עזרה דחופה
-
הייתי בחנות 'עולם המוזיקה'.
היה שם סט עם דאנסים טובים בסגנון אמריקאי שבנה מישהו מחו''ל היה רשום על כל מקצב L.P
מישהו יודע איך קורים לו ואיך אני משיג אותו? -
אני ממש אהבתי את הסגנון והבאלנס, הבעיה שהם רוצים כסף אז הם מוכרים סט שלם שהכל חינמי חוץ מהסט דאנסים המדהים הזה.. ועל זה הם לוקחים לא פחות מ2300..
-
@למדן אני רוצה כנראה לקנות את הסט דאנסים של מוישי גלער.. אבל מאוד אהבתי את הסגנון האמריקאי ששמעתי שם על הסט של אותו ליפא.. והתאכזבתי לגלות שרק הם מוכרים.. ו2300 לסט דאנסים כזה שגם לא ממש היה עשיר בדגימות לנגינת סולו וכן באמת לא מספיק בשביל לקחת מחיר כזה.. אני בטוח שהוא מכר להם ב1500-1000 והם ניפחו
-
@למדן קודם כל זה שאלה רצינית מי עושה עדכונים ומי לא..
הסט של החנות הייתי משלם עליו 1500 אם כי לא הייתי מוותר על של מוישי בקלות
אני גם יודע שאין סיכוי שבעתיד אני יוכל לנגן על שניהם כי בPA700 - זה לא ייכנס
מה שכן וודאי שעוד חודשיים יהיה לי את ה2000 שקל לשלם למישהו שימכור סט אלקטרוני שיתאים לתקופה אז -
@למדן קודם כל זה שאלה רצינית מי עושה עדכונים ומי לא..
הסט של החנות הייתי משלם עליו 1500 אם כי לא הייתי מוותר על של מוישי בקלות
אני גם יודע שאין סיכוי שבעתיד אני יוכל לנגן על שניהם כי בPA700 - זה לא ייכנס
מה שכן וודאי שעוד חודשיים יהיה לי את ה2000 שקל לשלם למישהו שימכור סט אלקטרוני שיתאים לתקופה אז -
@906 לדעתי צריך להסביר להם דחוף שאנשים לא טיפשים ואיש לא ישלם 2300 שקל שכל המקצבים למעט הדאנסים הכל מהגרועים שבסטים החינמיים..
ראיתי כמה אנשים שהתלהבו מהדאנסים ושראו את המחיר המופקע ירדו מזה..
שיהיו קצת ריאלים..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
