על איזה שירים וזמרים גדלתם
-
יעקב שוואקי, אברהם פריד, MBD,
אלה בעיקר
ופיוטים -
יעקב שוואקי, אברהם פריד, MBD,
אלה בעיקר
ופיוטים@ציפה-קלאסיק אחד השירים שאני הכי זוכרת זה
דאדי קום אום- אבא בוא הביתה של ישיבה בויס
לא מדי קטנה כזה כיתה ג
וגם חנוכה שלהם -
@ציפה-קלאסיק אחד השירים שאני הכי זוכרת זה
דאדי קום אום- אבא בוא הביתה של ישיבה בויס
לא מדי קטנה כזה כיתה ג
וגם חנוכה שלהם@המחבל-המחופש האמת נכון,
שכבר יותר גדלתי אז זה היה יותר פרחי מיאמי וישיבה בויס...
יואו,
איזה ישן זה... -
ברור שעל מ.ב.ד. ואברהם פריד
-
ברור שעל מ.ב.ד. ואברהם פריד
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@לירז-רוסו ואווו בדיוק ביום שישי נידלק בבית השיר לטובה של שוואקי (ניראה לי)
ופתאום אחזתי שזה שיר מה זה ישן לפחות 7 שנים פלוס מינוס לא לתפוס על המילה
קיצער היה חמוד להיזכר במשהו ישן -
פוסט זה נמחק!
-
@לירז-רוסו ואווו בדיוק ביום שישי נידלק בבית השיר לטובה של שוואקי (ניראה לי)
ופתאום אחזתי שזה שיר מה זה ישן לפחות 7 שנים פלוס מינוס לא לתפוס על המילה
קיצער היה חמוד להיזכר במשהו ישן@המחבל-המחופש כע זה שיר של יוסף חיים שוואקי....באמת נוסטלגיה של שיר.
-
פוסט זה נמחק!
-
@המחבל-המחופש כע זה שיר של יוסף חיים שוואקי....באמת נוסטלגיה של שיר.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות