיה
הזמרים רק מחכים לימים האלה שהם יכולים לעבוד בלי הופעות -
@אילן-פ למה אתה לא מנגן ביום יום ?
כי אם כן מותר לך לנגן להתמאן ואין בזה בעיה
הזמרים רק מחכים לימים האלה שהם יכולים לעבוד בלי הופעות@דוד-ירושלמי-בנשמה
--אני באמת מנגן כל יום --מאין ההיתר הזה ?
אני יודע שיש היתר למי שמלמד --אולי גם ללומד - אני מנגן בכיףב"ה אני גם לא בדיכאון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
