דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.0k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הגיטריסטה הגיטריסט

    @צורי
    טוב , גם אם זה נכון ,זה לא מצדיק צורת לבוש כזו
    וחוץ מזה מי אמר שהוא צריך להתלבש כמו המארגן שלו ???????

    צ מנותק
    צ מנותק
    צורי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #273

    @הגיטריסט
    לא אמרתי שהוא צריך להתלבש כמוהם,,,,
    אלא זה רק מראה את הכיוון החדש שהוא עושה והוא פונה אליו
    בדיוק כמו שאמר בכתבה

    אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
    בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • סטופל המלךס סטופל המלך

      פוסט זה נמחק!

      yaelY מנותק
      yaelY מנותק
      yael
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #274

      @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

      תקשיבו אני מכירה את מידד טסה מילדות,למדנו יחד, הזמר הזה , הבחור הזה פשוט צדיק אמיתי שעשה דרך מופלאה..לא נותן לפרסום לעוור אותו, לשנות אותו, הוא פשוט דבק באמת שלו ועל זה צריך לתת לו כבוד! ירבו כמותו!!

      כן, זה כולנו יודעים
      אז מה קורה לו עכשיו?
      וחוצמזה, הוא נשוי והוא היה סוג של אברך.. מה נסגר איתו?

      לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

      סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל😌
        בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
        כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
        ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי...

        הגיטריסטה מנותק
        הגיטריסטה מנותק
        הגיטריסט
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #275
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל😌
          בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
          כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
          ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי...

          הגיטריסטה מנותק
          הגיטריסטה מנותק
          הגיטריסט
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
          #276

          תקרא את זה @צורי (אני מסכים עם כל מילה)

          @אייצ-ית אמר במידד טסה:

          @צורי לא קראתי ת'כתבה.. מידי הרבה מלל😌
          בגדול, גם אם הוא רוצה לפנות לקהלים נוספים, יענו להוריד ת'חולצה הלבנה זה מה שיעשה את זה?...
          כאילו זה מצחיק קצת.. אם לא ילדותי אפילו (מדברת על המעשה).
          ואם כבר אמרתם ישי ריבו, ריבו בזמן הפריצה שלו היה שחור לבן! ולא כי הוא חרדי...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ מנותק
            צ מנותק
            צורי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #277

            @אייצ-ית @הגיטריסט
            שלא יובן לא נכון, אני לא בא לא להגן על מידד בדרך החדשה שלו , אלא רק באתי ופירשנתי אותו
            אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

            אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
            בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

            yaelY מיאה ב.מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ד ד19

              73e02594-db10-4e57-a26a-c8f2a68c712a-image.png

              שימי המוזיקליש מנותק
              שימי המוזיקליש מנותק
              שימי המוזיקלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #278

              @ד19 צילום מסך 2023-03-30 112301.png
              נכון להרגע

              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ צורי

                @אייצ-ית @הגיטריסט
                שלא יובן לא נכון, אני לא בא לא להגן על מידד בדרך החדשה שלו , אלא רק באתי ופירשנתי אותו
                אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

                yaelY מנותק
                yaelY מנותק
                yael
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #279

                @צורי אמר במידד טסה:

                @אייצ-ית @הגיטריסט
                שלא יובן לא נכון, אני לא בא לא להגן על מידד בדרך החדשה שלו , אלא רק באתי ופירשנתי אותו
                אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

                זו דרך חדשה?
                או שזה רק לקליפ?
                זה מה שלא ברור!

                לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • yaelY yael

                  @צורי אמר במידד טסה:

                  @אייצ-ית @הגיטריסט
                  שלא יובן לא נכון, אני לא בא לא להגן על מידד בדרך החדשה שלו , אלא רק באתי ופירשנתי אותו
                  אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

                  זו דרך חדשה?
                  או שזה רק לקליפ?
                  זה מה שלא ברור!

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צורי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #280

                  @yael
                  זה דרך חדשה שהוא בחר לעצמו

                  אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                  בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צורי

                    @אייצ-ית @הגיטריסט
                    שלא יובן לא נכון, אני לא בא לא להגן על מידד בדרך החדשה שלו , אלא רק באתי ופירשנתי אותו
                    אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #281

                    @צורי אמר במידד טסה:

                    @אייצ-ית @הגיטריסט

                    אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

                    לא יודעת מה איתכם אבל אני ראיתי אותו ממשיך להופיע בחתונות עם לבוש שחור לבן רגיל גם אחרי הקליפ - - -
                    מה שכן הוא באמת פנה לחתונות פתוחות יותר לא הייתי אומרת חילוניות לגמרי, אבל מעורבב עם דתי וחרדי מאוד פתוח. ואני יסביר, הסגנון של השירים שלו בחתונות הם כבר לא רק המחרוזות החסידיות שאנחנו מכירים, אלה גם שירים של זמרים חילונים, וגם את הישראלי הפתוח יותר...
                    כן הוא פנה לדרך קצת שונה אז אולי את החרדים הוא קצת הפסיד (גם ככה בשנים האחרונות הוא כבר היה פחות בזה, אבל הוא הרוויח קהל אחר שמשלם לו יותר יקר כי זה לא חתונה סטנדרטית זה קצת מעבר...) וגם אולי כרגע לאחר כל מה שהוא אומר זה אזור הנוחות שלו?!...
                    מה גם שההפקה שהוא נמצא פתוחה ומטבע הדברים האירועים שם קצת שונים ממה שאנחנו מכירים. גם נקודה למחשבה - -

                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                    שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • מיאה ב.מ מיאה ב.

                      @צורי אמר במידד טסה:

                      @אייצ-ית @הגיטריסט

                      אבל לדעתי האמיתית לא רק שהוא לא יצליח בציבור הכללי, אלא גם בציבור החרדי הוא יפסיד מזה.

                      לא יודעת מה איתכם אבל אני ראיתי אותו ממשיך להופיע בחתונות עם לבוש שחור לבן רגיל גם אחרי הקליפ - - -
                      מה שכן הוא באמת פנה לחתונות פתוחות יותר לא הייתי אומרת חילוניות לגמרי, אבל מעורבב עם דתי וחרדי מאוד פתוח. ואני יסביר, הסגנון של השירים שלו בחתונות הם כבר לא רק המחרוזות החסידיות שאנחנו מכירים, אלה גם שירים של זמרים חילונים, וגם את הישראלי הפתוח יותר...
                      כן הוא פנה לדרך קצת שונה אז אולי את החרדים הוא קצת הפסיד (גם ככה בשנים האחרונות הוא כבר היה פחות בזה, אבל הוא הרוויח קהל אחר שמשלם לו יותר יקר כי זה לא חתונה סטנדרטית זה קצת מעבר...) וגם אולי כרגע לאחר כל מה שהוא אומר זה אזור הנוחות שלו?!...
                      מה גם שההפקה שהוא נמצא פתוחה ומטבע הדברים האירועים שם קצת שונים ממה שאנחנו מכירים. גם נקודה למחשבה - -

                      שימי המוזיקליש מנותק
                      שימי המוזיקליש מנותק
                      שימי המוזיקלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #282

                      @מיאה-ב אז מה שאת באה לומר שבשביל זה הוא התראיין? נשמע לי קצת מופקע
                      כי אחרי הכל מידד תמיד היה ככה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שימי המוזיקליש שימי המוזיקלי

                        @ד19 צילום מסך 2023-03-30 112301.png
                        נכון להרגע

                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #283

                        @שימי-המוזיקלי

                        @שימי-המוזיקלי אמר במידד טסה:

                        @ד19 צילום מסך 2023-03-30 112301.png
                        נכון להרגע

                        בבוקר זה היה 1,016,000, זה עלה ב-6,000 צפיות מהבוקר.... הזוי!!!

                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • כ.פ.כ כ.פ.

                          @סטופל-המלך אם אתה מדבר ככה, מסתבר שלא קראת את הראיון ב'ידיעות אחרונות'.........

                          סטופל המלךס מנותק
                          סטופל המלךס מנותק
                          סטופל המלך
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #284

                          @כ-פ קראתי ת הכתבה. אין שם משהו נורא.מה הוא אמר? סהכ שלחצו עליו בתור ילד ו''ניצלו'' את הקול שלו כמה שיותר..שהוא היה כלוא בכלוב של זהב..זה לא מוריד ממנו. זכותו להרגיש ככה ..זה לא שהוא חלילה ירד מהדרך...

                          אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                          סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • סטופל המלךס מנותק
                            סטופל המלךס מנותק
                            סטופל המלך
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #285

                            וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

                            אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                            סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • yaelY yael

                              @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                              תקשיבו אני מכירה את מידד טסה מילדות,למדנו יחד, הזמר הזה , הבחור הזה פשוט צדיק אמיתי שעשה דרך מופלאה..לא נותן לפרסום לעוור אותו, לשנות אותו, הוא פשוט דבק באמת שלו ועל זה צריך לתת לו כבוד! ירבו כמותו!!

                              כן, זה כולנו יודעים
                              אז מה קורה לו עכשיו?
                              וחוצמזה, הוא נשוי והוא היה סוג של אברך.. מה נסגר איתו?

                              סטופל המלךס מנותק
                              סטופל המלךס מנותק
                              סטופל המלך
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #286

                              @yael כנראה שהוא רוצה להרחיב קהל יעד , כלומר לחצות מגזרים.
                              בואו נראה אם ילך לו..

                              אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                              סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • סטופל המלךס סטופל המלך

                                וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #287

                                @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                                וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

                                בינתיים יש לו מליון צפיות....וזה לא רק מהחרדים-לא לכל החרדים יש אפשרות לצפות ביוטיוב..

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                ב. ב.ב סטופל המלךס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • chagit03C chagit03

                                  @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                                  וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

                                  בינתיים יש לו מליון צפיות....וזה לא רק מהחרדים-לא לכל החרדים יש אפשרות לצפות ביוטיוב..

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #288

                                  @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
                                  כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

                                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • hi it's meH מנותק
                                    hi it's meH מנותק
                                    hi it's me
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #289

                                    אפשר להעולות את הכתה שהוא התרעין בה שוב?
                                    או קישור?
                                    מאד יעזור לי תודה!

                                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • hi it's meH hi it's me

                                      אפשר להעולות את הכתה שהוא התרעין בה שוב?
                                      או קישור?
                                      מאד יעזור לי תודה!

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                                      #290

                                      @hi-it-s-me
                                      https://www.ynet.co.il/judaism/article/bjyasofe3
                                      זה נפתח לך?

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • chagit03C chagit03

                                        @hi-it-s-me
                                        https://www.ynet.co.il/judaism/article/bjyasofe3
                                        זה נפתח לך?

                                        hi it's meH מנותק
                                        hi it's meH מנותק
                                        hi it's me
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #291

                                        @chagit03 לא
                                        אני בנטפרי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
                                          כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #292

                                          @ב-ב אמר במידד טסה:

                                          @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
                                          כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

                                          ממש ככה- צירפתי תמונה של ההבדלים...
                                          תראו איך היה בפריצה שלו.. ככה היה ככה נשאר.
                                          הוא לא האשים אף אחד בשיר. הביא איתו נטו כנות.
                                          זמר כלל מגזרי ממש.
                                          7c6c88d9-e9bd-41b5-8a46-f6349491d58d-image.png

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול