דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. היי איזה מחשב מתאים לקיוביס

היי איזה מחשב מתאים לקיוביס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה ופלאגינים
31 פוסטים 18 כותבים 2.8k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מקצועיות

    @S-S אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

    @ארי1923 הכי טוב לקיוביס זה מחשב עם מעבד 7 עם 4 ליבות 24 מגה רם פחות מזה לא מומלץ כי זה כל הזמן יפול לך!

    קודם כל אתה מתכוון ל24 ג'יגה ראם, 24 מגה זה פחות ממה שיש בנגן סאנדיסק הכי פשוט...
    מלבד זאת, לא שמת דגש על הדבר החשוב ביותר והוא הדיסק קשיח..

    אם יצא למישהו אי פעם לפגוש מחשב שלא עובד מהר ב-95% מהמקרים הגורם הוא הדיסק קשיח שלא מסוגל לקרוא/לכתוב במהירות שהמעבד יכול, וזה מאט את כל הקצב..

    @ארי1923 אז ככה:
    בנוגע למעבד - הכי טוב זה מעבד בדור מתקדם, דהיינו שעדיף לקנות מעבד I5 דור 11 מאשר I7 דור 8 למשל.
    ואגב, I5 עצמו יכול בקלות לסחוב קיובייס (אני משתמש איתו..), אלא שאם יש לך תקציב עדיף I7.

    לגבי הראם - פשוט שלא לקנות פחות מ-8 ג'יגה, אבל מומלץ רק מ-16 ומעלה.

    לגבי הדיסק קשיח - רק SSD, דיסק אחר לא משנה מה נפח הזיכרון שלו, ואפילו 3TB יזחל עם תוכנה כזו.
    (גם ב-SSD ישנם כמה רמות חוזקה)
    לגבי הנפח שלו - זה כבר תלוי כמה ספריות חיצוניות אתה מתכנן להתקין...
    @יהודה-n אפשר למצוא מחשב כזה בטווח של 1900-2700 +-.

    אם אתה צריך עזרה נוספת - בשמחה.
    בהצלחה

    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
    #5

    @מקצועיות אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

    SSD

    SSD תמצא במוזיאונים... אני ממליץ על הדור החדש של SSD NVME.
    @ארי1923 : קנה לפחות 1T.
    ראם - בעיקרון אם אתה לא משתמש עם תוכנות נוספות 16 מספיק.
    עדיף מדור 5 (DDR5).
    מעבד = שאלת המאה... אם התקציב הוא 3K לך על I7 דור 10/11. זה עדיף מI5 דור 13.
    וזה בעיקרון כל המפרט (כרטיסי מסך/רשת לא כל כך מעלים ומורידים לעניין הקיובייס.)

    הערת אגב: אם אין לך כח לכל זה תוכל להגיד לי מה התקציב ואבנה לך מפרט בKSP.

    Srudio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

      @מקצועיות אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

      SSD

      SSD תמצא במוזיאונים... אני ממליץ על הדור החדש של SSD NVME.
      @ארי1923 : קנה לפחות 1T.
      ראם - בעיקרון אם אתה לא משתמש עם תוכנות נוספות 16 מספיק.
      עדיף מדור 5 (DDR5).
      מעבד = שאלת המאה... אם התקציב הוא 3K לך על I7 דור 10/11. זה עדיף מI5 דור 13.
      וזה בעיקרון כל המפרט (כרטיסי מסך/רשת לא כל כך מעלים ומורידים לעניין הקיובייס.)

      הערת אגב: אם אין לך כח לכל זה תוכל להגיד לי מה התקציב ואבנה לך מפרט בKSP.

      Srudio BitS מנותק
      Srudio BitS מנותק
      Srudio Bit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      וזה בעיקרון כל המפרט (כרטיסי מסך/רשת לא כל כך מעלים ומורידים לעניין הקיובייס.)

      כרטיס מסך בהחלט משפיע על הקיובס וכן מסך 4K!

      לגבי מפרט תלוי מה היעוד
      אם לאולפן דהיינו כרטיס קול מקלדת שליטה ועוד כל מיני מכשירים אז אסור להתפשר כי גם I7 לא יחזיק מעמד (אפילו אם לא משתמשים עם הרבה פלאגינים)
      לגבי שימוש ביתי אין צורך להשתגע גם I5 זה טוב (וכמו שכתבו פה למעלה שכדאי להשקיע באחסון מהיר)
      והחילוק הוא בגלל הזמן אמת (לנטסי) שהקיובס מאד חלש בקטע הזה ואם רוצים לעבוד בלי עכבה ובשימוש מהיר חייבים מחשב מפלצת בתור התחלה אבל כל עוד שעובדים רגוע ובונים ישירות בתוך המחשב אז אין צורך להשתגע (מנסיון רב)
      ושהיה בהצלחה

      תמיכה טכנית לאולפנים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ארי1923א ארי1923

        מתעניין לגבי מחשב זול שמתאים לקיובס
        איזה. תנאים אני צריך לזה
        תודה מראש

        יהודה גלרי מנותק
        יהודה גלרי מנותק
        יהודה גלר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה גלר
        #7

        @ארי1923 היי
        שאלה רחבה מאד.
        רק פרט קטן וחשוב: אם יש לך אפשרות, תלך על מחשב נייח ולא נייד.
        אתה תקבל באותו תקציב מעבד חזק פי כמה (למשל i7 12700 במקום i7 1265g7)

        Srudio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          איללוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          האם תוכנת קיובייס היא תוכנה יותר טובה מאבלטון לייב ?

          "אין בן אדם רע-
          יש בן אדם שרע לו!!!"

          יהודה גלרי SHLNXS 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א איללוש

            האם תוכנת קיובייס היא תוכנה יותר טובה מאבלטון לייב ?

            יהודה גלרי מנותק
            יהודה גלרי מנותק
            יהודה גלר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @איללוש אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

            האם תוכנת קיובייס היא תוכנה יותר טובה מאבלטון לייב ?

            כיום כל התוכנות שוות ברמתן ורק הממשק שונה.
            (לאבלטון יש חלון מיוחד שנקרא סשן שעוזר למופיעים בלייב וכן ביצירה עם לופים ולכן התוכנה אהודה על יוצרים אלקטרוניים)
            אני בכלל עובד על logic pro...

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יהודה גלרי יהודה גלר

              @איללוש אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

              האם תוכנת קיובייס היא תוכנה יותר טובה מאבלטון לייב ?

              כיום כל התוכנות שוות ברמתן ורק הממשק שונה.
              (לאבלטון יש חלון מיוחד שנקרא סשן שעוזר למופיעים בלייב וכן ביצירה עם לופים ולכן התוכנה אהודה על יוצרים אלקטרוניים)
              אני בכלל עובד על logic pro...

              א מנותק
              א מנותק
              איללוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @יהודה-גלר logic pro...
              היא תוכנה חינמית ?
              קשה לעבוד איתה ?

              "אין בן אדם רע-
              יש בן אדם שרע לו!!!"

              יהודה גלרי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א איללוש

                @יהודה-גלר logic pro...
                היא תוכנה חינמית ?
                קשה לעבוד איתה ?

                יהודה גלרי מנותק
                יהודה גלרי מנותק
                יהודה גלר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה גלר
                #11

                @איללוש התוכנה עולה 700 שקל לכל החיים אבל עובדת רק על mac
                קשה או לא זה תלוי בך...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  איללוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  יש למשהוא מוסג למה בתוכנת אבלטון לייב שאני בקליטה זה נשמע קטוע

                  "אין בן אדם רע-
                  יש בן אדם שרע לו!!!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יהודה גלרי יהודה גלר

                    @ארי1923 היי
                    שאלה רחבה מאד.
                    רק פרט קטן וחשוב: אם יש לך אפשרות, תלך על מחשב נייח ולא נייד.
                    אתה תקבל באותו תקציב מעבד חזק פי כמה (למשל i7 12700 במקום i7 1265g7)

                    Srudio BitS מנותק
                    Srudio BitS מנותק
                    Srudio Bit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @יהודה-גלר אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

                    @ארי1923 היי
                    שאלה רחבה מאד.
                    רק פרט קטן וחשוב: אם יש לך אפשרות, תלך על מחשב נייח ולא נייד.
                    אתה תקבל באותו תקציב מעבד חזק פי כמה (למשל i7 12700 במקום i7 1265g7)

                    צריך לשים את הפוסט שלך בראש האתר ולהכניס למודעות של האנשים! ההבדל בין נייד לנייח הוא עצום!!!

                    תמיכה טכנית לאולפנים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • א איללוש

                      האם תוכנת קיובייס היא תוכנה יותר טובה מאבלטון לייב ?

                      SHLNXS מנותק
                      SHLNXS מנותק
                      SHLNX
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @איללוש אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

                      האם תוכנת קיובייס היא תוכנה יותר טובה מאבלטון לייב ?

                      זה כמעט כמו לשאול מה עדיף, רכב או טרקטור ?
                      -טוב קצת הגזמתי, אבל בגדול זה דיי תלוי בסגנון העבודה וסוג היצירה - בתור אחד שמכיר את שתי התוכנות האלה מצוין, אני משתמש בעיקר באייבלטון.
                      *בקרוב בעז"ה, אכתוב מאמר על אייבלטון ואתייחס לנושא !

                      @איללוש אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

                      יש למשהוא מוסג למה בתוכנת אבלטון לייב שאני בקליטה זה נשמע קטוע

                      לא הבנתי את הבעיה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • SHLNXS מנותק
                        SHLNXS מנותק
                        SHLNX
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
                        #15

                        @Srudio-Bit אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

                        לגבי מפרט תלוי מה היעוד
                        אם לאולפן דהיינו כרטיס קול מקלדת שליטה ועוד כל מיני מכשירים אז אסור להתפשר כי גם I7 לא יחזיק מעמד (אפילו אם לא משתמשים עם הרבה פלאגינים)

                        המעבדים החדשים דור 13 של INTEL מפלצות, אפי' i5 סוחב, מבחינת קושי -אני עובד עם i9 דור 12 וה SSD הכי מהיר בעולם (נכון להיום) ועדיין לפעמים קשה לו !
                        (כמובן שיש הבדל, אבל אני בא לומר שאין לדבר סוף).
                        0.png

                        בהצלחה !

                        Srudio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • SHLNXS SHLNX

                          @Srudio-Bit אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

                          לגבי מפרט תלוי מה היעוד
                          אם לאולפן דהיינו כרטיס קול מקלדת שליטה ועוד כל מיני מכשירים אז אסור להתפשר כי גם I7 לא יחזיק מעמד (אפילו אם לא משתמשים עם הרבה פלאגינים)

                          המעבדים החדשים דור 13 של INTEL מפלצות, אפי' i5 סוחב, מבחינת קושי -אני עובד עם i9 דור 12 וה SSD הכי מהיר בעולם (נכון להיום) ועדיין לפעמים קשה לו !
                          (כמובן שיש הבדל, אבל אני בא לומר שאין לדבר סוף).
                          0.png

                          בהצלחה !

                          Srudio BitS מנותק
                          Srudio BitS מנותק
                          Srudio Bit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          המעבדים החדשים דור 13 של INTEL מפלצות, אפי' i5 סוחב, מבחינת קושי -אני עובד עם i9 דור 12 וה SSD הכי מהיר בעולם (נכון להיום) ועדיין קשה לו !

                          מקווה שלא חשבת לשלם 400 שקל לאופטמיזציה למחשב בכל אופן ישנם כמה הגדרות בתוכנה שצריך לעשות בשביל שהתוכנה תשתמש בכל הליבות וכן בחלק מהפלאגינים של כלי הנגינה ואל תסתכל על מד ביצועי המעבד בקיובס (F12) זה לא נכון וסתם מאכזב

                          תמיכה טכנית לאולפנים

                          SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • Srudio BitS Srudio Bit

                            המעבדים החדשים דור 13 של INTEL מפלצות, אפי' i5 סוחב, מבחינת קושי -אני עובד עם i9 דור 12 וה SSD הכי מהיר בעולם (נכון להיום) ועדיין קשה לו !

                            מקווה שלא חשבת לשלם 400 שקל לאופטמיזציה למחשב בכל אופן ישנם כמה הגדרות בתוכנה שצריך לעשות בשביל שהתוכנה תשתמש בכל הליבות וכן בחלק מהפלאגינים של כלי הנגינה ואל תסתכל על מד ביצועי המעבד בקיובס (F12) זה לא נכון וסתם מאכזב

                            SHLNXS מנותק
                            SHLNXS מנותק
                            SHLNX
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @Srudio-Bit אמר בהיי איזה מחשב מתאים לקיוביס:

                            המעבדים החדשים דור 13 של INTEL מפלצות, אפי' i5 סוחב, מבחינת קושי -אני עובד עם i9 דור 12 וה SSD הכי מהיר בעולם (נכון להיום) ועדיין קשה לו !

                            מקווה שלא חשבת לשלם 400 שקל לאופטמיזציה למחשב בכל אופן ישנם כמה הגדרות בתוכנה שצריך לעשות בשביל שהתוכנה תשתמש בכל הליבות וכן בחלק מהפלאגינים של כלי הנגינה ואל תסתכל על מד ביצועי המעבד בקיובס (F12) זה לא נכון וסתם מאכזב

                            ידוע, תודה !

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נתנאל 25נ מנותק
                              נתנאל 25נ מנותק
                              נתנאל 25
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              תודה רבה לפותח הנושא
                              האם הנתונים שכתבתם נכונים גם לגבי מחשב נייד?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נתנאל 25נ נתנאל 25

                                תודה רבה לפותח הנושא
                                האם הנתונים שכתבתם נכונים גם לגבי מחשב נייד?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @נתנאל-25 נראה לי שההודעות למעלה זה למחשב נייד (עד הפוסט שכתבו שיש הבדל בין נייד לנייח...)

                                ואגב, תתייג את החברים כאן כדי שיענו לך...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • yossefiY מנותק
                                  yossefiY מנותק
                                  yossefi
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  מחשב HP יכול להתאים לקיוביס?

                                  הדריה חכם_בלילהח א. ה. 2 0א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • yossefiY yossefi

                                    מחשב HP יכול להתאים לקיוביס?

                                    הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #21
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yossefiY yossefi

                                      מחשב HP יכול להתאים לקיוביס?

                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילה
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @yossefi זה לא המחשב זה המפרט של המחשב..

                                      אל תסתכל על המחשב אלא על המפרט שלו 💻

                                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • yossefiY yossefi

                                        מחשב HP יכול להתאים לקיוביס?

                                        א. ה. 2 0א מנותק
                                        א. ה. 2 0א מנותק
                                        א. ה. 2 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @yossefi תלוי איזה HP בעיקרון הם פחות טובים, אבל אם אתה כן קונה,
                                        אז תקח מינימום מעבד i5, ואל תתפתה לשום מבצעים על מעבדים חזקים במחיר זול,
                                        אם אתה משהו שלא יקרוס, תשקיע.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודה n1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          שלום חברים
                                          אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור מחשב שיעבוד עם קיובייס 12.
                                          אני צריך שהמחשב כמובן יעבוד טוב עם התוכנה אבל כרגע אני בקטע להקים אולפן ביתי ולא יותר מזה כך שאני לא מחפש לבזבז יותר מדי כסף
                                          אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מחשב מסוים ויעזור מאד אם תוכלו לצרף לינק לרכישה
                                          תודה רבה

                                          י B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול