תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....מה זה קשור שהוא רוצה לבצע לייב כמו אולפן???
זה לא יפה אם יבוא אדם ויאמר שהוא רוצה לבצע למשל טרנס בכינור{סתם דוגמא} זה מגעיל אפילו שהוא רוצה
ולשיטתך ההקדמה לא היתה לשופטים!! -
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....מה זה קשור שהוא רוצה לבצע לייב כמו אולפן???
זה לא יפה אם יבוא אדם ויאמר שהוא רוצה לבצע למשל טרנס בכינור{סתם דוגמא} זה מגעיל אפילו שהוא רוצה
ולשיטתך ההקדמה לא היתה לשופטים!!@יונתן-פ כן לא שמעו מה הוא מנגן מרוב רעש הוא לא תכנן את זה טוב או
לא יודעת מה? בקיצור לא היה טוב -
@יונתן-פ כן לא שמעו מה הוא מנגן מרוב רעש הוא לא תכנן את זה טוב או
לא יודעת מה? בקיצור לא היה טובפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@יונתן-פ כן לא שמעו מה הוא מנגן מרוב רעש הוא לא תכנן את זה טוב או
לא יודעת מה? בקיצור לא היה טוב@אילה-הזמרת היה מצוין!!!
הקשבתי לזה עכשיו בלי להסתכל, ולא הבנתי על מה הדיבור כאן.מאור חיים הוא בן אדם בליגה. כמוהו גם הלהקה שלו.
ואולי הקטע שהוא שילב מוזיקה בלייב וDJ הוריד קצת את הערך.....זאת אומרת, שהתופים ששמעתם. - חלק זה מהתופפן, וחלק זה מהמחשב.
אבל עדיין הוא היה פצצה.
-
מי זה יוסי פרנקל השופט? מה הוא עושה בחייו?
-
@כ-פ הוא מפיק (פרנקל&בינדר)
זכור לי שהוא מפיק את ברנהולץ. לא זוכרת מי עוד.. -
זה לא שווה מאור חיים ניגן על האורגן של סוסנה ולא על האורגן שהוא מורגל
פצצה של החיים הבחור הזה שהיה לו רק בהצלחה -
זה לא שווה מאור חיים ניגן על האורגן של סוסנה ולא על האורגן שהוא מורגל
פצצה של החיים הבחור הזה שהיה לו רק בהצלחה@מיוזיק-בנשמה לא נכון היה לו עוד אורגן מתחת
-
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית..... -
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית.....@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית.....והנה אני שוב חולק אליך

הוא מפיק גדול של רוב עולם החתונות
והוא מבין טוב מאד במוזיקה {מאיפה הידיעה} -
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית.....והנה אני שוב חולק אליך

הוא מפיק גדול של רוב עולם החתונות
והוא מבין טוב מאד במוזיקה {מאיפה הידיעה}@יונתן-פ
אני לא מעוניין להיכשל בלשון הרע, אז מי שראה, -ראה. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@ציפה-קלאסיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
רק אפשר לתת אדום בפרצוף קצת יותר נחמד...
הוא לא נתן אדום!!
@אולפניסט-ברמה סבבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות