ניגון חב""ד-יעלה
-
@חכם-בלילה ההקלטה נשמעת יותר טוב?
@RACHELY-0
על אף שאת שהביצוע יפה אני חייבת להגיד לך שההקלטות הקודמות יותר טובות
בהצלחה -
@חכם-בלילה ההקלטה נשמעת יותר טוב?
@RACHELY-0
מבחינת איכות קול -
@KING-music
אמנם אני לא חבדניקית אבל אני בסוג של תהליך...@אפרת-גלבוע אמר בניגון חב""ד-יעלה:
@KING-music
אמנם אני לא חבדניקית אבל אני בסוג של תהליך...חחחחח בדיוק כמוני:)
ושמחה לשמוע שההקלטות הקודמות היו טובות יותר... -
@אפרת-גלבוע אמר בניגון חב""ד-יעלה:
@KING-music
אמנם אני לא חבדניקית אבל אני בסוג של תהליך...חחחחח בדיוק כמוני:)
ושמחה לשמוע שההקלטות הקודמות היו טובות יותר...@RACHELY-0
ההקלטות שלך מדהימות. תמשיכי.
||אגב במה את מקליטה?|| -
@RACHELY-0
ההקלטות שלך מדהימות. תמשיכי.
||אגב במה את מקליטה?||@אפרת-גלבוע מחממת את הלב!
אני מקליטה בנגן -
@אפרת-גלבוע מחממת את הלב!
אני מקליטה בנגן@RACHELY-0
גם אני אבל הנגן שלי לא מקליט משו מזמינה אותך לשמוע (אם בא לך) את הביצועים שהקלטתי... -
@RACHELY-0
גם אני אבל הנגן שלי לא מקליט משו מזמינה אותך לשמוע (אם בא לך) את הביצועים שהקלטתי... -
@RACHELY-0
וואי מזה תודה!! ממש משמח ומעודד! אין לי הרבה פידבק מהסביבה... (המשפחה שלי כולם רגילים לזה רב האחים שלי מנגנים... וחברות שלי לא כל כך מנגנות...) אז ממש תודה רבה רבה! -
@RACHELY-0
וואי מזה תודה!! ממש משמח ומעודד! אין לי הרבה פידבק מהסביבה... (המשפחה שלי כולם רגילים לזה רב האחים שלי מנגנים... וחברות שלי לא כל כך מנגנות...) אז ממש תודה רבה רבה!@אפרת-גלבוע בכיףף
המשפחה שלי מוזקלית.אז לקח להם זמן להתחיל להנות ממני עד שהתחלתי
לנגן נורמלי ,כי אם לא מנגנים מושלם זה מעצבן אותם.קשה למוזיקאים לשמוע נגינה חופרנית......
והחברות גם לא ממש מבינות אבל יש כמה שכן.... -
@אפרת-גלבוע בכיףף
המשפחה שלי מוזקלית.אז לקח להם זמן להתחיל להנות ממני עד שהתחלתי
לנגן נורמלי ,כי אם לא מנגנים מושלם זה מעצבן אותם.קשה למוזיקאים לשמוע נגינה חופרנית......
והחברות גם לא ממש מבינות אבל יש כמה שכן....פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע ואיי זה אצל כולם כזה...כי אם את בבית של מוזיקלים-את צריכה לתת 100 אחוז ואם לא זה מעצבן אותם ומשעמם....כמו אצלי...
ולא כמו אצל סתם אנשים שאם מישהו מנגן אצלם כולם מתלהבים...לא! אצלנו אם את מנגנת אז את צריכה לנגן נורמלי ובלי(!!)שום זיוף...
ובאמת כיף פה עם מוזיקליים...מבינים מה אני מדברת
-
@אפרת-גלבוע ואיי זה אצל כולם כזה...כי אם את בבית של מוזיקלים-את צריכה לתת 100 אחוז ואם לא זה מעצבן אותם ומשעמם....כמו אצלי...
ולא כמו אצל סתם אנשים שאם מישהו מנגן אצלם כולם מתלהבים...לא! אצלנו אם את מנגנת אז את צריכה לנגן נורמלי ובלי(!!)שום זיוף...
ובאמת כיף פה עם מוזיקליים...מבינים מה אני מדברת
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות