קאבר שאבא שלי שר
-
@טותיייי
הי
איזה יפה הוא שר
חבל שהוא לא עושה מזה מקצוע
ןגם השיר שכתבת ממש יפה, את ממש כישרון ,וכנראה משפחה כזו.......אתם תימנים????
-
@טותיייי
הי
איזה יפה הוא שר
חבל שהוא לא עושה מזה מקצוע
ןגם השיר שכתבת ממש יפה, את ממש כישרון ,וכנראה משפחה כזו.......אתם תימנים????
@hi-it-s-me
כן -
@hi-it-s-me
כן@טותיייי יפה
ברור זה גנים, חולה על הקול שלהם!
-
אייל גולן 2
ואוו איזה קול,
והשיר ממש מוכר לי .... -
ממש יפה

תימנים תמיד נשמעים צעירים מעניין
גם מצליחים לעלות לטונים מאוד גבוהים
-
עומד כאן לבדי הודאל.mp3
אשמח לחוות דעת -
@shoval אמר בקאבר שאבא שלי שר:
אגב של מי השיר?
של אייל גולן
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@shoval וואלה לא יודעת של מי
-
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשת@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשתלא לא לא שלמותתתתתת
תקשיבי שרוגשתי עכשיוו
איזה מילים נדירות!!!
מילה אחת יש לי להגיד לך:
שאפו
1

-
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשתלא לא לא שלמותתתתתת
תקשיבי שרוגשתי עכשיוו
איזה מילים נדירות!!!
מילה אחת יש לי להגיד לך:
שאפו
1

-
@טותיייי
ייייואאאאאאאאאאווווווווו
מטורף זה לא מילה, אמאל'ה, משפחה של כשרוניים בטירוף, נשמע אחד על אחד אייל גולן, לפחות אתם עושים עם זה משהו? -
עומד כאן לבדי הודאל.mp3
אשמח לחוות דעת@טותיייי
פעם הבאה שותן חלקנו מוציאים שיר חדש אני ממליץ להם בטירוף על אבא שלך, הוא יקח שם את כולם!!!!!! -
@טותיייי
ייייואאאאאאאאאאווווווווו
מטורף זה לא מילה, אמאל'ה, משפחה של כשרוניים בטירוף, נשמע אחד על אחד אייל גולן, לפחות אתם עושים עם זה משהו?@שימי-המוזיקלי
לא אין מה לעשות כלכך
ותודהה -
עומד כאן לבדי הודאל.mp3
אשמח לחוות דעת -
@טותיייי
ייייואאאאאאאאאאווווווווו
מטורף זה לא מילה, אמאל'ה, משפחה של כשרוניים בטירוף, נשמע אחד על אחד אייל גולן, לפחות אתם עושים עם זה משהו?@שימי-המוזיקלי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
משפחה של כשרוניים
וחבל שאתה לא יכול לשמוע את אחותה שרה..
אמאאא אני נמסההה ממנה!!!!!
אין עליכם @טותיייי
️ -
@שימי-המוזיקלי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
משפחה של כשרוניים
וחבל שאתה לא יכול לשמוע את אחותה שרה..
אמאאא אני נמסההה ממנה!!!!!
אין עליכם @טותיייי
️@ב-ב
וואלה צודקת
אבל רואים שהם חתיכת כישרון -
@שימי-המוזיקלי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
משפחה של כשרוניים
וחבל שאתה לא יכול לשמוע את אחותה שרה..
אמאאא אני נמסההה ממנה!!!!!
אין עליכם @טותיייי
️@ב-ב חוץ מזה שאני חייב לשמוע
-
@ב-ב
וואלה צודקת
אבל רואים שהם חתיכת כישרון@שימי-המוזיקלי
תודהה -
@שימי-המוזיקלי
תודהה@טותיייי על מה?
אבל בכיף, אין על מה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

תודהה