הרמוניה ופיתו"ש
-
@RACHELY-0
חזקק אבל את באמת מצליחה לשמוע שיר מבלי לנגן אותו ולהחליט מהן הדרגות? (יש דרגות מסוימות שאני כן מצליחה לזהות כמו דומיננטה ודרגה שלישית אבל זה לא הכי מאה אחוז)
נשמע ממש מעניין מה שאת אומרת.. -
@RACHELY-0
איך באמת לומדים את זה זה ממש מעניין כל הנושא הזה!! אולי נעלה שיר נדסכס עליו וננתח אותו קצת ביחד (אני את ויעל)? זה יכול להיות מעניין -
@אפרת-גלבוע פשוט יושבים בשיעור ועושים תנועות לפי מה שמרגישים
יש בית,שהוא-טוניקה.יש חצר.שהוא-סוב דומיננטה.ויש שביל.שהוא-דומיננטה(בעצם השביל הוא מוביל,מושך) -
@RACHELY-0
נכון גם המורה שלי אמרה לי את זה אבל עדיין איך עושכם את זה בפועל? -
@אפרת-גלבוע צריך לזה הרבה להתאמן וזה בא אט לאט בעז"ה!!!!
-
@אפרת-גלבוע אחרי זה ספירת העומר!!!
אבל אני עדיין לומדת וצריכה להתאמן אז................ -
@אפרת-גלבוע
שאלתי ואמרו לי שמותר להתאמן גם על דברים שגורמים הנאה, אם אני צריכה אבל לא לנגן נגיד את הסיום... או להחסיר משהו... -
@אפרת-גלבוע
מאיפה את לומדת תיאוריה? -
@אפרת-גלבוע
יש לי ידע תאורטי אבל אני צריכה להוריד אותו למעשי -
@אפרת-גלבוע
שאני לא מונחת בזה.... אם אני ישב לנתח משהו אני אצטרך לעבוד בשביל זה..... -
@יעל-a
נכון זה כל הקטע לשבת לנתח ולפתח את היכולת הזה של הניתוח.... זה מה שאני גם חושבת- ידע זה חשוב אבל צריך גם לממש אותו... אני מנסה קצת לממש על ידי זה שאני לוקחת תווים של יצירות קלאסיות וכותבת לעצמי את התנועה של היצירה- המרווחים באיזה סולם מנוגנת היצירה ואיזה צלילים הם חריגים וסתם כל מיני דברים שמעניינים אותי.... אבל בחוברת של התאוריה שיש לי יש גם המון תרגולים של ניתוחים כאלו וזה ממש מקדם רק מה- זה לפעמים מייבש....