הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@Music-breathes @דודו-בלוקה מופע אברימל טיש מעורב לכן אין לפרסמו או לדון עליו כאן בפורום!
-
משהו באלעד יש?
-
@YEHUDA-1 אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
הבנתי שביטלו את ההקבלת פני רבו שהיה אמור להיות בארנה
יש למישהו מושג למה .?????יש מקור למה שאתה אומרת?
-
כן אני גם ראיתי שהתבטל, זה היה אמור להיות בראשון, וזה התבטל בגלל כך ההפגנות שהיה
-
כן אני גם ראיתי שהתבטל, זה היה אמור להיות בראשון, וזה התבטל בגלל כך ההפגנות שהיה
@ציפה-קלאסיק אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
כן אני גם ראיתי שהתבטל, זה היה אמור להיות בראשון, וזה התבטל בגלל כך ההפגנות שהיה
בטוח שאתם לא מתבלבלים בין 'הקבלת פני רבו' לבין הכנס של 'אשריך'?
כי הכנס של 'אשריך' כן התבטל אבל הקבלת פני רבו לא נראה לי
יש לזה מקור רשמי? -
@ציפה-קלאסיק אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
כן אני גם ראיתי שהתבטל, זה היה אמור להיות בראשון, וזה התבטל בגלל כך ההפגנות שהיה
בטוח שאתם לא מתבלבלים בין 'הקבלת פני רבו' לבין הכנס של 'אשריך'?
כי הכנס של 'אשריך' כן התבטל אבל הקבלת פני רבו לא נראה לי
יש לזה מקור רשמי?@מומחה-לקליפים למה זה התבטל
-
@מומחה-לקליפים למה זה התבטל
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
-
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
@דוד-ירושלמי-בנשמה אבל זה נגמר
-
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
אבל את זה אמרו על הכנס של אשריך
אתה בטוח במה שאתה אומר... לא התבלבלת בין האירועים -
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
אבל את זה אמרו על הכנס של אשריך
אתה בטוח במה שאתה אומר... לא התבלבלת בין האירועים@מומחה-לקליפים אני התכוונתי לכנס של אשרך עניתי לו
-
ראיתי שצילמו צלמים את ההופעה של פריד בבניני האומה
https://hm-news.co.il/349989/
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
אשמח מאוד תודה רבה -
ראיתי שצילמו צלמים את ההופעה של פריד בבניני האומה
https://hm-news.co.il/349989/
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
אשמח מאוד תודה רבה@מומחה-לקליפים אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
בדרך כלל ההסרטה נמצאת רק אצל ההפקה והם לא מוציאים את זה לקהל הרחב רק מדיי פעם מוציאים קטעים קצרים ליוטיוב...
@YEHUDA-1 אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
הכנס של אשריך התבטל בגלל שבסוף אין להם מקום
דיברתי עם אחד המפיקים והוא אמר לי שהכנס יתבטל בגלל שלא קנו מספיק כרטיסים רק שלא נעים להם להודות בזה והם מחפשים תירוצים אחרים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

