דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. ספרות מקצועית
  4. שיר | נשבע להשאיר הכל

שיר | נשבע להשאיר הכל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות מקצועית
31 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י יעל ק.

    שורף עוד עשן מצחין
    העולם בי השתנה 
    אני מנסה רק להקטין
    את הנזק שלי לסביבה
    והדיבור שלי עם ניקוטין
    הוא לא בר בחירה
    הוא חלק מכל הריכולין
    שהפכו אותי לשגרה

    ואין דלת שלא דפקתי
    ומי יפתח לי מי?
    אני מאפרה מכוערת
    מחפש בטרוף את עצמי

    ואין שקט שלא חיפשתי
    ואיפה הוא, איפה?
    נשבע שאם יבוא רק אחד לצידי
    אני משאיר הכל ובורח מפה

    שותה את עצמי לדעת
    והחיים מסתחררים סביבי
    לפחות עכשיו כולם רוקדים ביחד
    ואני פחות אני
    זה חלק מהמוצרים בצלחת
    שקוראים לה דכאוני
    יותר נכון-זו האנושות שנשכחת
    כשילד נאבד וב"אשמתו" הופך ל"קיצוני"

    ואין דלת שלא דפקתי
    ומי יפתח לי מי?
    אני מאפרה מכוערת
    מחפש בטרוף את עצמי

    ואין שקט שלא חיפשתי
    ואיפה הוא, איפה?
    נשבע שאם יבוא רק אחד לצידי
    אני משאיר הכל ובורח מפה


    יעל#

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @יעל-ק ווואיי
    שאני לא מבינה למה השיר הזה עומד על מעט לייקים לעומת השירים הקודמים שלך...
    לא שזה המדד
    אבל
    השיר הזה תפס אותי אחרת.

    בואי נומר שיש לי עליו מלא השגות... אבל זה לא הבמה--

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @יעל-ק ווואיי
      שאני לא מבינה למה השיר הזה עומד על מעט לייקים לעומת השירים הקודמים שלך...
      לא שזה המדד
      אבל
      השיר הזה תפס אותי אחרת.

      בואי נומר שיש לי עליו מלא השגות... אבל זה לא הבמה--

      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #9

      @אייצ-ית
      זה שיר נורא ספציפי- וכמו שכתבתי לייקים לא מזיזים לי אני מעלה כדי לקבל הזדהות,
      וקיבלתי המון אז מספיק לי--- 😉

      (יואו- נראה לי זה שזה הבית הראשון לשיר הבא שלי)

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • יעל ק.י יעל ק.

        שורף עוד עשן מצחין
        העולם בי השתנה 
        אני מנסה רק להקטין
        את הנזק שלי לסביבה
        והדיבור שלי עם ניקוטין
        הוא לא בר בחירה
        הוא חלק מכל הריכולין
        שהפכו אותי לשגרה

        ואין דלת שלא דפקתי
        ומי יפתח לי מי?
        אני מאפרה מכוערת
        מחפש בטרוף את עצמי

        ואין שקט שלא חיפשתי
        ואיפה הוא, איפה?
        נשבע שאם יבוא רק אחד לצידי
        אני משאיר הכל ובורח מפה

        שותה את עצמי לדעת
        והחיים מסתחררים סביבי
        לפחות עכשיו כולם רוקדים ביחד
        ואני פחות אני
        זה חלק מהמוצרים בצלחת
        שקוראים לה דכאוני
        יותר נכון-זו האנושות שנשכחת
        כשילד נאבד וב"אשמתו" הופך ל"קיצוני"

        ואין דלת שלא דפקתי
        ומי יפתח לי מי?
        אני מאפרה מכוערת
        מחפש בטרוף את עצמי

        ואין שקט שלא חיפשתי
        ואיפה הוא, איפה?
        נשבע שאם יבוא רק אחד לצידי
        אני משאיר הכל ובורח מפה


        יעל#

        מיתרמ מנותק
        מיתרמ מנותק
        מיתר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
        #10

        @יעל-ק פשוט שיר מטורף
        (לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
        רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.

        ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה

        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

        יעל ק.י משורר מבולבלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • מיתרמ מיתר

          @יעל-ק פשוט שיר מטורף
          (לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
          רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.

          ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה

          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
          #11

          @מיתר שום מורתי- אתה צודק מאד!
          אגב- גם פתחתי יותר את הלב ונתתי לו לכתוב הכל- זה עוד חלק נכבד בעניין ההתקדמות...

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מיתרמ מיתר

            @יעל-ק פשוט שיר מטורף
            (לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
            רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.

            ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה

            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @מיתר אמר בנשבע להשאיר הכל:

            @יעל-ק פשוט שיר מטורף
            (לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
            רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.

            ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה

            אפרופו מורתי, יש לנו המון מה ללמוד מהכתיבה המשוחררת והנוגעת של @יעל-ק !!
            הלוואי שנגיע לרמה הזו יום אחד

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

              @מיתר אמר בנשבע להשאיר הכל:

              @יעל-ק פשוט שיר מטורף
              (לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
              רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.

              ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה

              אפרופו מורתי, יש לנו המון מה ללמוד מהכתיבה המשוחררת והנוגעת של @יעל-ק !!
              הלוואי שנגיע לרמה הזו יום אחד

              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @משורר-מבולבל
              התחלתי ממינוס- אני לא מעיזה לקרוא את השירים הישנים שלי מרוב התפדחות...
              ואם אני הצלחתי- כל אחד יכול.

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יעל ק.י יעל ק.

                @משורר-מבולבל
                התחלתי ממינוס- אני לא מעיזה לקרוא את השירים הישנים שלי מרוב התפדחות...
                ואם אני הצלחתי- כל אחד יכול.

                טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @יעל-ק כנראה שאני הייתי במינוס ממש גדול אם ככה 😂 אני זוכר שכשהתחלתי להעלות את השערים שלך נגנבתי מהם מהרמה שלהם, ואם הם לא נקראים רמה אז מה אני הייתי 🤦

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טיטוט טיטו

                  @יעל-ק כנראה שאני הייתי במינוס ממש גדול אם ככה 😂 אני זוכר שכשהתחלתי להעלות את השערים שלך נגנבתי מהם מהרמה שלהם, ואם הם לא נקראים רמה אז מה אני הייתי 🤦

                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #15

                  @טיטו חחחחחחחח אני זוכרת גם שירים שלך- היית לא פחות ממני.
                  להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו?? 😂 😫
                  בהתחלה העברתי הרבה יותר מסר מאשר שיר ברמה גבוהה- אולי לכן אהבת...

                  --
                  אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יעל ק.י יעל ק.

                    @טיטו חחחחחחחח אני זוכרת גם שירים שלך- היית לא פחות ממני.
                    להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו?? 😂 😫
                    בהתחלה העברתי הרבה יותר מסר מאשר שיר ברמה גבוהה- אולי לכן אהבת...

                    --
                    אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נגינתי
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @יעל-ק

                    @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                    להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו??

                    כן! מעניין מאד לראות מאיפה כל זה התחיל... וכמה אפשר להתפתח

                    @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                    אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?

                    נושא של מה?

                    יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נ נגינתי

                      @יעל-ק

                      @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                      להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו??

                      כן! מעניין מאד לראות מאיפה כל זה התחיל... וכמה אפשר להתפתח

                      @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                      אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?

                      נושא של מה?

                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @נגינתי
                      בא לי לפתוח נושא על השירים הישנים שלנו- מגניב לשמוע מכל אחד איך הוא התחיל ואיך הוא רואה את עצמו היום---

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      מיתרמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעל ק.י יעל ק.

                        @נגינתי
                        בא לי לפתוח נושא על השירים הישנים שלנו- מגניב לשמוע מכל אחד איך הוא התחיל ואיך הוא רואה את עצמו היום---

                        מיתרמ מנותק
                        מיתרמ מנותק
                        מיתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                        @נגינתי
                        בא לי לפתוח נושא על השירים הישנים שלנו- מגניב לשמוע מכל אחד איך הוא התחיל ואיך הוא רואה את עצמו היום---

                        באמת מעניין.
                        איך הוא התחיל לכתוב בפורום, או בכללי?

                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                        יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיתרמ מיתר

                          @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                          @נגינתי
                          בא לי לפתוח נושא על השירים הישנים שלנו- מגניב לשמוע מכל אחד איך הוא התחיל ואיך הוא רואה את עצמו היום---

                          באמת מעניין.
                          איך הוא התחיל לכתוב בפורום, או בכללי?

                          יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                          #19

                          @מיתר
                          גם וגם, למשל:
                          אני התחלתי לכתוב מגיל 10 בערך אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי פוטנציאל אז הייתי זורקת את הדפים...
                          התחלתי בפורום המנגן ושם העלתי את השיר הראשון שלי- לא האמנתי שהכתיבה שלי באמת שווה את זה והפידבק עשה את שלו...
                          ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי😭 לא מאמינה שאיבדתי אותו...
                          אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
                          יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?

                          יש דלת, ויש חלון,
                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                          מיתרמ טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • יעל ק.י יעל ק.

                            @מיתר
                            גם וגם, למשל:
                            אני התחלתי לכתוב מגיל 10 בערך אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי פוטנציאל אז הייתי זורקת את הדפים...
                            התחלתי בפורום המנגן ושם העלתי את השיר הראשון שלי- לא האמנתי שהכתיבה שלי באמת שווה את זה והפידבק עשה את שלו...
                            ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי😭 לא מאמינה שאיבדתי אותו...
                            אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
                            יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?

                            מיתרמ מנותק
                            מיתרמ מנותק
                            מיתר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                            ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי לא מאמינה שאיבדתי אותו...
                            אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
                            יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?

                            ייאו, ממש מבאס, את בטח מתה למצוא אותו.

                            וכן זה נושא מעניין, אולי באמת תפתחי נושא חדש.

                            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                            משורר מבולבלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיתרמ מיתר

                              @יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:

                              ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי לא מאמינה שאיבדתי אותו...
                              אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
                              יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?

                              ייאו, ממש מבאס, את בטח מתה למצוא אותו.

                              וכן זה נושא מעניין, אולי באמת תפתחי נושא חדש.

                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                              #21

                              @מיתר @יעל-ק
                              רעיון אדיר!!
                              אולי נהפוך א"ז לסוג של אתגר: השיר הראשון שלך הוא---
                              (בעיקרון במת הדיונים של @ספרות-מקצועית יכול לשמש פלטפורמה לנושא)

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                השאלה היא איפה אני פותחת את הנושא הזה?
                                איבדתי את זה קצת פה- ואני מפחדת לא לפתוח במקום הנכון...
                                וכן- אני מבואסת ממששש אני באמצע לחקור למי שלחתי אותו:(

                                יש דלת, ויש חלון,
                                ויש חור גדול שאין לו שם,
                                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                מיתרמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יעל ק.י יעל ק.

                                  השאלה היא איפה אני פותחת את הנושא הזה?
                                  איבדתי את זה קצת פה- ואני מפחדת לא לפתוח במקום הנכון...
                                  וכן- אני מבואסת ממששש אני באמצע לחקור למי שלחתי אותו:(

                                  מיתרמ מנותק
                                  מיתרמ מנותק
                                  מיתר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @יעל-ק
                                  בחוקי הקטגוריה כתוב:
                                  אם זה לא שיר אלא משהו אחר כגון טיפ, תכתבו כך:
                                  טיפ | מציאת חרוזים וכד'...

                                  נראה שאפשר לתפתוח כל נושא שקשור לשירה
                                  אם את רוצה אני יכול לפתוח.

                                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                  יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מיתרמ מיתר

                                    @יעל-ק
                                    בחוקי הקטגוריה כתוב:
                                    אם זה לא שיר אלא משהו אחר כגון טיפ, תכתבו כך:
                                    טיפ | מציאת חרוזים וכד'...

                                    נראה שאפשר לתפתוח כל נושא שקשור לשירה
                                    אם את רוצה אני יכול לפתוח.

                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @מיתר יאאלה תפתח- יהיה מעניין

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יעל ק.י יעל ק.

                                      @מיתר
                                      גם וגם, למשל:
                                      אני התחלתי לכתוב מגיל 10 בערך אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי פוטנציאל אז הייתי זורקת את הדפים...
                                      התחלתי בפורום המנגן ושם העלתי את השיר הראשון שלי- לא האמנתי שהכתיבה שלי באמת שווה את זה והפידבק עשה את שלו...
                                      ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי😭 לא מאמינה שאיבדתי אותו...
                                      אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
                                      יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?

                                      טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @יעל-ק לצערי זה לא נמצא בפורום, לגבי המנגן הם הודיעו מראש לגבות את השירים כי תוך חודש הם משמידים הכל, תנסי לזכר מה עשית עם כל השירים שכתבת במנגן, היה לך שם ממש הרבה.
                                      בכל מצב, מצאתי את השיר הראשון שלך שכתבת באתר, שמסתבר שהוא גם הפוסט הראשון, https://miktzav.com/post/13500

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'ית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                        #26

                                        יש לי כמה צילומי מסך של שירים מהמנגן בלי שם הכותב.
                                        תרצו שאעלה אותם ואולי תזהו של מי זה?

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          יש לי כמה צילומי מסך של שירים מהמנגן בלי שם הכותב.
                                          תרצו שאעלה אותם ואולי תזהו של מי זה?

                                          טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @אייצ-ית אולי תעשי נושא של זה אבל בקטגוריה הרגילה כדי שאם מישהו שלא בספרות מקצועית כתב את זה הוא ידע להגיד, מעבר לזה צריך גם לכתוב שלא להגיב שם אלא רק מי שזה שיר שלו שיעשה עליו תגובה ויכתוב שזה שלו.

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול