דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.5k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי ילד חוכם

    @אייצ-ית אמר בשולי רנד:

    מקצוענים מחפשים חידושים

    כולם מחפשים חידושים
    ובקשר לשולי רנד: יש מלא שאוהבים אותו (גם אני) גם בגלל מה ש @אייצ-ית כתבה
    וגם בגלל שהוא מביא סגנון לא רק מחודש אלא קסום כזה משהו שאי אפשר להסביר.

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

    כולם מחפשים חידושים

    אבל לא כולם מבינים בהם...
    רוב הצעירים היום ירצו את המחודש בתוך הסגנון שהם מכירים- לא מחוצה לו...ככה ביני לפחות...

    @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

    יש מלא שאוהבים אותו

    אישית אני לא הכי מתחברת לסגנון- אבל אם יש שיר שלו שאני אוהבת- זה עד הסוף!!!...

    @igo אמר בשולי רנד:

    יש הרבה מוזרים שעשו דברים חדשניים ולא הצליחו.

    כל דבר והפלטפורמה שלו...
    גם במוזיקה צריך לדעת איך להגיש אותה...איפה..מתי...מי הקהל יעד...ועוד המון פרמטרים.
    אדם שמביא משו שונה [ולאו דווקא במוזיקה] צריך לדעת איך להגיש אותו- ובאמת להיות מחובר אליה.. כמו שציינת- שולי באמת מביא את כל כולו, והמשחק עושה שם תפקיד גדול גם...

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I IGO

      @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

      אלא קסום כזה משהו שאי אפשר להסביר.

      הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

      הרבניתה מנותק
      הרבניתה מנותק
      הרבנית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      @igo אמר בשולי רנד:

      הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

      הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה

      I מישהו12מ שמעון fש 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • הרבניתה הרבנית

        @igo אמר בשולי רנד:

        הוא שר יותר כמו שחקן מאשר כמו זמר

        הגדרת את זה ממש טוב ונכון, אבל עדיין, לפעמים אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי, לא יודעת להסביר אבל כשאני שומעת אותו, פשוט לא נעים לי! לא יודעת להסביר את זה, אבל זאת ההרגשה

        I מנותק
        I מנותק
        IGO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @הרבנית אמר בשולי רנד:

        אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי

        זאת אומרת שהוא נוגע בך, וגורם לך לרגש מסוים. השיר הזה אמור להיות מטריד.
        אם הוא לא היה אמן טוב פשוט היית ממשיכה בלי להרגיש כלום.

        הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • I IGO

          @הרבנית אמר בשולי רנד:

          אני שומעת שירים שלו, ופושטת בי תחושה לא נעימה, נגיד בשיר אדי

          זאת אומרת שהוא נוגע בך, וגורם לך לרגש מסוים. השיר הזה אמור להיות מטריד.
          אם הוא לא היה אמן טוב פשוט היית ממשיכה בלי להרגיש כלום.

          הרבניתה מנותק
          הרבניתה מנותק
          הרבנית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @igo נכון מאוד, ואני לא אמרתי שהוא לא אומן. אבל לא נחמד לי לשמוע שירים כאלה, עם כל זאת שזה נוגע בי.

          I תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הרבניתה הרבנית

            @igo נכון מאוד, ואני לא אמרתי שהוא לא אומן. אבל לא נחמד לי לשמוע שירים כאלה, עם כל זאת שזה נוגע בי.

            I מנותק
            I מנותק
            IGO
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @הרבנית אמר בשולי רנד:

            ואני לא אמרתי שהוא לא אומן

            יש "אמן" ויש "אומן".
            רוב הזמרים המבצעים היום הם "אומנים".
            שולי הוא "אמן"

            חסויהח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • I IGO

              @הרבנית אמר בשולי רנד:

              ואני לא אמרתי שהוא לא אומן

              יש "אמן" ויש "אומן".
              רוב הזמרים המבצעים היום הם "אומנים".
              שולי הוא "אמן"

              חסויהח מנותק
              חסויהח מנותק
              חסויה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @igo סליחה על הבורות, מה ההבדל בין "אמן" ל"אומן"?

              החיים הם כמו מראה
              תחייכו ויחייכו אליכם בחזרה☺

              הדסהה I 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חסויהח חסויה

                @igo סליחה על הבורות, מה ההבדל בין "אמן" ל"אומן"?

                הדסהה מנותק
                הדסהה מנותק
                הדסה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @חסויה אמן (אָמָּן, בהגייה: oman)
                משמעותה: אדם העוסק בפעילות אנושית יצירתית, שתוצריה הם בעלי ערך אסתטי, ותוצאתה של פעילות זו; אדם העוסק במלאכת מחשבת, יוצר כגון צייר, פסל, סופר, מוזיקאי, שחקן.
                אומן (אֻמָּן)
                משמעותה: בעל מלאכה, בעל מקצוע מאומן ומומחה, אדם העוסק במקצוע הכרוך במלאכת כפיים כגון נגר, סנדלר.
                לא יודעת אם קשור... אבל פסדר...

                הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • חסויהח חסויה

                  @igo סליחה על הבורות, מה ההבדל בין "אמן" ל"אומן"?

                  I מנותק
                  I מנותק
                  IGO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27

                  @חסויה אמר בשולי רנד:

                  @igo סליחה על הבורות, מה ההבדל בין "אמן" ל"אומן"?

                  תכנסי לקישורים (לוויקי)
                  בקצרה, אומן זה מי שעושה משהו ברמת מומחיות גבוהה. (למשל סנדלר אומן). ואמן זה מי שיוצר דבר חדש באופן יצירתי. (למשל אמן ציור, הוא יוצר משהו חדש מעצמו)
                  כל הענין באמנות זה שעל ידה אפשר "לדבר" רגשות ותחושות, שלא תמיד אפשר לבטא אותם על ידי מילים. (יש אמנים שמשתמשים במילים, למשל סופרים, אבל העניין זה לא מה שהמילים אומרות, אלא התחושה שנוצרת משילובי המילים האלו. למשל לכתוב ערך בוויקיפדיה זה לא אמנות, אבל לכתוב שיר, כן.)
                  מקווה שברור.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הדסהה הדסה

                    @חסויה אמן (אָמָּן, בהגייה: oman)
                    משמעותה: אדם העוסק בפעילות אנושית יצירתית, שתוצריה הם בעלי ערך אסתטי, ותוצאתה של פעילות זו; אדם העוסק במלאכת מחשבת, יוצר כגון צייר, פסל, סופר, מוזיקאי, שחקן.
                    אומן (אֻמָּן)
                    משמעותה: בעל מלאכה, בעל מקצוע מאומן ומומחה, אדם העוסק במקצוע הכרוך במלאכת כפיים כגון נגר, סנדלר.
                    לא יודעת אם קשור... אבל פסדר...

                    הרבניתה מנותק
                    הרבניתה מנותק
                    הרבנית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @הדסה תודה על הביאור, בכל מקרה אני התכוונתי לאמן (oman) רק שחשבתי שכותבים עם חולם, ולא עם קמץ קטן.

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • הרבניתה הרבנית

                      @הדסה תודה על הביאור, בכל מקרה אני התכוונתי לאמן (oman) רק שחשבתי שכותבים עם חולם, ולא עם קמץ קטן.

                      I מנותק
                      I מנותק
                      IGO
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @הרבנית יש זמרים שהם רק "אומנים". כלומר, הם שרים במומחיות וברמה גבוהה. אבל הם לא אמנים..
                      זו הייתה כוונתי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנימין לוריא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                        #30

                        https://www.youtube.com/watch?v=GlyHWikpQck

                        שולי רנד.jpg
                        מג'יקוד שבור (להוריד כוכביות) MP3:
                        https://send.magicode.me/send-file/***file/ed698ca3b4613cdd5db2a32b1c533cfead0a1460/view

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אינספריישןא מנותק
                          אינספריישןא מנותק
                          אינספריישן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31

                          שולי רנד הוא לא זמר, אלא אדם אדם מוכשר מאוד שמנגיש תכנים שונים דרך מוזיקה.
                          בעבר פחות התחברתי, היום - מאודדד (עניין של גיל? 🙂 )

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אינספריישןא אינספריישן

                            שולי רנד הוא לא זמר, אלא אדם אדם מוכשר מאוד שמנגיש תכנים שונים דרך מוזיקה.
                            בעבר פחות התחברתי, היום - מאודדד (עניין של גיל? 🙂 )

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מחשב נייד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            @ריינבואו
                            לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
                            אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....

                            ילד חוכםי הרבניתה 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מחשב נייד

                              @ריינבואו
                              לא נראה לי עניין של גיל... יותר עניין של טעם
                              אני אישית ממש לא מתחברת אליו... הקול שלו מעצבן אותי, אבל יש לו מסרים בשירים....

                              ילד חוכםי מנותק
                              ילד חוכםי מנותק
                              ילד חוכם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              @מחשב-נייד אמר בשולי רנד:

                              הקול שלו מעצבן אותי

                              דווקא אותי עצבן השיר "צדיק" ...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                איש יקר
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #34

                                לכל אחד יש ייחודיות שלו.
                                תארו לעצמכם שלשולי רנד יש קול כמו עוד זמרים הייתם או אומרים עוד זמר
                                אני אישית אוהב אותו בגלל ה”ייחודיות” שלו והסגנון ה”ייחודי” שהוא מביא למוזיקה!

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א איש יקר

                                  לכל אחד יש ייחודיות שלו.
                                  תארו לעצמכם שלשולי רנד יש קול כמו עוד זמרים הייתם או אומרים עוד זמר
                                  אני אישית אוהב אותו בגלל ה”ייחודיות” שלו והסגנון ה”ייחודי” שהוא מביא למוזיקה!

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מחשב נייד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחשב נייד
                                  #35

                                  @איש-יקר
                                  ייחודי הוא בהחלט😌

                                  אבל אתם לא חושבים שתכל'ס זה לא ממש שיר זה יותר הרצאה.... וזה קצת מעצבן

                                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מחשב נייד

                                    @איש-יקר
                                    ייחודי הוא בהחלט😌

                                    אבל אתם לא חושבים שתכל'ס זה לא ממש שיר זה יותר הרצאה.... וזה קצת מעצבן

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנימין לוריא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #36

                                    @מחשב-נייד גם אצל ישי ריבו זה הרבה פעמים הרצאה...
                                    זה סגנון מסויים ויש כאלו שמתחברים יותר ויש פחות.
                                    מה שבטוח זה שהוא לא מוגדר כ'זייפן', אלא שמי שמתחבר לסגנון ולז'אנר הזה מאוד נהנה...

                                    ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ב בנימין לוריא

                                      @מחשב-נייד גם אצל ישי ריבו זה הרבה פעמים הרצאה...
                                      זה סגנון מסויים ויש כאלו שמתחברים יותר ויש פחות.
                                      מה שבטוח זה שהוא לא מוגדר כ'זייפן', אלא שמי שמתחבר לסגנון ולז'אנר הזה מאוד נהנה...

                                      ברדקב מנותק
                                      ברדקב מנותק
                                      ברדק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #37

                                      @בנימין-לוריא נכון, וסתם כך, לא קשור למוזיקה, הוא בן אדם מאוד מוכשר, השירים שהוא כותב, כל שיר שיר

                                      החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ברדקב ברדק

                                        @בנימין-לוריא נכון, וסתם כך, לא קשור למוזיקה, הוא בן אדם מאוד מוכשר, השירים שהוא כותב, כל שיר שיר

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מחשב נייד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #38
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ מחשב נייד

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הודיה 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #39
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ב מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול