קאבר שאבא שלי שר
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
כמו שאמרו.. מצטערים...
אבל כבר אין קישורים...נ.ב.
שימו לב לא לדון פה על ספרים-- זה לא הנושא. -
-
@טותיייי וואו חתיכת כישון, תוך כמה דקות ויש שיר

-
@Bibi
ואני מרגישה שהכל מסתובב
העולם שלי לא תמיד סביבי סובב
ואני רוצה להיות בפסגת העולם
להיות מי שאני מול כולםלהוריד את הכל ולחיות עם תקווה
לדעת שאי אפשר להיות פה בלי אמונה
לדעת שלא תמיד האנשים שלי לידי
וצריכה להתחיל לחיות עם עצמילהכיר את הלב את מה שכואב
לא תמיד מי שאוהב בחזרה אוהב
להאמין בעצמי שלא אוכל בלעדי
כי לא כל העולם מסתובב עלי
טוהר -
@Bibi
ואני מרגישה שהכל מסתובב
העולם שלי לא תמיד סביבי סובב
ואני רוצה להיות בפסגת העולם
להיות מי שאני מול כולםלהוריד את הכל ולחיות עם תקווה
לדעת שאי אפשר להיות פה בלי אמונה
לדעת שלא תמיד האנשים שלי לידי
וצריכה להתחיל לחיות עם עצמילהכיר את הלב את מה שכואב
לא תמיד מי שאוהב בחזרה אוהב
להאמין בעצמי שלא אוכל בלעדי
כי לא כל העולם מסתובב עלי
טוהר@טותיייי לא לא אני לא מאמין!!!!!!!!!!!!! תוך 2 דק' ויש לה כבר שיר של 2 בתים!!! כישרונית.
-
וואי גם אני יכולה לבקש????????????????????
אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך!
היא מאד קולחת ומהממת -
@Bibi
ואני מרגישה שהכל מסתובב
העולם שלי לא תמיד סביבי סובב
ואני רוצה להיות בפסגת העולם
להיות מי שאני מול כולםלהוריד את הכל ולחיות עם תקווה
לדעת שאי אפשר להיות פה בלי אמונה
לדעת שלא תמיד האנשים שלי לידי
וצריכה להתחיל לחיות עם עצמילהכיר את הלב את מה שכואב
לא תמיד מי שאוהב בחזרה אוהב
להאמין בעצמי שלא אוכל בלעדי
כי לא כל העולם מסתובב עלי
טוהר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות