משה קליין
-
@דודו-בלוקה מתי ההופעה הזו היתה וזה היה רק לנשים?
-
@כ-פ כןןןןן לא רגילים לראות אותו ככה חוץ מהקול הבא זה מצחיק לראות איך הוא היה ביישן שם...
@יהודי-קדוש
ואברהם פריד מחזיק לו את היד כמו לילד קטן... שמתרגש .... 
-
@דודו-בלוקה למה הרעידו?
סה"כ שרו אדרבה ושיר פשוט...@דודו-בלוקה למה הרעידו?
סה"כ שרו אדרבה ושיר פשוט...איפה שרו שיר פשוט????
שמעתי רק את האדרבה -
@דודו-בלוקה למה הרעידו?
סה"כ שרו אדרבה ושיר פשוט... -
@אניייי למישהו יש עוד סירטונים מהמופע של אתמול? משה ניראה כאן ממש צעיר . בטוחים שזה היה אתמול? כי שמעתי בקול חי שזה לגברים
@איללוש כעע..אבל מסתבר שהיו 2 מופעים
-
@אניייי למישהו יש עוד סירטונים מהמופע של אתמול? משה ניראה כאן ממש צעיר . בטוחים שזה היה אתמול? כי שמעתי בקול חי שזה לגברים
-
@יהודי-קדוש
ואברהם פריד מחזיק לו את היד כמו לילד קטן... שמתרגש .... 
@מישהי-מאמי כן....

לחזק לו תביטחון... -
@כ-פ כןןןןן לא רגילים לראות אותו ככה חוץ מהקול הבא זה מצחיק לראות איך הוא היה ביישן שם...
-
@מישהי-מאמי כן....

לחזק לו תביטחון...@יהודי-קדוש ממש מוזר משה קליין לא זמר חדש למה הוא כל כך מתרגש {מתבייש}
אפילו שזה על יד פריד, הוא כבר מנוסה בבמות והוא לא אמור להתבייש כל כך -
@יהודי-קדוש ממש מוזר משה קליין לא זמר חדש למה הוא כל כך מתרגש {מתבייש}
אפילו שזה על יד פריד, הוא כבר מנוסה בבמות והוא לא אמור להתבייש כל כך -
@יהודי-קדוש ממש מוזר משה קליין לא זמר חדש למה הוא כל כך מתרגש {מתבייש}
חלום חייו לשיר עם פריד?
@ר-ר-ר זה בתור שאלה???
האמת זה גם חלום חיי שהוא ישיר אם פריד
-
@יהודי-קדוש ממש מוזר משה קליין לא זמר חדש למה הוא כל כך מתרגש {מתבייש}
אפילו שזה על יד פריד, הוא כבר מנוסה בבמות והוא לא אמור להתבייש כל כך@יונתן-פ ריגש אותו המעמד...
זה השתלט עליו... -
מענין אותי... איך החלטתם שהוא התרגש או התבייש?
לי הוא נראה בסדר לגמרי.
והאחיזה של היד?
אקט חברי לכל דבר ועניין. לא תמיכה ולא נעליים.מענין אותי... איך החלטתם שהוא התרגש או התבייש?
לי הוא נראה בסדר לגמרי.
והאחיזה של היד?
אקט חברי לכל דבר ועניין. לא תמיכה ולא נעליים.אם את אומרת את זה כנראה לא ראית אותו על במה
בדרך כלל: הוא לא שותק, הוא יותר זז על הבמה, הוא שר יותר גבוהה, וגם האחיזה של הרמקול לא הייתה מי יודע,
בקיצור קצת התבייש {ולא קראה כלום מותר להתבייש} -
מענין אותי... איך החלטתם שהוא התרגש או התבייש?
לי הוא נראה בסדר לגמרי.
והאחיזה של היד?
אקט חברי לכל דבר ועניין. לא תמיכה ולא נעליים.אם את אומרת את זה כנראה לא ראית אותו על במה
בדרך כלל: הוא לא שותק, הוא יותר זז על הבמה, הוא שר יותר גבוהה, וגם האחיזה של הרמקול לא הייתה מי יודע,
בקיצור קצת התבייש {ולא קראה כלום מותר להתבייש}@יונתן-פ לא חושבת שהוא התבייש, אין לו ממה
הוא לא היה בשיא הבטחון שלו או איך שלא תקראו לזה כי זה פשוט לא הופעה שלו
הוא זמר אורח, זה הכל...
זה השיר הראשון שלו על הבמה באותו מופע, זה לא שיר קיצבי, ולא היה יותר מדי איפה לזוז..
אבל מפה ועד ביישנות, הדרך ארוכה
-
@יונתן-פ לא חושבת שהוא התבייש, אין לו ממה
הוא לא היה בשיא הבטחון שלו או איך שלא תקראו לזה כי זה פשוט לא הופעה שלו
הוא זמר אורח, זה הכל...
זה השיר הראשון שלו על הבמה באותו מופע, זה לא שיר קיצבי, ולא היה יותר מדי איפה לזוז..
אבל מפה ועד ביישנות, הדרך ארוכה
@אין-על-מוזיקה אמר במשה קליין:
כי זה פשוט לא הופעה שלו
הוא זמר אורח, זה הכל...נו באמת הייתי באלף הופעות שהוא היה אורח הוא לא כחה בהופעה הזו הוא לא מסתכל בכלל על הקהל
מה קרה אסור טיפה להתבייש!!!! -
@אין-על-מוזיקה אמר במשה קליין:
כי זה פשוט לא הופעה שלו
הוא זמר אורח, זה הכל...נו באמת הייתי באלף הופעות שהוא היה אורח הוא לא כחה בהופעה הזו הוא לא מסתכל בכלל על הקהל
מה קרה אסור טיפה להתבייש!!!!@יונתן-פ זה המופע לנשים...
טבעי שהוא פחות יסתכל על הקהל...
אבל זו דעתי בלבד, וזה בסדר לא להסכים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות