דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.0k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סטופל המלךס סטופל המלך

    וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #287

    @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

    וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

    בינתיים יש לו מליון צפיות....וזה לא רק מהחרדים-לא לכל החרדים יש אפשרות לצפות ביוטיוב..

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    ב. ב.ב סטופל המלךס 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • chagit03C chagit03

      @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

      וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

      בינתיים יש לו מליון צפיות....וזה לא רק מהחרדים-לא לכל החרדים יש אפשרות לצפות ביוטיוב..

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #288

      @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
      כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • hi it's meH מנותק
        hi it's meH מנותק
        hi it's me
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #289

        אפשר להעולות את הכתה שהוא התרעין בה שוב?
        או קישור?
        מאד יעזור לי תודה!

        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • hi it's meH hi it's me

          אפשר להעולות את הכתה שהוא התרעין בה שוב?
          או קישור?
          מאד יעזור לי תודה!

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
          #290

          @hi-it-s-me
          https://www.ynet.co.il/judaism/article/bjyasofe3
          זה נפתח לך?

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • chagit03C chagit03

            @hi-it-s-me
            https://www.ynet.co.il/judaism/article/bjyasofe3
            זה נפתח לך?

            hi it's meH מנותק
            hi it's meH מנותק
            hi it's me
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #291

            @chagit03 לא
            אני בנטפרי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
              כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #292

              @ב-ב אמר במידד טסה:

              @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
              כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

              ממש ככה- צירפתי תמונה של ההבדלים...
              תראו איך היה בפריצה שלו.. ככה היה ככה נשאר.
              הוא לא האשים אף אחד בשיר. הביא איתו נטו כנות.
              זמר כלל מגזרי ממש.
              7c6c88d9-e9bd-41b5-8a46-f6349491d58d-image.png

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @ב-ב אמר במידד טסה:

                @chagit03 לזמר חרדי מליון צפיות זה מאוד יפה, אבל לזמר כלל מגזרי זה לא ביג דיל.
                כלומר ישמעו אותו חילונים, אבל לא בהגזמה...

                ממש ככה- צירפתי תמונה של ההבדלים...
                תראו איך היה בפריצה שלו.. ככה היה ככה נשאר.
                הוא לא האשים אף אחד בשיר. הביא איתו נטו כנות.
                זמר כלל מגזרי ממש.
                7c6c88d9-e9bd-41b5-8a46-f6349491d58d-image.png

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #293

                @אייצ-ית לא הבנתי מה באמת להגיד, זה שיר של ריבו מה שהעלית..

                נ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @אייצ-ית לא הבנתי מה באמת להגיד, זה שיר של ריבו מה שהעלית..

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נגינתי
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #294

                  @ב-ב
                  נראה לי היא באה לומר, שריבו כשפרץ לא עשה את זה דרך האשמות ושינויי לבוש,
                  אלא נטו הביא את עצמו ואת הלב שלו דרך השירים, וכך נכנס ללב של כולם ונהיה כלל מגזרי

                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @אייצ-ית לא הבנתי מה באמת להגיד, זה שיר של ריבו מה שהעלית..

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #295

                    @ב-ב נכון.
                    את אמרת שבשביל זמר כלל מגזרי מליון צפיות זה לא מדד בכלל.
                    ואני לגמרי מסכימה.
                    אז הבאתי דוגמא של ישי ריבו בשיר הפריצה שלו- שהוא זמר כלל מגזרי ואחוזי הצפיות שלו לא נאמדים בכלל ליד מידד טסה. (אם מגדירים אותו כעת זמר כלל מגזרי--)

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                      וסליחה שאני אומרת...אבל מי בציבור הכללי ישמע אותו...שלא יבנה על זה..

                      בינתיים יש לו מליון צפיות....וזה לא רק מהחרדים-לא לכל החרדים יש אפשרות לצפות ביוטיוב..

                      סטופל המלךס מנותק
                      סטופל המלךס מנותק
                      סטופל המלך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #296

                      @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                      אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                      סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                      chagit03C כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @ב-ב נכון.
                        את אמרת שבשביל זמר כלל מגזרי מליון צפיות זה לא מדד בכלל.
                        ואני לגמרי מסכימה.
                        אז הבאתי דוגמא של ישי ריבו בשיר הפריצה שלו- שהוא זמר כלל מגזרי ואחוזי הצפיות שלו לא נאמדים בכלל ליד מידד טסה. (אם מגדירים אותו כעת זמר כלל מגזרי--)

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shoval
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #297

                        @אייצ-ית אוקיי, אבל בסוף גם הוא שינה את הלבוש(ריבו)
                        וקצת עצוב לי לראות את הירידה הרוחנית של זמרים. לא יודעת אם דווקא ההצלחה המסחררת הביאה אותם לזה, אבל זה עדיין כואב.
                        במקרה של מידד ספציפית זה ממש מטלטל ודי הייתי בשוק כבר שראיתי את הקליפ ואחר כך בכתבה...

                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shoval

                          @אייצ-ית אוקיי, אבל בסוף גם הוא שינה את הלבוש(ריבו)
                          וקצת עצוב לי לראות את הירידה הרוחנית של זמרים. לא יודעת אם דווקא ההצלחה המסחררת הביאה אותם לזה, אבל זה עדיין כואב.
                          במקרה של מידד ספציפית זה ממש מטלטל ודי הייתי בשוק כבר שראיתי את הקליפ ואחר כך בכתבה...

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #298

                          @shoval אמר במידד טסה:

                          @אייצ-ית אוקיי, אבל בסוף גם הוא שינה את הלבוש(ריבו)

                          הוא ממש לא שינה.
                          תראי את הקליפ גם בקליפ הוא מופיע בסגנונות שונות של חולצה.
                          שאגב, הם תואמות למגזר שלו- הוא לא שינה את המקום שממנו בא.


                          מה שאני באה לומר
                          שבסופו של דבר מידד טסה נהיה 'מידד טסה' בזכות כל הילדות שלו. נכון שזה לא קל וזה קשה, ומותר לו אפילו לכעוס, אין בעיה.
                          אבל,
                          בסופו של דבר מה שגרף לו ת'מיליון צפיות האלו, זה בגלל הילדות שלו.
                          אז גם לבכות על זה , זה לא חכם..

                          תשאלו את כל האנשים הגדולים, ולאו דווקא במוזיקה, כל אחד נהיה 'גדול' מכל הקשיים האלו.
                          שום דבר טוב לא בא בקלות, אין מה לעשות אלו החיים.

                          איך אומרים...
                          בור ששתית ממנו מים, אל תזרוק בו אבן--

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          מיוזיקפוןמ S א 3 תגובות תגובה אחרונה
                          8
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @shoval אמר במידד טסה:

                            @אייצ-ית אוקיי, אבל בסוף גם הוא שינה את הלבוש(ריבו)

                            הוא ממש לא שינה.
                            תראי את הקליפ גם בקליפ הוא מופיע בסגנונות שונות של חולצה.
                            שאגב, הם תואמות למגזר שלו- הוא לא שינה את המקום שממנו בא.


                            מה שאני באה לומר
                            שבסופו של דבר מידד טסה נהיה 'מידד טסה' בזכות כל הילדות שלו. נכון שזה לא קל וזה קשה, ומותר לו אפילו לכעוס, אין בעיה.
                            אבל,
                            בסופו של דבר מה שגרף לו ת'מיליון צפיות האלו, זה בגלל הילדות שלו.
                            אז גם לבכות על זה , זה לא חכם..

                            תשאלו את כל האנשים הגדולים, ולאו דווקא במוזיקה, כל אחד נהיה 'גדול' מכל הקשיים האלו.
                            שום דבר טוב לא בא בקלות, אין מה לעשות אלו החיים.

                            איך אומרים...
                            בור ששתית ממנו מים, אל תזרוק בו אבן--

                            מיוזיקפוןמ מנותק
                            מיוזיקפוןמ מנותק
                            מיוזיקפון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #299

                            @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @shoval אמר במידד טסה:

                              @אייצ-ית אוקיי, אבל בסוף גם הוא שינה את הלבוש(ריבו)

                              הוא ממש לא שינה.
                              תראי את הקליפ גם בקליפ הוא מופיע בסגנונות שונות של חולצה.
                              שאגב, הם תואמות למגזר שלו- הוא לא שינה את המקום שממנו בא.


                              מה שאני באה לומר
                              שבסופו של דבר מידד טסה נהיה 'מידד טסה' בזכות כל הילדות שלו. נכון שזה לא קל וזה קשה, ומותר לו אפילו לכעוס, אין בעיה.
                              אבל,
                              בסופו של דבר מה שגרף לו ת'מיליון צפיות האלו, זה בגלל הילדות שלו.
                              אז גם לבכות על זה , זה לא חכם..

                              תשאלו את כל האנשים הגדולים, ולאו דווקא במוזיקה, כל אחד נהיה 'גדול' מכל הקשיים האלו.
                              שום דבר טוב לא בא בקלות, אין מה לעשות אלו החיים.

                              איך אומרים...
                              בור ששתית ממנו מים, אל תזרוק בו אבן--

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #300

                              @אייצ-ית כל מילה!
                              לגבי ריבו הבנתי שהוא התחיל בשחור לבן ,כנראה שטעיתי.
                              לגבי מידד שכביכול שינה את הסגנון שלו, אותי אישית זה ביאס. אבל מצד שני אני אומרת אם הוא עשה את הצעד הזה באמצע החיים,כנראה שהוא מרגיש שזה המקום שהוא שייך אליו. וזה זכותו הבלעדית לעשות את השינוי הזה. הצורך בשייכות הוא צורך בסיסי מאוד ולכן לא צריך להיות לנו טענות עליו ,אבל זה מאכזב.

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • סטופל המלךס סטופל המלך

                                @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #301

                                @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                                @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                                לציבור החרדי?
                                איזה לכל ילד יש מכשיר?
                                אפילו אבי אילסון שמוציא אלפי שקלים לקליפ אחד לא מגיע לחצי מליון ...

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נתי ברנ מנותק
                                  נתי ברנ מנותק
                                  נתי בר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #302
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נתי ברנ מנותק
                                    נתי ברנ מנותק
                                    נתי בר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #303

                                    40df941e-b6ca-48b9-8f5f-171de0e42364-image.png
                                    מטורף איך זמר כמהו הגיע לזה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                                      @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #304

                                      @מיוזיקפון אמר במידד טסה:

                                      @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

                                      זה כבר אני לא נכנסת..
                                      אין לי שום עניין להיכנס לכיס של השני... בטח לא לכיסים של אנשי ציבור.
                                      אני יכולה לומר באופן כללי- לא ספיציפי על מידד ועל שום ילד פלא אחר.
                                      שכללית הורים אמורים להיות עירניים.
                                      אבל אי אפשר לשפוט אף אחד, אי אפשר לדעת מה היה העמדה שלהם לעולם.

                                      כללית אני שונאת שאנשים מאשימים אחרים כדי להתרומם.
                                      איך אומרים.. כדי לירות חץ, חייב לעקם את הקשת...
                                      מי שדורך על אחרים לא יראה הצלחה, וזה לא מחייב הצלחה שאנחנו רואים. מספיק שלא יהיה לו בזה סיפוק.

                                      מי שרוצה מוזמן להיכנס לפרופיל שלי, כתבתי על זה משו חכם שקראתי.

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      מיוזיקפוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @מיוזיקפון אמר במידד טסה:

                                        @אייצ-ית חוץ מהאשמה למפיק הוא בעצם קצת מאשים את ההורים שלו שהיו אמורים להיות אחראים לילד בן 11/12 לראות אם טוב לו עם כל העניין הזה של הפרסום ווהופעות הרבות וזה כבר בטח גרוע

                                        זה כבר אני לא נכנסת..
                                        אין לי שום עניין להיכנס לכיס של השני... בטח לא לכיסים של אנשי ציבור.
                                        אני יכולה לומר באופן כללי- לא ספיציפי על מידד ועל שום ילד פלא אחר.
                                        שכללית הורים אמורים להיות עירניים.
                                        אבל אי אפשר לשפוט אף אחד, אי אפשר לדעת מה היה העמדה שלהם לעולם.

                                        כללית אני שונאת שאנשים מאשימים אחרים כדי להתרומם.
                                        איך אומרים.. כדי לירות חץ, חייב לעקם את הקשת...
                                        מי שדורך על אחרים לא יראה הצלחה, וזה לא מחייב הצלחה שאנחנו רואים. מספיק שלא יהיה לו בזה סיפוק.

                                        מי שרוצה מוזמן להיכנס לפרופיל שלי, כתבתי על זה משו חכם שקראתי.

                                        מיוזיקפוןמ מנותק
                                        מיוזיקפוןמ מנותק
                                        מיוזיקפון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #305

                                        @אייצ-ית אמרתי רק שזה לא חינוכי כי בעצם זו אשמה עקיפה לא רק למפיק ההוא אלא לכל מי שסבב אותו אז
                                        ויש דרכים אחרות לסגור חשבונות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • סטופל המלךס סטופל המלך

                                          @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                          #306

                                          @סטופל-המלך אמר במידד טסה:

                                          @chagit03 מה זה מיליון צפיות..אפשר לחשוב. זה לא נחשב הרבה בכלל עם כל הטכנולוגיה היום שלכל ילד יש מכשיר..

                                          תסתכל בצפיות של קליפים אחרים ותבין מה זה מיליון צפיות לעומת השאר.

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול