קאבר שאבא שלי שר
-
@טותיייי
ייייואאאאאאאאאאווווווווו
מטורף זה לא מילה, אמאל'ה, משפחה של כשרוניים בטירוף, נשמע אחד על אחד אייל גולן, לפחות אתם עושים עם זה משהו?@שימי-המוזיקלי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
משפחה של כשרוניים
וחבל שאתה לא יכול לשמוע את אחותה שרה..
אמאאא אני נמסההה ממנה!!!!!
אין עליכם @טותיייי
️ -
@שימי-המוזיקלי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
משפחה של כשרוניים
וחבל שאתה לא יכול לשמוע את אחותה שרה..
אמאאא אני נמסההה ממנה!!!!!
אין עליכם @טותיייי
️@ב-ב
וואלה צודקת
אבל רואים שהם חתיכת כישרון -
@שימי-המוזיקלי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
משפחה של כשרוניים
וחבל שאתה לא יכול לשמוע את אחותה שרה..
אמאאא אני נמסההה ממנה!!!!!
אין עליכם @טותיייי
️@ב-ב חוץ מזה שאני חייב לשמוע
-
@ב-ב
וואלה צודקת
אבל רואים שהם חתיכת כישרון@שימי-המוזיקלי
תודהה -
@שימי-המוזיקלי
תודהה@טותיייי על מה?
אבל בכיף, אין על מה... -
@שימי-המוזיקלי
תודההפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@שימי-המוזיקלי לא
אנחנו לא מעלים תשירים שלנו שחוץ מיזה במיוחד תשירים שלה ושלי שזה לא צנוע שגברים ישמעו... -
@שימי-המוזיקלי לא
אנחנו לא מעלים תשירים שלנו שחוץ מיזה במיוחד תשירים שלה ושלי שזה לא צנוע שגברים ישמעו...@טותיייי
נכון ודאי, אבל אל תפספסו את הכישרון שלכם, תנצלו אותו. -
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשת@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערך
אבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאיר
הי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשתואוו מטורף ממש כישרונית
עוד משהו למה הביצוע של אבא שלך לא עובד לי? -
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערך
אבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאיר
הי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשתואוו מטורף ממש כישרונית
עוד משהו למה הביצוע של אבא שלך לא עובד לי? -
@Bibi https://send.magicode.me/send-file/file/56c3****34bc997241bec1a28c707ca43b5587a58d7a/view
-
@Bibi https://send.magicode.me/send-file/file/56c3****34bc997241bec1a28c707ca43b5587a58d7a/view
פוסט זה נמחק! -
@Bibi https://send.magicode.me/send-file/file/56c3****34bc997241bec1a28c707ca43b5587a58d7a/view
-
@טותיייי ואווו
ביצוע ממש יפה
לגבי השירים שאת רשמת גם ממש יפים\מרגשים יש לי שאלה את רושמת גם לאנשים אחרים בדרך כלל אחרים? -
@טותיייי הוא שאל אם את כותבת לאחרים שירים..
לא שירים שאת כותבת על אנשים אחרים...
-
@טותיייי הוא שאל אם את כותבת לאחרים שירים..
לא שירים שאת כותבת על אנשים אחרים...
@פונץ-בננה אהה כן כתבתי פעם אחת פה לאיזה אחד שיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
