קאבר שאבא שלי שר
-
@טותיייי הוא זמר מופיע?
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא זה רק לבית השירים תחביב
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא זה רק לבית השירים תחביב
@טותיייי ווואו תגידי לו שחבל על זה הוא שר ממש יפה !!!
-
יש עוד שיר שהעלתי בעבר
__תן חלקנו הודאל (1) - עותק.mp3 -
יש עוד שיר שהעלתי בעבר
__תן חלקנו הודאל (1) - עותק.mp3@טותיייי אני לא מבין הוא שר את זה באולפן או בקריוקי
||נראה לי אבא שלך יעוף על התגובות פה
|| -
@טותיייי אני לא מבין הוא שר את זה באולפן או בקריוקי
||נראה לי אבא שלך יעוף על התגובות פה
||@דוד-ירושלמי-בנשמה באולפן מקצועייי
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה באולפן מקצועייי
@טותיייי וואלה ולמה הוא לא מתפתח אם זה שיעבוד בזה
את תכתבי לו את השירים -
@טותיייי וואלה ולמה הוא לא מתפתח אם זה שיעבוד בזה
את תכתבי לו את השירים@דוד-ירושלמי-בנשמה
חלום שלי
אבל הוא עושה את זה בתור תחביב שהוא אוהב את זה
לא באמת רוצה לעסוק בזה , לא רוצה שזה יבוא על חשבון המשפחה -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
חלום שלי
אבל הוא עושה את זה בתור תחביב שהוא אוהב את זה
לא באמת רוצה לעסוק בזה , לא רוצה שזה יבוא על חשבון המשפחה -
כולנו בבית שרים.... פשוט לעצמנו מקליטים באולפן בשביל הכיף ושישמע מקצועי אבל לא לעלות אתזה עכשיו ליוטיוב ודברים כאלה, רק לחברות משפחה וזהו
ואני הקלטתי שיר שאני כתבתי פשוט החלפתי מילים
@טותיייי משפחה מעניינת ...
-
כולנו בבית שרים.... פשוט לעצמנו מקליטים באולפן בשביל הכיף ושישמע מקצועי אבל לא לעלות אתזה עכשיו ליוטיוב ודברים כאלה, רק לחברות משפחה וזהו
ואני הקלטתי שיר שאני כתבתי פשוט החלפתי מילים
-
-
@יאיר-2-0 רק עוד רגע של עקיבא
אני יכולה לעלות לפה תמילים... אבל במהלך השיר החלפתי לחן אבל זה יכול להיות גם על המקור -
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשת -
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשת -
עומד כאן לבדי הודאל.mp3
אשמח לחוות דעת@טותיייי
וואוו אהבתי!!!!!!!
הוא שר יותר יפה מהמקור!!!!!! -
-
@טותיייי
וואוו וואוו וואו איזה מילים, פשוט מרגש, כל הכבוד!! כישרון על!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
יש עוד שירים אבל הם משפחתיים...