מאסטר פליי עם יואלי דיקמן
-
היום יואלי בחשמל הקרן בבני ברק
ומחר ברחובות ירושלים עם הרכב החדש של שרי 7 מקומות -
היום יואלי בחשמל הקרן בבני ברק
ומחר ברחובות ירושלים עם הרכב החדש של שרי 7 מקומות@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום יואלי בחשמל הקרן בבני ברק
ומחר ברחובות ירושלים עם הרכב החדש של שרי 7 מקומותהוא יהיה בתוך החנות של חשמל הקרן או בחוץ?
ומתי? -
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום יואלי בחשמל הקרן בבני ברק
ומחר ברחובות ירושלים עם הרכב החדש של שרי 7 מקומותהוא יהיה בתוך החנות של חשמל הקרן או בחוץ?
ומתי?@אולפניסט-ברמה בתוך החנות הוא נמצא שם עכשיו
-
@אולפניסט-ברמה בתוך החנות הוא נמצא שם עכשיו
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה בתוך החנות הוא נמצא שם עכשיו
מה הסטייל כאילו?
זה פתוח לציבור? -
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה בתוך החנות הוא נמצא שם עכשיו
מה הסטייל כאילו?
זה פתוח לציבור?@אולפניסט-ברמה כן הוא אמר שהרבה הגיעו
והוא יביא פרסים -
@אולפניסט-ברמה כן הוא אמר שהרבה הגיעו
והוא יביא פרסים@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה כן הוא אמר שהרבה הגיעו
והוא יביא פרסיםלעניין לבוא?
או שרק ''בני ברקים'' באים??? -
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה כן הוא אמר שהרבה הגיעו
והוא יביא פרסיםלעניין לבוא?
או שרק ''בני ברקים'' באים???@אולפניסט-ברמה מה הבעיה עם אתה רוצה תלך
אני גם רציתי אבל אני לא יכולה -
@אולפניסט-ברמה מה הבעיה עם אתה רוצה תלך
אני גם רציתי אבל אני לא יכולה@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה מה הבעיה עם אתה רוצה תלך
אני גם רציתי אבל אני לא יכולהעד איזה שעה הוא שם?
-
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה מה הבעיה עם אתה רוצה תלך
אני גם רציתי אבל אני לא יכולהעד איזה שעה הוא שם?
@אולפניסט-ברמה עד 4
-
@אולפניסט-ברמה עד 4
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה עד 4
עברתי בשעה שלוש ליד החנות.
וראיתי שם בוקסה ששומעים אותו משדר.לא נכנסתי לתוך החנות, אבל לא נראה לי שהיה שם כ''כ מעניין......
-
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה עד 4
עברתי בשעה שלוש ליד החנות.
וראיתי שם בוקסה ששומעים אותו משדר.לא נכנסתי לתוך החנות, אבל לא נראה לי שהיה שם כ''כ מעניין......
@אולפניסט-ברמה יפה לך
בחוץ היה בוקסה?
נכן הוא רק ענה לאנשים בטלפון שם -
פוסט זה נמחק!
-
@אולפניסט-ברמה יפה לך
בחוץ היה בוקסה?
נכן הוא רק ענה לאנשים בטלפון שם@אילה-הזמרת מה לא עושים בשביל רייטינג...
-
היום היה התוכנית האחרונה עד אחרי פסח!!! סיום עונה שבוע הבא לא יהיה
יחזור עוד שבועיים בהצלחה לכל המתגעגעים מעכשיו לתוכנית
יהיה בין 2-4 שירים -
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
-
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
מי זה נחמן אדמקר?
-
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
מי זה נחמן אדמקר?
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
-
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
@מרב אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
לא רואים אותו בגוגל.
-
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות