תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@מישהי-מאמי צומי שלהם, לפעמים אני ממש מתעצבנת על השופטים...
תכנית לא ברורה, הם לא יודעים מה רוצים מעצמם ומהמתמודדים...@ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש..

-
@מישהי-מאמי צומי שלהם, לפעמים אני ממש מתעצבנת על השופטים...
תכנית לא ברורה, הם לא יודעים מה רוצים מעצמם ומהמתמודדים...@ציפה-קלאסיק למה צומי פשוט מה ש @מישהי-מאמי אמרה הורידו את האגו קצת ,לא יזיק
-
@ציפה-קלאסיק למה צומי פשוט מה ש @מישהי-מאמי אמרה הורידו את האגו קצת ,לא יזיק
@אלעזר-כהן-0-2 בכללל לא יזיק רק חבל שהם עושים את זה לאלו שאין להם אגו..
-
שמתי לב שהסולו (שזה כביכול הזמר) זה פלייבק... לא מאור חיים ניגן את הסולו הם רק ליוו את הפלייבק....
(ממש כמו הקינדרלך
) -
שמתי לב שהסולו (שזה כביכול הזמר) זה פלייבק... לא מאור חיים ניגן את הסולו הם רק ליוו את הפלייבק....
(ממש כמו הקינדרלך
)@חכם_בלילה עכשיו הבנתי מאיפה הגיע הסקסופון לאולפן
-
עצבן אותי המשחק שעשו שם.. אדומים צהובים... על מי הם באים לעבוד?
מאור חיים מספיק מוכר, ובעניי הוא גם מאסטרו בלי התוכנית הזאת.
נורא מעצבן שהוא לא היה באודישנים!!! איפה האמינות פה?
מתוכנית לתוכנית הם נהיים יותר ויותר שקופים!היה חסר שם את נהוראי אריאלי, שיהיה הרכב בשלימותו

ואת כל המעניינים השאירו לסוף..הא?
שלושת האחים {כל אחד מתמודד בנפרד..} יחיאל אפיק, הדיג'יי.... -
עצבן אותי המשחק שעשו שם.. אדומים צהובים... על מי הם באים לעבוד?
מאור חיים מספיק מוכר, ובעניי הוא גם מאסטרו בלי התוכנית הזאת.
נורא מעצבן שהוא לא היה באודישנים!!! איפה האמינות פה?
מתוכנית לתוכנית הם נהיים יותר ויותר שקופים!היה חסר שם את נהוראי אריאלי, שיהיה הרכב בשלימותו

ואת כל המעניינים השאירו לסוף..הא?
שלושת האחים {כל אחד מתמודד בנפרד..} יחיאל אפיק, הדיג'יי....@פונץ-בננה סליחה שנכנסתי לנושא הזה רק עכשיו...
מאור חיים היה במאסטרו??????
יש סרטון? קישור? משהו??? -
@פונץ-בננה סליחה שנכנסתי לנושא הזה רק עכשיו...
מאור חיים היה במאסטרו??????
יש סרטון? קישור? משהו???@אולפניסט-ברמה עכשיו יש תכנית או שהיא נגמרה כבר, ומאור חיים שם
-
@פונץ-בננה סליחה שנכנסתי לנושא הזה רק עכשיו...
מאור חיים היה במאסטרו??????
יש סרטון? קישור? משהו???@אולפניסט-ברמה כנס למאסטרו - זה האודישן האחרון לפני אילסון
-
@פונץ-בננה סליחה שנכנסתי לנושא הזה רק עכשיו...
מאור חיים היה במאסטרו??????
יש סרטון? קישור? משהו???@אולפניסט-ברמה דלגי אחורה הם בסוף...
https://www.youtube.com/watch?v=2YowZ3qDPPA -
לצערי אני רואה בדליי ועכשיו אני קולט (אחרי שאילסון אמר) שבאלתור שהם עשו זה היה מקצב של האורגן והמתופף סתם עם הידיים...

-
@אולפניסט-ברמה דלגי אחורה הם בסוף...
https://www.youtube.com/watch?v=2YowZ3qDPPA@חכם_בלילה יש מצב את התוכנית במגיקוד
-
@חכם_בלילה יש מצב את התוכנית במגיקוד
@חובבת-מוזיקה-צעירה 10 דקות ואני מעלה בלי נדר
-
@חכם_בלילה יש מצב את התוכנית במגיקוד
@חובבת-מוזיקה-צעירה להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/f3275f856930e75f13***864b141698d1fcd3dc10c0/view -
@ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש..

@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש..

גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש

זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם -
למה האיכות וידיאו כ"כ גרועה
-
למה האיכות וידיאו כ"כ גרועה
@דוד-ירושלמי-בנשמה הסתכלת ביוטיוב? אם כן צריך בהגדרות לשנות איכות ל 1080 hd
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה הסתכלת ביוטיוב? אם כן צריך בהגדרות לשנות איכות ל 1080 hd
@ציפה-קלאסיק תודה זה באמת עזר
-
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש..

גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש

זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמםפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות