דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות וכתיבה
641 פוסטים 94 כותבים 93.6k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    @מא1 😂 קרובה, אלופית!

    @מא1 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

    ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
    ומכל החטאים נסתי
    ומהי הדרך שלך הבנתי
    פשוט ידעתי שזכיתי

    נכון את זה את כתבת?

    כן, היא באמת כתבה אתזה..

    אני כתבתי בית א' ב' ופזמון.. והיא ג' ד' פשוט נתקע לי שם..
    😊

    מצד אחד ניחשת שאת בית ד' אני כתבתי.. אבל ציטטת אותו ושאלת אם @טותיייי כתבה.. יצא סלט 😉

    מ מנותק
    מ מנותק
    מא1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #529

    @פונץ-בננה
    יש!!!😋
    בשיר שלכן יש 5 בתים אם אני לא טועה...( אלא אם כן אחד מהם פזמון)
    הציטוט שציטטתי זה מבחינתי הבית החמישי..
    הייתי קרובה😅 🤣

    משפט לחיים-💕
    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מא1

      @פונץ-בננה
      יש!!!😋
      בשיר שלכן יש 5 בתים אם אני לא טועה...( אלא אם כן אחד מהם פזמון)
      הציטוט שציטטתי זה מבחינתי הבית החמישי..
      הייתי קרובה😅 🤣

      S מנותק
      S מנותק
      shoval
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #530

      @משורר-מבולבל ואוווווווו איזה שיר! אהבתיייייייייייי שאפו ענק!
      מצטטת פה קטע מיוחד מהשיר

      גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
      היה קשה לדבר על זה בקול
      אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
      אז עכשיו אני יכול

      נפשי חולת אהבתך
      אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
      נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
      חבק אותי חזק קרב אותי אליך

      ואפשר תיקון קטן? בחלק השני של הציטוט הנ"ל, יש חזרה על העניין של חולה אהבה.
      אולי כדאי להוריד את המילים "אני חולה עליך" . זה גם מסתדר מבחינת המבנה של הבית, כך שייצא:
      נפשי חולת אהבתך
      פי נמלא תהילתך
      נפשי חמדה לדעת
      רז סודך
      חבק אותי חזק
      קרב אותי אליך

      אני מדמיינת ראפר שר את השיר הזה. פשוט שיר מיוחד!

      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

      קפוצ'וניתק משורר מבולבלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
      5
      • S shoval

        @משורר-מבולבל ואוווווווו איזה שיר! אהבתיייייייייייי שאפו ענק!
        מצטטת פה קטע מיוחד מהשיר

        גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
        היה קשה לדבר על זה בקול
        אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
        אז עכשיו אני יכול

        נפשי חולת אהבתך
        אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
        נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
        חבק אותי חזק קרב אותי אליך

        ואפשר תיקון קטן? בחלק השני של הציטוט הנ"ל, יש חזרה על העניין של חולה אהבה.
        אולי כדאי להוריד את המילים "אני חולה עליך" . זה גם מסתדר מבחינת המבנה של הבית, כך שייצא:
        נפשי חולת אהבתך
        פי נמלא תהילתך
        נפשי חמדה לדעת
        רז סודך
        חבק אותי חזק
        קרב אותי אליך

        אני מדמיינת ראפר שר את השיר הזה. פשוט שיר מיוחד!

        קפוצ'וניתק מנותק
        קפוצ'וניתק מנותק
        קפוצ'ונית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #531

        @shoval
        ואהה
        מזהה
        נפל לי הלב.
        גמכן מחלה
        שאלוקין ישמור

        לעולם אני לא מאחר
        תמיד אני מגיע בזמן
        שה' רוצה
        (הרב ארוש)
        אבא שלנו מלך העולם❤️

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • קפוצ'וניתק קפוצ'ונית

          @shoval
          ואהה
          מזהה
          נפל לי הלב.
          גמכן מחלה
          שאלוקין ישמור

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #532

          @קפוצ-ונית חשבת שהוא דיבר על מחלה ממש?

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          קפוצ'וניתק תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • S shoval

            @משורר-מבולבל ואוווווווו איזה שיר! אהבתיייייייייייי שאפו ענק!
            מצטטת פה קטע מיוחד מהשיר

            גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
            היה קשה לדבר על זה בקול
            אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
            אז עכשיו אני יכול

            נפשי חולת אהבתך
            אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
            נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
            חבק אותי חזק קרב אותי אליך

            ואפשר תיקון קטן? בחלק השני של הציטוט הנ"ל, יש חזרה על העניין של חולה אהבה.
            אולי כדאי להוריד את המילים "אני חולה עליך" . זה גם מסתדר מבחינת המבנה של הבית, כך שייצא:
            נפשי חולת אהבתך
            פי נמלא תהילתך
            נפשי חמדה לדעת
            רז סודך
            חבק אותי חזק
            קרב אותי אליך

            אני מדמיינת ראפר שר את השיר הזה. פשוט שיר מיוחד!

            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #533

            @shoval
            תודה על המילים החמות!!!

            יש משהו במה שכתבת על המשפט "אני חולה עליך"
            אבל מצד שני חשבתי להעביר את המסר בצורה יותר עוצמתית.
            תודה

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • S shoval

              @קפוצ-ונית חשבת שהוא דיבר על מחלה ממש?

              קפוצ'וניתק מנותק
              קפוצ'וניתק מנותק
              קפוצ'ונית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
              #534

              @shoval
              בתחילת השיר...
              כי זה לא היה ממש ברור
              @משורר-מבולבל אולי "אני בריא עליך"
              חולה נשמע רע!
              מי כמוני... 🙄😏😝

              לעולם אני לא מאחר
              תמיד אני מגיע בזמן
              שה' רוצה
              (הרב ארוש)
              אבא שלנו מלך העולם❤️

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • קפוצ'וניתק קפוצ'ונית

                @shoval
                בתחילת השיר...
                כי זה לא היה ממש ברור
                @משורר-מבולבל אולי "אני בריא עליך"
                חולה נשמע רע!
                מי כמוני... 🙄😏😝

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #535

                @קפוצ-ונית לאאאאאאאאאא תקועעעעעע
                ככה זה מלא עניין ומושך את הקורא
                חוץ מזה שיש כזה דבר גם במקורות "חולת אהבה אני"(שיר השירים)

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                קפוצ'וניתק תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • S shoval

                  @קפוצ-ונית לאאאאאאאאאא תקועעעעעע
                  ככה זה מלא עניין ומושך את הקורא
                  חוץ מזה שיש כזה דבר גם במקורות "חולת אהבה אני"(שיר השירים)

                  קפוצ'וניתק מנותק
                  קפוצ'וניתק מנותק
                  קפוצ'ונית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #536

                  @shoval 4
                  😂
                  טוב
                  אז לא

                  לעולם אני לא מאחר
                  תמיד אני מגיע בזמן
                  שה' רוצה
                  (הרב ארוש)
                  אבא שלנו מלך העולם❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #537
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #538

                      @קפוצ-ונית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                      @shoval
                      בתחילת השיר...
                      כי זה לא היה ממש ברור
                      @משורר-מבולבל אולי "אני בריא עליך"
                      חולה נשמע רע!
                      מי כמוני... 🙄😏😝

                      האמת ש"חולה עליך" באמת נשמע קצת רע, אבל הכוונה בשיר לרפרף לטקסט של ידיד נפש והוא "נפשי חולת אהבתך", (השיר מסתיים ב"אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה")
                      תודה על ההארה👍 👍 👍

                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                      סימן שהשמש שוקעת!
                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומדת ללכת
                        #539

                        @מא1 כתב שיר מהמם זה הקטע של השורות שאהבתי
                        להתחדש
                        בכל יום שוב להתרגש,
                        שבליבי תבער האש
                        ולא אתייאש

                        זה עבודת החיים להשאר בוערים
                        עם ברען בעבודת השם

                        (ואם משהו יכול להסביר לי איך מצטטים ממקום אחד למקום אחר כמו שעושים פה)

                        .Confuse them with your silence"
                        ".Shock them with your actions

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • לומדת ללכתל לומדת ללכת

                          @מא1 כתב שיר מהמם זה הקטע של השורות שאהבתי
                          להתחדש
                          בכל יום שוב להתרגש,
                          שבליבי תבער האש
                          ולא אתייאש

                          זה עבודת החיים להשאר בוערים
                          עם ברען בעבודת השם

                          (ואם משהו יכול להסביר לי איך מצטטים ממקום אחד למקום אחר כמו שעושים פה)

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מא1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                          #540

                          @לומדת-ללכת תודה!😍
                          שמחה שאהבת, כתבתי את זה בהשראה של כל הפריחה של האילנות סביבנו...
                          ובעקבות הרצאה ששמעתי מהרבנית חגית שירה, שאמרה גם שכל הצמיחה של הפרי היא- כשהפרח נופל...
                          אז לא להייתאש ולהיכנס לעצבות מהנפילות שלנו... איך אומרים "אם לא נפלת לא קמת..."
                          דווקא משם מהמקום הזה, כשנקום, נצמח למקומות גבוהים הרבה יותר בעבודת ה'🌸 🌸

                          @לומדת-ללכת אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                          (ואם משהו יכול להסביר לי איך מצטטים ממקום אחד למקום אחר כמו שעושים פה)

                          וואי כמה שאני הסתבכתי עם זה בהתחלה.... לא הבנתי איך כולם עושים את זה...😅
                          (לפחות אני לא היחידה..😉 ) עד ששאלתי והסבירו לי..

                          @ארי-רוזנבלט אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                          @מא1
                          פותחים תגובה בנושא הזה, ואז מדגישים את מה שאת רוצה בשירים לכתיבה לצטט ואז לוחצים "ציטוט",
                          ואז זה מתצטט לתגובה.

                          תנסי, אם עדיין מסובך- אני פה💗

                          (בעצם,כולנו פה...😜 )

                          משפט לחיים-💕
                          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #541

                            @אריה-93 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                            וּמָה אֶעֱשֶׂה
                            וְלֹא אוּכַל
                            לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                            יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                            שֶׁקְּבוּרוֹת
                            בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                            יֶשְׁנָם פָּנִים
                            שֶׁמּוּגַנִּים
                            מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                            יֵשׁ מֵהֶם
                            שֶׁאֶחֱשֹׂף
                            וְיֵשׁ
                            שֶׁפָּחוֹת

                            וואו אהבתי! קצר ולעניין וגם כתוב בשפה מאוד יפה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              משוגעת אמיתית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #542

                              @טותיייי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              מה רק רציתי
                              למה אני מרגישה מיותרת
                              מה עשיתי
                              למה אני נאטמת
                              אתם אוטמים את הלב שלי
                              גורמים לכאב שבי
                              לגדול
                              ליפול
                              אני רוצה לצעוק
                              לצעוד
                              לברוח
                              מהכל לשכוח
                              למה אתם יורדים עלי
                              למה אני לא מרגישה נאהבת
                              מה רק רציתי
                              חממה שעוטפת
                              מרגישה שנאה
                              בתוך הלב
                              למי שאמור
                              להיות אוהב
                              והלב שלי נשבר
                              ומרגיש מוזר
                              כזר
                              לעולם
                              מכולם...
                              טוהר
                              אמאלה כמה כאב ותשוקה.
                              @טותיייי השירים שלך כל כך נוגעים וישירים, הלוואי שיום אחד גם אני אצליח...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #543

                                כבר שנים שהיא מחכה לו
                                לא יודעת עד מתי
                                יבוא הניתוק
                                יחתןך בבשר החי

                                @shoval
                                איזה משפט חודר!
                                כמה כשרון!!!

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #544

                                  @שיר-נולד

                                  מה כבר נדרש מאיתנו?

                                  רק פיסת אמונה

                                  וואוו!!!!

                                  איך כל רגע הוא בא ורומז,

                                  איך כל פעם אני לא תופס,

                                  במה להתעלות

                                  ואיזה כוונות

                                  יש בצרות שבאות.

                                  לבכות! זה כ"כ נכון ונוגע, אחרי כל אסון תמיד תופסות אותי כאלו מחשבות.... מבטא את הרצון להיות תמיד יותר טובים.....

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #545

                                    @אריה-93

                                    פּוֹסְטִים עֲרוּכִים

                                    בְּטוּב טַעַם

                                    תפס אותי..... על מה השיר מדבר?

                                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • כ.פ.כ כ.פ.

                                      @אריה-93

                                      פּוֹסְטִים עֲרוּכִים

                                      בְּטוּב טַעַם

                                      תפס אותי..... על מה השיר מדבר?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אריה 93
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #546

                                      @כ-פ כאילו קצת חיכיתי שמישהו יפתח דיון על זה כדי להסביר...🤦‍♂️
                                      השיר נכתב על תופעת ה"אושיות" ברשתות החברתיות

                                      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                      אֲנִי נִשְׁבַּר

                                      S כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אריה 93

                                        @כ-פ כאילו קצת חיכיתי שמישהו יפתח דיון על זה כדי להסביר...🤦‍♂️
                                        השיר נכתב על תופעת ה"אושיות" ברשתות החברתיות

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #547

                                        @אריה-93 אהה מענין! השיר שלך ייחודי וכתוב פצצה!!!!
                                        אל תשכח שאני לייקתי ראשונה 😜

                                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אריה 93

                                          @כ-פ כאילו קצת חיכיתי שמישהו יפתח דיון על זה כדי להסביר...🤦‍♂️
                                          השיר נכתב על תופעת ה"אושיות" ברשתות החברתיות

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                          #548

                                          @אריה-93

                                          @אריה-93 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                          @כ-פ כאילו קצת חיכיתי שמישהו יפתח דיון על זה כדי להסביר...🤦‍♂️
                                          השיר נכתב על תופעת ה"אושיות" ברשתות החברתיות

                                          מדהים!
                                          מה זה אומר? אני קראתי כמה פעמים וניסיתי להבין--- מי אלו ה'אנשים השכוחים' שעל הקרקע? האם אלו האנשים שלא מחוברים לרשת או סתם כך האנשים השקטים?

                                          וסורי על השאלה - מה זה "אושיות"?

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול