הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג
-
@ציפה-קלאסיק אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
כן אני גם ראיתי שהתבטל, זה היה אמור להיות בראשון, וזה התבטל בגלל כך ההפגנות שהיה
בטוח שאתם לא מתבלבלים בין 'הקבלת פני רבו' לבין הכנס של 'אשריך'?
כי הכנס של 'אשריך' כן התבטל אבל הקבלת פני רבו לא נראה לי
יש לזה מקור רשמי?@מומחה-לקליפים למה זה התבטל
-
@מומחה-לקליפים למה זה התבטל
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
-
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
@דוד-ירושלמי-בנשמה אבל זה נגמר
-
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
אבל את זה אמרו על הכנס של אשריך
אתה בטוח במה שאתה אומר... לא התבלבלת בין האירועים -
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אוהב-ת-מדינה בגלל שפיחדו מכול הבאלגן של ההפגנות גם פיחדו שהאש תעבור לשם
אבל את זה אמרו על הכנס של אשריך
אתה בטוח במה שאתה אומר... לא התבלבלת בין האירועים@מומחה-לקליפים אני התכוונתי לכנס של אשרך עניתי לו
-
ראיתי שצילמו צלמים את ההופעה של פריד בבניני האומה
https://hm-news.co.il/349989/
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
אשמח מאוד תודה רבה -
ראיתי שצילמו צלמים את ההופעה של פריד בבניני האומה
https://hm-news.co.il/349989/
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
אשמח מאוד תודה רבה@מומחה-לקליפים אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
בדרך כלל ההסרטה נמצאת רק אצל ההפקה והם לא מוציאים את זה לקהל הרחב רק מדיי פעם מוציאים קטעים קצרים ליוטיוב...
@YEHUDA-1 אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
הכנס של אשריך התבטל בגלל שבסוף אין להם מקום
דיברתי עם אחד המפיקים והוא אמר לי שהכנס יתבטל בגלל שלא קנו מספיק כרטיסים רק שלא נעים להם להודות בזה והם מחפשים תירוצים אחרים...
-
@מומחה-לקליפים אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
מישהו יכול להשיג לי את ההופעה במילואה
בדרך כלל ההסרטה נמצאת רק אצל ההפקה והם לא מוציאים את זה לקהל הרחב רק מדיי פעם מוציאים קטעים קצרים ליוטיוב...
@YEHUDA-1 אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
הכנס של אשריך התבטל בגלל שבסוף אין להם מקום
דיברתי עם אחד המפיקים והוא אמר לי שהכנס יתבטל בגלל שלא קנו מספיק כרטיסים רק שלא נעים להם להודות בזה והם מחפשים תירוצים אחרים...
@המוזיקאי דווקא היה נראה שתוך שנייה הכל יגמר...
מעניין. -
@המוזיקאי דווקא היה נראה שתוך שנייה הכל יגמר...
מעניין.@שימי-המוזיקלי האצטדיון מכיל 20 אלף מקומות ומכרו בקושי 3000 כרטיסים...
-
@שימי-המוזיקלי האצטדיון מכיל 20 אלף מקומות ומכרו בקושי 3000 כרטיסים...
@המוזיקאי אוייש לא נעים...
אבל היה הרבה דרך הישיבות שצריך להרשם אז אולי לא חשבנו את זה? כי סה"כ היה נראה שיש ביקוש. -
מה אתם אומרים על כך שהרבה אנשים מחוץ לפ"ת קנו כרטיסים למופע שבמוצ"ש, ורק היום עדכנו שזה לתושבי פ"ת בלבד... חוצפה ועזות מצח!!!
-
אמנם זה לא הופעה....
בבני ברק, ברחוב מצדה. ביקב הגורן, יש טעימת יינות, ואפשר לקנות גם.
זה התחיל בשעה 12:00
יהיו רולי דיקמן וצביקי לוקר, ועוד סטלנים מפורסמים........ -
מה אתם אומרים על כך שהרבה אנשים מחוץ לפ"ת קנו כרטיסים למופע שבמוצ"ש, ורק היום עדכנו שזה לתושבי פ"ת בלבד... חוצפה ועזות מצח!!!
@ראשיב-ע-חסידי איזה הופעה?
של מרדכי שפירא??? -
@יונמיוזיק לא, המופע שלו במוצש הקרוב...
אם זה עוזר לך עדיןן... -
@יונמיוזיק לא, המופע שלו במוצש הקרוב...
אם זה עוזר לך עדיןן... -
@יונמיוזיק כן
מה ההלם? -
@יונמיוזיק כן
מה ההלם? -
קראתי את השרשור וזה נראה קצת שיחת חירשים.........
בטוח אתם מדברים על אותה הופעה? -
@כ-פ
לגמרי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
