קאבר שאבא שלי שר
-
@טותיייי לא לא אני לא מאמין!!!!!!!!!!!!! תוך 2 דק' ויש לה כבר שיר של 2 בתים!!! כישרונית.
@שימי-המוזיקלי
ברוך השם תודה להשם -
וואי גם אני יכולה לבקש????????????????????
אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך!
היא מאד קולחת ומהממת@hi-it-s-me בטח
-
פוסט זה נמחק!
-
@טותיייי
אני פחות יודעת לכתוב
אז הייתי שמחה שתכתבי לי
על תקווה, על נס שיקרה בקרוב, גם כשאף אחד לא צופה אותו
על אמונה שגם אם זה לא יקרה זה יהיה טוב וזה רצון הקב"הזה על רקע התקופה שאני עוברת, מבחינת הטבע החיים שלי אמורים להשתנות בקרוב, אבל אני מאמינה שיקרה נס
-
@טותיייי
אני פחות יודעת לכתוב
אז הייתי שמחה שתכתבי לי
על תקווה, על נס שיקרה בקרוב, גם כשאף אחד לא צופה אותו
על אמונה שגם אם זה לא יקרה זה יהיה טוב וזה רצון הקב"הזה על רקע התקופה שאני עוברת, מבחינת הטבע החיים שלי אמורים להשתנות בקרוב, אבל אני מאמינה שיקרה נס
@hi-it-s-me סבבוש נגמר לי הלייקים להיום
עכשיו כותבת לך -
@טותיייי
אני פחות יודעת לכתוב
אז הייתי שמחה שתכתבי לי
על תקווה, על נס שיקרה בקרוב, גם כשאף אחד לא צופה אותו
על אמונה שגם אם זה לא יקרה זה יהיה טוב וזה רצון הקב"הזה על רקע התקופה שאני עוברת, מבחינת הטבע החיים שלי אמורים להשתנות בקרוב, אבל אני מאמינה שיקרה נס
@hi-it-s-me
איפה התקווה שלי
איפה האמונה שבי
אמנם את התמונה
השלימה לא רואה
אבל תמיד מאמינה
שהכל תמיד לטובה
אני יודעת שהחיים האלה
מלאים בניסים
כל רגע של נשימה
וגם כשהלב
שבור לרסיסים
הכל תמיד
רצון של השם
גם אם חלום שלי
לא יתגשם
הכל תמיד לטובתי
ומאמינה תמיד
שאבא נמצא איתי
טוהר -
@hi-it-s-me
איפה התקווה שלי
איפה האמונה שבי
אמנם את התמונה
השלימה לא רואה
אבל תמיד מאמינה
שהכל תמיד לטובה
אני יודעת שהחיים האלה
מלאים בניסים
כל רגע של נשימה
וגם כשהלב
שבור לרסיסים
הכל תמיד
רצון של השם
גם אם חלום שלי
לא יתגשם
הכל תמיד לטובתי
ומאמינה תמיד
שאבא נמצא איתי
טוהר -
@hi-it-s-me
איפה התקווה שלי
איפה האמונה שבי
אמנם את התמונה
השלימה לא רואה
אבל תמיד מאמינה
שהכל תמיד לטובה
אני יודעת שהחיים האלה
מלאים בניסים
כל רגע של נשימה
וגם כשהלב
שבור לרסיסים
הכל תמיד
רצון של השם
גם אם חלום שלי
לא יתגשם
הכל תמיד לטובתי
ומאמינה תמיד
שאבא נמצא איתי
טוהר@טותיייי ואוו
את כישרון מטורףףףףףףףףףףף
איזה מהמם
ממש מהר גם כתבת
והבאת את זה במילים פשוטות ויפות
והבאת בדיוק את הרעיון שהתכוונתי
תודה רבה וענקית -
@hi-it-s-me
איפה התקווה שלי
איפה האמונה שבי
אמנם את התמונה
השלימה לא רואה
אבל תמיד מאמינה
שהכל תמיד לטובה
אני יודעת שהחיים האלה
מלאים בניסים
כל רגע של נשימה
וגם כשהלב
שבור לרסיסים
הכל תמיד
רצון של השם
גם אם חלום שלי
לא יתגשם
הכל תמיד לטובתי
ומאמינה תמיד
שאבא נמצא איתי
טוהר@טותיייי תקשיבי Bibi הקדים אותי והוציא לי את המילים מהפה!!
-
@טותיייי ואוו
את כישרון מטורףףףףףףףףףףף
איזה מהמם
ממש מהר גם כתבת
והבאת את זה במילים פשוטות ויפות
והבאת בדיוק את הרעיון שהתכוונתי
תודה רבה וענקית@hi-it-s-me באהבה תמידד
-
@טותיייי תקשיבי Bibi הקדים אותי והוציא לי את המילים מהפה!!
@שימי-המוזיקלי תודה רבה
-
@hi-it-s-me באהבה תמידד
-
@שימי-המוזיקלי תודה רבה
-
@hi-it-s-me לא לא למדתי את זה
וגם לא עושה אם זה כלום
הוצאתי חוברת של השירים שלי אבל לעצמי -
@ללי
וכמה צרות אוי אבא
כמה פיגועים
תעזור לי אנא
ללכת ברחוב מפחדים
מושי לא בבית
כבר שנה
המשפחה דואגת
מפחדים נורא
כמה צרות
כמה תפילות
כמה דמעות
כמה תקוות
אבא בבקשה
תביא תגאולה
רוצים כבר לראות
בשלמותה
לא רוצה
ללכת ברחוב לפחד
לא רוצה
את האמונה לאבד
תביא את המשיח
שאת העולם יצמיח
וכולם יהיו
רגועים
ובך בוטחים!
טוהר@טותיייי יואווווו את אלופה של השמחות
רציני פשוט מטורף
אין פשוט מטורף
לאחרונה נימחק לי המח מישירים עליו
שאני יצליח להמשיך
לא שאני ברמה שלך אבל גם קצת מתקדמת אט אט
קיצער אין עליך פשוט מטורפת
יש לך עתיד בלי העין הרע
אני כבר תופסת אותך בשביל שירים שאני יצתרך בעתיד -
@טותיייי יואווווו את אלופה של השמחות
רציני פשוט מטורף
אין פשוט מטורף
לאחרונה נימחק לי המח מישירים עליו
שאני יצליח להמשיך
לא שאני ברמה שלך אבל גם קצת מתקדמת אט אט
קיצער אין עליך פשוט מטורפת
יש לך עתיד בלי העין הרע
אני כבר תופסת אותך בשביל שירים שאני יצתרך בעתיד@המחבל-המחופש
ברוך השם תדוה להשם
אבל אל תדאגי תמיד קורה שפתאום לא יוצא שירים תני תזמן וזה יחזור בעזרת השם כמובן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
ברוך השם תוודה