דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זמרים ואמנים שמחוברים "במקצב"

זמרים ואמנים שמחוברים "במקצב"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
117 פוסטים 29 כותבים 7.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קפוצ'וניתק קפוצ'ונית

    ינון
    נראלי הוא מחובר

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    @קפוצ-ונית
    כבר כתבתי את זה כאן

    @שמעון-2 אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

    זמר חסוי הוציא שיר אחד
    אבי 5
    אבא של פונץ' בננה

    KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @קפוצ-ונית
      כבר כתבתי את זה כאן

      @שמעון-2 אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

      זמר חסוי הוציא שיר אחד
      אבי 5
      אבא של פונץ' בננה

      KING musicK מנותק
      KING musicK מנותק
      KING music
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      @שמעון-2 אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

      אבי 5

      מי זה?

      לנושא שלי לחצו כאן❤️

      תעקבו.🔥

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • KING musicK KING music

        @שמעון-2 אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

        אבי 5

        מי זה?

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @KING-music
        קלידן מנגן בחתונות כפי שזכור לי

        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @KING-music
          קלידן מנגן בחתונות כפי שזכור לי

          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #102
          פוסט זה נמחק!
          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב. ב.ב ב. ב.

            פוסט זה נמחק!

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #103
            פוסט זה נמחק!
            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              פוסט זה נמחק!

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אילן פא אילן פ

                @ישראל-a
                הרעיון לפתוח ערוץ לאומנים של מקצב --מצוין - והיה צריך לחשוב על זה מזמן
                אבל הדרך הנכונה לעשות סדר בעניין -זה לפתוח בדף הראשי קטגוריה " לפי אמנים חברים במקצב "
                במקביל לקטגוריה של "לפי אמנים "כללים --ושכל אומן בפורום יפתח שרשור משלו לפוסטים שלו
                ויעדכן אם צריך וכ"ו ויוכל לקבל תגובות --ולהעלות פוסטים חדשים
                סתם לפתוח שרשור כללי -- יוצר הרבה ספאם ובלבולציה - כמו שכבר רואים בשרשור של הפוסט הזה

                כבר העלתי כמה פוסטים של שירים שלי שמפוזרים בכל מיני קטגוריות
                והפיקוח כבר בקש ממני לרכז אותם --ככה יהיה סדר

                אבקש לתייג את צוות הניהול -הצעות לשיפורים

                ישראל aי מנותק
                ישראל aי מנותק
                ישראל a
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105

                @אילן-פ אני חושב שבנוסף לכל התוכניות, צריך לעשות מגמה שלחבר כמה שיותר זמרים ואמנים "למקצב", או אולי לפתוח בדף הראשי קטגוריה שיוכלו לדבר אם הזמרים באופן ישיר, כל זמר בקטגוריה שלו, או משהו כזה!

                קצת מן הקצב, דוחה הרבה מן העצב!!!

                אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ישראל aי ישראל a

                  @אילן-פ אני חושב שבנוסף לכל התוכניות, צריך לעשות מגמה שלחבר כמה שיותר זמרים ואמנים "למקצב", או אולי לפתוח בדף הראשי קטגוריה שיוכלו לדבר אם הזמרים באופן ישיר, כל זמר בקטגוריה שלו, או משהו כזה!

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #106

                  @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                  @אילן-פ אני חושב שבנוסף לכל התוכניות, צריך לעשות מגמה שלחבר כמה שיותר זמרים ואמנים "למקצב", או אולי לפתוח בדף הראשי קטגוריה שיוכלו לדבר אם הזמרים באופן ישיר, כל זמר בקטגוריה שלו, או משהו כזה!

                  יפה - הבנת את הכוונה שלי --אומנים שקשורים לפורום באמת יגיבו ויהיה אפשר לתקשר ולעדכן
                  להבדיל מאומנים כלליים שלא מחוברים לפורום --
                  לכן כדאי להקצות קטגוריה בנפרד - "לאומנים מחוברים במקצב -- אפשר להציע להנהלה לקדם את זה
                  ואדרבה שאומנים נוספים יתחברו ויקבלו במה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • משה פפירובמ משה פפירוב

                    @משה-פפירוב אז מהצצה קלה על המטרה של הנושא הזה
                    אני נרגש להיות הראשון שעושה את מה שפותח הנושא התכווין
                    הנה השיר שלי שיוצא עכשיו!

                    סימן טוב
                    https://www.youtube.com/watch?v=6KgfkHuquU8
                    סימן טוב - משה פפירוב.mp3

                    המלחין והיוצר משה פפירוב מפתיע בסינגל רביעי
                    שיר חתונה מקפיץ ואנרגטי במיוחד - "סימן טוב"

                    לחן שירה עיבוד והפקה מוסיקלית: משה פפירוב
                    מיקס ומאסטרינג: אסף ששון
                    גרפיקה: אריאל לוי

                    רוצים לשמוע את כל השירים שלי: כאן במקצב, האתר של משה פפירוב

                    דודו בלוקהד מנותק
                    דודו בלוקהד מנותק
                    דודו בלוקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #107
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה פפירובמ מנותק
                      משה פפירובמ מנותק
                      משה פפירוב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      בעז"ה מחר בצהרים
                      יוצא רמיקס לשיר מנגינה של איתן כהן
                      https://youtu.be/8PEfjlXTFwY

                      האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                      ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • משה פפירובמ מנותק
                        משה פפירובמ מנותק
                        משה פפירוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #109

                        משה פפירוב מגיש: "איתן כהן - מנגינה" - גרסת רמיקס
                        תמונה.jpg
                        https://www.youtube.com/watch?v=8PEfjlXTFwY
                        משה פפירוב מגיש 'איתן כהן - מנגינה' - גרסת רמיקס.mp3
                        לפני פחות משבועיים יצא השיר "מנגינה" של הזמר איתן כהן - ותוך זמן קצר הפך ללהיט!
                        המלחין והיוצר משה פפירוב מגיש את השיר בגרסת רמיקס מקפיצה וחדשנית
                        ומאחל לכולנו לשיר את המנגינה!

                        מילים ולחן: שלומי אזריאל
                        קולות: יאיר ואייל שריקי , אלחנן אלחדד , י. אדרי, איתן כהן
                        עיבוד והפקה (רמיקס): משה פפירוב
                        (עיבוד בגרסה המקורית: יאיר & אייל שריקי )
                        יח"צ: @שמעון-2 & @דודו-בלוקה

                        האתר שלי: http://62f2731ab579a.site123.me/
                        ערוץ היוטיוב שלי: https://www.youtube.com/@MOSHE_PAPIROV

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                        • ישראל aי מנותק
                          ישראל aי מנותק
                          ישראל a
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל a
                          #110

                          מישהו יודע האם נותי ליברמן שהתחבר לפורום לפני חמשה ימים הוא באמת **"נותי ליברמן?"**https://miktzav.com/user/%D7%A0%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%9F

                          קצת מן הקצב, דוחה הרבה מן העצב!!!

                          כמעט מפורסמתכ רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראל aי ישראל a

                            מישהו יודע האם נותי ליברמן שהתחבר לפורום לפני חמשה ימים הוא באמת **"נותי ליברמן?"**https://miktzav.com/user/%D7%A0%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%9F

                            כמעט מפורסמתכ מנותק
                            כמעט מפורסמתכ מנותק
                            כמעט מפורסמת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #111

                            @ישראל-a נראה לי שכן
                            אבל עכשיו הרחיקו אותו אז אולי זה לא הוא

                            מקווה שהבנת

                            "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                            https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ישראל aי ישראל a

                              מישהו יודע האם נותי ליברמן שהתחבר לפורום לפני חמשה ימים הוא באמת **"נותי ליברמן?"**https://miktzav.com/user/%D7%A0%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%9F

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              @ישראל-a אם זה היה נותי ליברמן מורחק הוא בטוח לא היה. תסמוך עלינו.

                              ולא, זה לא הוא מבירור של @נגינתי .

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              ישראל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • רבקהר רבקה

                                @ישראל-a אם זה היה נותי ליברמן מורחק הוא בטוח לא היה. תסמוך עלינו.

                                ולא, זה לא הוא מבירור של @נגינתי .

                                ישראל aי מנותק
                                ישראל aי מנותק
                                ישראל a
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #113

                                @רבקה דבר ראשון מה הפירוש מורחק? וגם שמתי לב שיש לו תוך חמישה ימים 8 עוקבים ומאה צפיות לפרופיל!
                                אז חשבתי שזה באמת הוא!

                                קצת מן הקצב, דוחה הרבה מן העצב!!!

                                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישראל aי ישראל a

                                  @רבקה דבר ראשון מה הפירוש מורחק? וגם שמתי לב שיש לו תוך חמישה ימים 8 עוקבים ומאה צפיות לפרופיל!
                                  אז חשבתי שזה באמת הוא!

                                  רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                  #114

                                  @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                  @רבקה דבר ראשון מה הפירוש מורחק?

                                  מורחק - הורחק מהפורום, ולא יכול לכתוב.
                                  למה הוא הורחק? כיוון שהוא מתחזה.
                                  לאחר בירור של אחד מחברי הפיקוח האם זה הוא או לא התברר שהוא מתחזה. [אנחנו בודקים לגביי כל מפורסם מאחורי הקלעים האם זה המבנאדם בעצמו או אחד משועמם].

                                  @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                  וגם שמתי לב שיש לו תוך חמישה ימים 8 עוקבים ומאה צפיות לפרופיל!

                                  גם אם אני הייתי מתחברת לפורום תחת השם אברהם פריד הייתי זוכה לצפיות חקרניות ולעוקבים סקרנים.

                                  זה ממש לא מחייב שזה הוא.

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  חכם_בלילהח ישראל aי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • רבקהר רבקה

                                    @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                    @רבקה דבר ראשון מה הפירוש מורחק?

                                    מורחק - הורחק מהפורום, ולא יכול לכתוב.
                                    למה הוא הורחק? כיוון שהוא מתחזה.
                                    לאחר בירור של אחד מחברי הפיקוח האם זה הוא או לא התברר שהוא מתחזה. [אנחנו בודקים לגביי כל מפורסם מאחורי הקלעים האם זה המבנאדם בעצמו או אחד משועמם].

                                    @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                    וגם שמתי לב שיש לו תוך חמישה ימים 8 עוקבים ומאה צפיות לפרופיל!

                                    גם אם אני הייתי מתחברת לפורום תחת השם אברהם פריד הייתי זוכה לצפיות חקרניות ולעוקבים סקרנים.

                                    זה ממש לא מחייב שזה הוא.

                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #115

                                    @רבקה ואם זה השם שלו האמיתי והוא בכלל לא מכיר אותו?

                                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • רבקהר רבקה

                                      @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                      @רבקה דבר ראשון מה הפירוש מורחק?

                                      מורחק - הורחק מהפורום, ולא יכול לכתוב.
                                      למה הוא הורחק? כיוון שהוא מתחזה.
                                      לאחר בירור של אחד מחברי הפיקוח האם זה הוא או לא התברר שהוא מתחזה. [אנחנו בודקים לגביי כל מפורסם מאחורי הקלעים האם זה המבנאדם בעצמו או אחד משועמם].

                                      @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                      וגם שמתי לב שיש לו תוך חמישה ימים 8 עוקבים ומאה צפיות לפרופיל!

                                      גם אם אני הייתי מתחברת לפורום תחת השם אברהם פריד הייתי זוכה לצפיות חקרניות ולעוקבים סקרנים.

                                      זה ממש לא מחייב שזה הוא.

                                      ישראל aי מנותק
                                      ישראל aי מנותק
                                      ישראל a
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #116

                                      @רבקה ואי אפשר פשוט למחוק אותו?

                                      קצת מן הקצב, דוחה הרבה מן העצב!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @רבקה ואם זה השם שלו האמיתי והוא בכלל לא מכיר אותו?

                                        רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                        #117

                                        @חכם_בלילה אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                        @רבקה ואם זה השם שלו האמיתי והוא בכלל לא מכיר אותו?

                                        הוא שם תמונה של הזמר בפרופיל כאשר התחבר לפורום. אני הסרתי.

                                        @ישראל-a אמר בזמרים ואמנים שמחוברים "במקצב":

                                        @רבקה ואי אפשר פשוט למחוק אותו?

                                        זה כבר דברים שקשורים להנהלת האתר. לא באמת חשוב, אם תכלס הוא לא יכול לעשות דבר וחצי דבר עם המשתמש שלו.


                                        נא לא לדון בנושא יותר. זה רק גולש להספמה וחבל.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול