תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@חכם_בלילה אני פעם ראשונה שומעת את התוכנית,ולא היבנתי מזה,אפשר הסבר?
-
מתחרים עם כל סוגי הכלים
-
@חכם_בלילה אני פעם ראשונה שומעת את התוכנית,ולא היבנתי מזה,אפשר הסבר?
-
@איללוש יש מישהו שכן הבין?
כי זה נראה שאפילו טוקר לא מבין.
מה שכן, בקצרה, הם מביאים את כללללל מי שחושב שהוא מתאים להיות מאסטרו בתחומו.
לא משנה אם זה זמר, קלידן, נשפן וכו'.....
ובסוף יבחרו מישהו אחד -
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
-
צריך להגיד ליצחק המראיין הזה שיפסיק להזיז את הראש שלו
כשהמראויין מדבר הוא מלחיץ אותם נורא
(בלי קשר למתמודד המגמגם) -
איך שומעים שם סקסופון כשאין שם סקסופון?(וזה לא מהקלידים שמתי לב לתנועות הידיים)
-
גם בורשטיין הגן על המגמגם
-
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
הבנאדם הזה מטורףף!!!!
נהנתי מאוד, בחיים לא ראיתי כלים כאלה
-
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סיכוי גדול שמאור חיים יהיה המאסטרו!
באיזה קטע הוא שם??
הוא לא היה באודישנים ... -
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סיכוי גדול שמאור חיים יהיה המאסטרו!
באיזה קטע הוא שם??
הוא לא היה באודישנים ...@פונץ-בננה בדיוק מה ששאלתי זה לא הוגן בכלל
-
מאור חיים נכנס בפרוטקציה
-
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סיכוי גדול שמאור חיים יהיה המאסטרו!
באיזה קטע הוא שם??
הוא לא היה באודישנים ...@פונץ-בננה יש עוד מלא שהגיעו בלי שהיו באודישנים ,לא?
-
@מתויגת אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@shoval סיכוי ענק אבל לא הוגן.
לגמרי לא הוגן.
-
@פונץ-בננה יש עוד מלא שהגיעו בלי שהיו באודישנים ,לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות