דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 793.6k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא אילן פ

    @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

    גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש 🙃
    זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
    אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
    זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
    וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
    ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם

    יונתן פי מנותק
    יונתן פי מנותק
    יונתן פ
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
    #1874

    @אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

    גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש 🙃
    זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
    אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
    זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
    וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
    ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם

    כל מילה נכונה!!
    מאור חיים באמת מוכשר{היה לו פשלה קטנה פה} וכמו שאמרתה הגיטריסט אלוףףףף
    ממש מוזר התוכנית הזו

    כשאין אמונה אין תשובות!
    כשיש אמונה אין שאלות!
    חפץ חיים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צ מנותק
      צ מנותק
      צוציק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1875

      שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש

      תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

      אילן פא יוסף דודי 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • צ צוציק

        שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש

        אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1876

        @צוציק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש

        גם לי נראה שיש כל מיני חשבונות כאלו
        נראה לי שהעבירו את המוגבל בדיבור עם הכלים המוזרים שיתחרה
        עם ההוא שמנגן על כפיות ... שהיה באודישנים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1877

          https://youtu.be/DEam5jjuvjQ
          19 בלגאן – יוסף סיקוראל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אולפניסט ברמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1878

            סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

            עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
            קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

            ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
            ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

            לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

            ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

            אילה הזמרתא א אבי לויא S יונתן פי 5 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א אולפניסט ברמה

              סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

              עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
              קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

              ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
              ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

              לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

              אילה הזמרתא מנותק
              אילה הזמרתא מנותק
              אילה הזמרת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1879

              @אולפניסט-ברמה אין מה לעשות למוזיקאי קשה לפרגן למוזיקאי ככה זה

              "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אולפניסט ברמה

                סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                א מנותק
                א מנותק
                איללוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                #1880

                @אולפניסט-ברמה זה ממש נכון ,היום משה קליין,נהוראי אריאלי וניראה לי גם שמואל פדרניק לא עברו, איך????????... הם היום הזמרים הכי תותחים במיגזר..... הכל שטויות עיזבו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • לוזרל מנותק
                  לוזרל מנותק
                  לוזר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1881
                  פוסט זה נמחק!
                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אולפניסט ברמה

                    סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                    עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                    קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                    ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                    ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                    לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                    אבי לויא מנותק
                    אבי לויא מנותק
                    אבי לוי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1882

                    @אולפניסט-ברמה כנ"ל שמואל הררי שתמיד היה במקומות האחרונים (חוץ מבמלחינים) והוא אחלה זמר.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוזרל לוזר

                      פוסט זה נמחק!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איללוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1883
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אבי לויא אבי לוי

                        @אולפניסט-ברמה כנ"ל שמואל הררי שתמיד היה במקומות האחרונים (חוץ מבמלחינים) והוא אחלה זמר.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איללוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1884
                        פוסט זה נמחק!
                        אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א איללוש

                          פוסט זה נמחק!

                          אבי לויא מנותק
                          אבי לויא מנותק
                          אבי לוי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1885
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נ נגינתי נעל נושא זה ב-
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נגינתי
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                            #1886

                            למה צריך להזכיר שוב ושוב??
                            לשמור על רמת דיונים עניינית ולא לגלוש לפסים אישיים
                            עריכה: הנושא נפתח, שימו 🤍 להבא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
                            • א אולפניסט ברמה

                              סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                              עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                              קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                              ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                              ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                              לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1887

                              @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                              ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                              לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                              בתחרות כידוע יש אחד שמגיע למקום הראשון, זה לא אומר שאלה שלא הגיעו למקום הראשון לא הצליחו בתחרות או לא מוכשרים מספיק. בדר"כ אנשים שמגיעים לגמר הם ברמה מאוד גבוהה, מי שנבחר למקום הראשון זה אומר ברוב המקרים שהסגנון שהוא מביא איתו מדבר ליותר אנשים.
                              מבחינתי כל מי שהגיע לגמר הוא מקום ראשון!
                              ויש תמיד כמה תותחים שמתפספסים בדרך(לא הזמן שלהם לפרוץ כנראה...)

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S shoval

                                @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                                ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                                לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                                בתחרות כידוע יש אחד שמגיע למקום הראשון, זה לא אומר שאלה שלא הגיעו למקום הראשון לא הצליחו בתחרות או לא מוכשרים מספיק. בדר"כ אנשים שמגיעים לגמר הם ברמה מאוד גבוהה, מי שנבחר למקום הראשון זה אומר ברוב המקרים שהסגנון שהוא מביא איתו מדבר ליותר אנשים.
                                מבחינתי כל מי שהגיע לגמר הוא מקום ראשון!
                                ויש תמיד כמה תותחים שמתפספסים בדרך(לא הזמן שלהם לפרוץ כנראה...)

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1888

                                @shoval זהו שהציבור טוען
                                שמי שלא ניצח
                                זה לא אומר שהוא התפספס
                                אלא שבכוונה לא העלו אותו

                                מוזיקה זה כמו יין
                                זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אולפניסט ברמה

                                  סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                                  עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                  קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                  ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                                  ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                                  לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1889

                                  @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
                                  עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                  קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                  הוא אלוף הכל טוב ויפה
                                  הוא פישל שם אין מה לעשות
                                  והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
                                  זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע

                                  כשאין אמונה אין תשובות!
                                  כשיש אמונה אין שאלות!
                                  חפץ חיים.

                                  י א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
                                    עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                    קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                    הוא אלוף הכל טוב ויפה
                                    הוא פישל שם אין מה לעשות
                                    והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
                                    זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה n
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1890

                                    @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                                    מוזיקה זה כמו יין
                                    זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                    אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                    יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
                                      עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                      קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                      הוא אלוף הכל טוב ויפה
                                      הוא פישל שם אין מה לעשות
                                      והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
                                      זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אולפניסט ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1891

                                      @יונתן-פ אני לא רוצה לכתוב שמות ולרמוז על אנשים...

                                      אבל היו ביצועים הרבה פחות יפים, והרבה פחות על רמה, והם קיבלו ציון יותר גבוה...

                                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יהודה n

                                        @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1892

                                        @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                                        לא גרוע!!
                                        גם אמרתי כמה פוסטים ליפני שהוא טוב
                                        אני אומר תשמע את זה בלי ראייה אתה תבין שהם צודקים יש שם מידי עומס, ואגרסיביות כמו שאמר אילסון
                                        זה נשמע כאילו ילד מתופף חזק בלי קשר

                                        כשאין אמונה אין תשובות!
                                        כשיש אמונה אין שאלות!
                                        חפץ חיים.

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                                          לא גרוע!!
                                          גם אמרתי כמה פוסטים ליפני שהוא טוב
                                          אני אומר תשמע את זה בלי ראייה אתה תבין שהם צודקים יש שם מידי עומס, ואגרסיביות כמו שאמר אילסון
                                          זה נשמע כאילו ילד מתופף חזק בלי קשר

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודה n
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1893

                                          @יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
                                          הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
                                          אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....

                                          מוזיקה זה כמו יין
                                          זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                          אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                          יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול