שיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.
-
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
לפני חודשיים העלתי לרשת --המפיק המוסיקלי שלי אריק שחר
בונה עבודים --לייב ----לא אלקרוני --כמו להקות רוק של פעם
אבל אני לא רואה בזה חיסרון --כי זה נשמע קצת אחר ויחודי - צריך לחדש משהו -לא?
-מי שאוהב --אוהבאין ספק. מוזיקה יכולה להיות מעניינת ויפה גם בלי אלקטרוני!
ולדעתי מי שמפיק רק שירים בעיבוד אלקטרוני 'כי כולם ככה היום', יהיה לו יותר קשה לתפוס, בזה השוק כבר מוצף. צריך לגוון גם אלקטרוני וגם לייבולא חסר מה לחדש במוזיקה שלנו עם מוזיקת לייב איכותית ומקצועית!
ואל תדאגו.. אני עושה גם עיבודים למוזיקה אלקטרונית
אבל נהנה הרבה יותר לעשות עיבודים של מוזיקת לייב -
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
לפני חודשיים העלתי לרשת --המפיק המוסיקלי שלי אריק שחר
בונה עבודים --לייב ----לא אלקרוני --כמו להקות רוק של פעם
אבל אני לא רואה בזה חיסרון --כי זה נשמע קצת אחר ויחודי - צריך לחדש משהו -לא?
-מי שאוהב --אוהבאין ספק. מוזיקה יכולה להיות מעניינת ויפה גם בלי אלקטרוני!
ולדעתי מי שמפיק רק שירים בעיבוד אלקטרוני 'כי כולם ככה היום', יהיה לו יותר קשה לתפוס, בזה השוק כבר מוצף. צריך לגוון גם אלקטרוני וגם לייבולא חסר מה לחדש במוזיקה שלנו עם מוזיקת לייב איכותית ומקצועית!
ואל תדאגו.. אני עושה גם עיבודים למוזיקה אלקטרונית
אבל נהנה הרבה יותר לעשות עיבודים של מוזיקת לייב -
@אילן-פ לא
אני גם מחכה
מוזר
צריך לתזכר אולי את @צוות-פיקוח .......... -
@אילן-פ לא
אני גם מחכה
מוזר
צריך לתזכר אולי את @צוות-פיקוח .......... -
@אילן-פ תבדוק במייל שלך אם כתוב שזה נשלח, אני לא מצאתי הודעה ממך במייל ולכן אין איך להעביר ל @כ-פ
-
@טיטו אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ תבדוק במייל שלך אם כתוב שזה נשלח, אני לא מצאתי הודעה ממך במייל ולכן אין איך להעביר ל @כ-פ
מראה שנשלח - ולא חזר -בכל מקרה שלחתי שוב --מקוה שאין בעיה
@אילן-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@טיטו אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ תבדוק במייל שלך אם כתוב שזה נשלח, אני לא מצאתי הודעה ממך במייל ולכן אין איך להעביר ל @כ-פ
מראה שנשלח - ולא חזר -בכל מקרה שלחתי שוב --מקוה שאין בעיה
שלחתי עכשיו.
-
@אילן-פ לא
אני גם מחכה
מוזר
צריך לתזכר אולי את @צוות-פיקוח ..........@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ לא
אני גם מחכה
מוזר
צריך לתזכר אולי את @צוות-פיקוח ..........האם קבלת מהפיקוח את השיר ששלחתי --יש איזה רעיון עקרוני ?
אין לי לחץ של זמן -- כי עוד מעט עומר
-
@כ-פ אמר בשיר חדש "כי טוב בחצריך" -מאת המלחין והיוצר-- אילן פ.:
@אילן-פ לא
אני גם מחכה
מוזר
צריך לתזכר אולי את @צוות-פיקוח ..........האם קבלת מהפיקוח את השיר ששלחתי --יש איזה רעיון עקרוני ?
אין לי לחץ של זמן -- כי עוד מעט עומר
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אילן-פ כן, הייתי קצת עמוסה השבוע, ואני אכן ממשיכה לעבוד, בעז"ה בימים הקרובים אשלח סקיצה נוספת.
-
שלום לכל חברי פורום מקצב
לפני כמה ימים התחברתי לפורום
ממש כיף להיות בקשר עם חובבי מוסיקה בכל התחומים
בקיצור "יש עם מי לדבר "רוצה לשתף אתכם בקליפ לשיר שכתבתי והלחנתי
הסגנון של השירים שלי וההפקה --קצת שונה מהז'אנר המוכר
כשתשמעו תבינו מה הכוונה
והייתי מאוד שמח לשמוע דעתכם ולקבל תגובתכם.
"כי טוב יום בחצריך "
http://www.youtube.com/watch?v=yjOasq4l0go
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
