תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
הבנאדם הזה מטורףף!!!!
נהנתי מאוד, בחיים לא ראיתי כלים כאלה
-
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סיכוי גדול שמאור חיים יהיה המאסטרו!
באיזה קטע הוא שם??
הוא לא היה באודישנים ... -
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סיכוי גדול שמאור חיים יהיה המאסטרו!
באיזה קטע הוא שם??
הוא לא היה באודישנים ...@פונץ-בננה בדיוק מה ששאלתי זה לא הוגן בכלל
-
מאור חיים נכנס בפרוטקציה
-
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סיכוי גדול שמאור חיים יהיה המאסטרו!
באיזה קטע הוא שם??
הוא לא היה באודישנים ...@פונץ-בננה יש עוד מלא שהגיעו בלי שהיו באודישנים ,לא?
-
@מתויגת אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@shoval סיכוי ענק אבל לא הוגן.
לגמרי לא הוגן.
-
@פונץ-בננה יש עוד מלא שהגיעו בלי שהיו באודישנים ,לא?
-
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
איזה שיר מאור חיים מנגן ?
הראשון משהו איתי כאן של בניה ברבי השני ק'ל ההודאות של אברהם פריד
-
@יהודה-n הוא באמת ענק! אבל שוב, זה לא פייר,,
-
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@צוציק תכל'ס כמעט ברור שמאור חיים יקח ת'תוכנית בגדול
זה נשמע שאילסון מפקפק שמה לא בטוח שהוא ייתן ירוק
-
@יהודה-n הוא באמת ענק! אבל שוב, זה לא פייר,,
@מישהי-מאמי את מתכוונת לא פייר כי הוא לא היה באודישנים?
-
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
הבנאדם הזה מטורףף!!!!
נהנתי מאוד, בחיים לא ראיתי כלים כאלה
@פונץ-בננה נכוןןן
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אלעזר-כהן-0-2 מהההההההההההההההההההההההה??????????????????????????
-
חבל שהוא לא עבר
-
רגע יש את סוסנה (סורי הייתי בטוח שהוא לא יעביר-בורשטיין)
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות