דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ישי ריבו

ישי ריבו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
ישי ריבוילד חוכם
2.2k פוסטים 299 כותבים 409.3k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יהודה n

    @אפרת-גלבוע אתם באמת מסתכלים על כל המצעדים האלה כאילו זה דעת הקהל ?
    רוב האנשים בכלל לא מצביעים בזה
    רק כמה שקצת משעמם להם 😵 😵 😵 😵

    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1484

    @יהודה-n
    נכון זה לא רוב הקהל אבל זה הרבה צעירים ואני באופן אישי מכירה כמה וכמה כאלו... בכל מקרה רוב התגובות שקראתי ושמעתי על השירים שלו בשנה שעברה לא היו נלהבות... כולל התגובות שלי למרות שהייתי מעריצה גדולה אז אבל שיר שהוא לא יפה - הוא לא יפה. נקודה. וזה שיר ממש חמוד מתאים לתקופה וגם יש לו קצב טוב. מצד אחד מאוד קליל מצד שני לא מופרע וחסר פורפורציה- זה ישי...

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

      @יהודה-n
      נכון זה לא רוב הקהל אבל זה הרבה צעירים ואני באופן אישי מכירה כמה וכמה כאלו... בכל מקרה רוב התגובות שקראתי ושמעתי על השירים שלו בשנה שעברה לא היו נלהבות... כולל התגובות שלי למרות שהייתי מעריצה גדולה אז אבל שיר שהוא לא יפה - הוא לא יפה. נקודה. וזה שיר ממש חמוד מתאים לתקופה וגם יש לו קצב טוב. מצד אחד מאוד קליל מצד שני לא מופרע וחסר פורפורציה- זה ישי...

      י מנותק
      י מנותק
      יהודה n
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1485

      @אפרת-גלבוע שימי לב
      שהתשובה שלך לא קשורה למה שאמרתי

      מוזיקה זה כמו יין
      זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
      אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

      אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יהודי קדושי יהודי קדוש

        @חיה-בקליפ שימי לב לזה:
        גדול היוצרים של זמננו בתחום המוזיקה היהודית ישי ריבו, מפתיע בשיר חדש, מלהיב ומרגש ׳אני שייך לעם׳ שנכתב כשהיה בן 16, שיר מבוסס גיטרה בימים שיש רק למד לפרוט בעצמו.
        השיר היה מוכר במשפחה, ואמא של ישי אהבה אותו מאוד, ותמיד בערב פסח שאלה "ישי מתי אתה מוציא אותו לעולם?", אז בליל הסדר האחרון הבטיח לה בנה שהשנה יעשה מאמץ "כי היא כל כך מבקשת…"

        בפורים האחרון הוא נזכר בהבטחה, כמעט עברה שנה, ולמרות הזמן הקצר, קפץ לאולפן של מאור שושן, "בזמן שהיינו אמורים להמשיך לעבוד על שיר אחר, אמרתי לו 'תשמע מאור: אני רוצה שנעצור ונקליט סקיצה לשיר מפעם שכתבתי, כדי לשמח את אמא שלי', ומאור האהוב והרגיש, ישר נרתם לזה. וכנראה בזכות רגע של כיבוד הורים, הכל התנהל בסייעתא דשמיא יוצאת דופן, הווייב, ההפקה והלהקה המושלמת שלי שניגנה, הכל קרה ממש בכמה ימים…"

        חיימובח מנותק
        חיימובח מנותק
        חיימוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1486

        @יהודי-קדוש אמר בישי ריבו:

        @חיה-בקליפ שימי לב לזה:
        גדול היוצרים של זמננו בתחום המוזיקה היהודית ישי ריבו, מפתיע בשיר חדש, מלהיב ומרגש ׳אני שייך לעם׳ שנכתב כשהיה בן 16, שיר מבוסס גיטרה בימים שיש רק למד לפרוט בעצמו.
        השיר היה מוכר במשפחה, ואמא של ישי אהבה אותו מאוד, ותמיד בערב פסח שאלה "ישי מתי אתה מוציא אותו לעולם?", אז בליל הסדר האחרון הבטיח לה בנה שהשנה יעשה מאמץ "כי היא כל כך מבקשת…"

        בפורים האחרון הוא נזכר בהבטחה, כמעט עברה שנה, ולמרות הזמן הקצר, קפץ לאולפן של מאור שושן, "בזמן שהיינו אמורים להמשיך לעבוד על שיר אחר, אמרתי לו 'תשמע מאור: אני רוצה שנעצור ונקליט סקיצה לשיר מפעם שכתבתי, כדי לשמח את אמא שלי', ומאור האהוב והרגיש, ישר נרתם לזה. וכנראה בזכות רגע של כיבוד הורים, הכל התנהל בסייעתא דשמיא יוצאת דופן, הווייב, ההפקה והלהקה המושלמת שלי שניגנה, הכל קרה ממש בכמה ימים…"

        לכידת אינטרנט_2-4-2023_184251_newsmusic.blogspot.com.jpg

        אני הסוד של ירושלים

        יהודי קדושי חיימובח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • חיימובח חיימוב

          @יהודי-קדוש אמר בישי ריבו:

          @חיה-בקליפ שימי לב לזה:
          גדול היוצרים של זמננו בתחום המוזיקה היהודית ישי ריבו, מפתיע בשיר חדש, מלהיב ומרגש ׳אני שייך לעם׳ שנכתב כשהיה בן 16, שיר מבוסס גיטרה בימים שיש רק למד לפרוט בעצמו.
          השיר היה מוכר במשפחה, ואמא של ישי אהבה אותו מאוד, ותמיד בערב פסח שאלה "ישי מתי אתה מוציא אותו לעולם?", אז בליל הסדר האחרון הבטיח לה בנה שהשנה יעשה מאמץ "כי היא כל כך מבקשת…"

          בפורים האחרון הוא נזכר בהבטחה, כמעט עברה שנה, ולמרות הזמן הקצר, קפץ לאולפן של מאור שושן, "בזמן שהיינו אמורים להמשיך לעבוד על שיר אחר, אמרתי לו 'תשמע מאור: אני רוצה שנעצור ונקליט סקיצה לשיר מפעם שכתבתי, כדי לשמח את אמא שלי', ומאור האהוב והרגיש, ישר נרתם לזה. וכנראה בזכות רגע של כיבוד הורים, הכל התנהל בסייעתא דשמיא יוצאת דופן, הווייב, ההפקה והלהקה המושלמת שלי שניגנה, הכל קרה ממש בכמה ימים…"

          לכידת אינטרנט_2-4-2023_184251_newsmusic.blogspot.com.jpg

          יהודי קדושי מנותק
          יהודי קדושי מנותק
          יהודי קדוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1487

          @חיימוב חסוםם

          חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יהודי קדושי יהודי קדוש

            @חיימוב חסוםם

            חיימובח מנותק
            חיימובח מנותק
            חיימוב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1488

            @יהודי-קדוש אמר בישי ריבו:

            @חיימוב חסוםם

            עוד רגע יפתח... הלב😆

            אני הסוד של ירושלים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • חיימובח חיימוב

              @יהודי-קדוש אמר בישי ריבו:

              @חיה-בקליפ שימי לב לזה:
              גדול היוצרים של זמננו בתחום המוזיקה היהודית ישי ריבו, מפתיע בשיר חדש, מלהיב ומרגש ׳אני שייך לעם׳ שנכתב כשהיה בן 16, שיר מבוסס גיטרה בימים שיש רק למד לפרוט בעצמו.
              השיר היה מוכר במשפחה, ואמא של ישי אהבה אותו מאוד, ותמיד בערב פסח שאלה "ישי מתי אתה מוציא אותו לעולם?", אז בליל הסדר האחרון הבטיח לה בנה שהשנה יעשה מאמץ "כי היא כל כך מבקשת…"

              בפורים האחרון הוא נזכר בהבטחה, כמעט עברה שנה, ולמרות הזמן הקצר, קפץ לאולפן של מאור שושן, "בזמן שהיינו אמורים להמשיך לעבוד על שיר אחר, אמרתי לו 'תשמע מאור: אני רוצה שנעצור ונקליט סקיצה לשיר מפעם שכתבתי, כדי לשמח את אמא שלי', ומאור האהוב והרגיש, ישר נרתם לזה. וכנראה בזכות רגע של כיבוד הורים, הכל התנהל בסייעתא דשמיא יוצאת דופן, הווייב, ההפקה והלהקה המושלמת שלי שניגנה, הכל קרה ממש בכמה ימים…"

              לכידת אינטרנט_2-4-2023_184251_newsmusic.blogspot.com.jpg

              חיימובח מנותק
              חיימובח מנותק
              חיימוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1489

              @חיימוב אמר בישי ריבו:

              @יהודי-קדוש אמר בישי ריבו:

              @חיה-בקליפ שימי לב לזה:
              גדול היוצרים של זמננו בתחום המוזיקה היהודית ישי ריבו, מפתיע בשיר חדש, מלהיב ומרגש ׳אני שייך לעם׳ שנכתב כשהיה בן 16, שיר מבוסס גיטרה בימים שיש רק למד לפרוט בעצמו.
              השיר היה מוכר במשפחה, ואמא של ישי אהבה אותו מאוד, ותמיד בערב פסח שאלה "ישי מתי אתה מוציא אותו לעולם?", אז בליל הסדר האחרון הבטיח לה בנה שהשנה יעשה מאמץ "כי היא כל כך מבקשת…"

              בפורים האחרון הוא נזכר בהבטחה, כמעט עברה שנה, ולמרות הזמן הקצר, קפץ לאולפן של מאור שושן, "בזמן שהיינו אמורים להמשיך לעבוד על שיר אחר, אמרתי לו 'תשמע מאור: אני רוצה שנעצור ונקליט סקיצה לשיר מפעם שכתבתי, כדי לשמח את אמא שלי', ומאור האהוב והרגיש, ישר נרתם לזה. וכנראה בזכות רגע של כיבוד הורים, הכל התנהל בסייעתא דשמיא יוצאת דופן, הווייב, ההפקה והלהקה המושלמת שלי שניגנה, הכל קרה ממש בכמה ימים…"

              לכידת אינטרנט_2-4-2023_184251_newsmusic.blogspot.com.jpg

              נפתח לכל המעונינים

              אני הסוד של ירושלים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חיימובח חיימוב

                @תמר-c אמר בישי ריבו:

                וואי ממש מטורףף!!!
                אבל אחלה שירר

                מסכים אהבתי.... שיר פגז עם מסר חזק והסיגנון הרגיל שלו
                וכן...ושימו לב שכל החומרים שלו תורניים ובכל זאת ישי תמיד מספר 1 עם שירים שהגיעו למקום ראשון גם במגזר הכללי...

                תמר cת מנותק
                תמר cת מנותק
                תמר c
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1490

                @חיימוב ממש ככה!!!

                חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תמר cת תמר c

                  @חיימוב ממש ככה!!!

                  חיימובח מנותק
                  חיימובח מנותק
                  חיימוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
                  #1491

                  @תמר-c אמר בישי ריבו:

                  @חיימוב ממש ככה!!!

                  מה? מה הכוונה?

                  אני הסוד של ירושלים

                  תמר cת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יהודה n

                    @אפרת-גלבוע שימי לב
                    שהתשובה שלך לא קשורה למה שאמרתי

                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1492
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חיימובח חיימוב

                      @תמר-c אמר בישי ריבו:

                      @חיימוב ממש ככה!!!

                      מה? מה הכוונה?

                      תמר cת מנותק
                      תמר cת מנותק
                      תמר c
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1493

                      @חיימוב 😊 זה על הקודם, בדיליי קצת..
                      עכשיו טוב..

                      חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תמר cת תמר c

                        @חיימוב 😊 זה על הקודם, בדיליי קצת..
                        עכשיו טוב..

                        חיימובח מנותק
                        חיימובח מנותק
                        חיימוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1494

                        @תמר-c אמר בישי ריבו:

                        @חיימוב 😊 זה על הקודם, בדיליי קצת..
                        עכשיו טוב..

                        בסוף זה נפתח זה מקור ללעיל -(המבין יבין)תקראו ותהנו

                        אני הסוד של ירושלים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                          @דיזיין
                          אני מגיבה למה שנאמר שהכל זה רק עיניין של יחצ:
                          יואו אני יודעת שזה ממש מאוחר להגיב על זה אבל עכשיו ראיתי את זה וזה התסיסי אותי... זה כל כך לא נכון! אני יכולה להיות עדה לכך. כל הזמן שהיללו את ריבו וכל החברות שלי היו שומעות אותו- לא סבלתי אותו ולא הייתי מסוגלת לשמוע את השם שלו ורק הרבה הרבה אחרי שמעתי במקרה את השיר תוכו רצוף אהבה ונשבתי בקסמו של הדיר ומאז אני נהנית משירים איכותיים מבחינת תוכן וגם מבחינת מלודיה!
                          והנה למשל השיר הזה- פחות התחברתי אמנם המילים כרגיל- מדויקות ומביעות רגשות עמוקים אבל הלחן לא תפס כל כך.... וההוכחה לכך שהנה במצעד השנתי שהיה- השיר הזה לא זכה ולמה? כי אנשים אוהבים שירים ולא זמרים!

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דיזיין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1495

                          @אפרת-גלבוע כשאת מקפיצה משהו כל כך ישן, את חייבת לצטט,
                          פשוט אין לי שמץ על מה את מדברת....
                          אני לא זוכרת את כל מה שכתבתי כאן אי פעםן,
                          אז בכיף, רק תגידי לי על מה דיברת....

                          אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                          ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                          אפרת גלבועא נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דיזיין

                            @אפרת-גלבוע כשאת מקפיצה משהו כל כך ישן, את חייבת לצטט,
                            פשוט אין לי שמץ על מה את מדברת....
                            אני לא זוכרת את כל מה שכתבתי כאן אי פעםן,
                            אז בכיף, רק תגידי לי על מה דיברת....

                            אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבוע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1496

                            @דיזיין
                            אוקיי השאלה איך מצטטים אני חדשה ולא כל כך יודעת איך משתמשים...

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                              @דיזיין
                              אוקיי השאלה איך מצטטים אני חדשה ולא כל כך יודעת איך משתמשים...

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דיזיין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1497

                              @אפרת-גלבוע אמר בישי ריבו:

                              @דיזיין
                              אוקיי השאלה איך מצטטים אני חדשה ולא כל כך יודעת איך משתמשים...

                              עקרונית לוחצים כאן
                              890db088-7ec8-4d5e-8bc1-4f50478413eb-image.png

                              אבל פשוט תזכירי לי מה אמרתי שם, זה גם מספיק

                              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                              אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דיזיין

                                @אפרת-גלבוע אמר בישי ריבו:

                                @דיזיין
                                אוקיי השאלה איך מצטטים אני חדשה ולא כל כך יודעת איך משתמשים...

                                עקרונית לוחצים כאן
                                890db088-7ec8-4d5e-8bc1-4f50478413eb-image.png

                                אבל פשוט תזכירי לי מה אמרתי שם, זה גם מספיק

                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1498
                                פוסט זה נמחק!
                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דיזיין

                                  @אפרת-גלבוע כשאת מקפיצה משהו כל כך ישן, את חייבת לצטט,
                                  פשוט אין לי שמץ על מה את מדברת....
                                  אני לא זוכרת את כל מה שכתבתי כאן אי פעםן,
                                  אז בכיף, רק תגידי לי על מה דיברת....

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נגינתי
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                  #1499

                                  @דיזיין
                                  קחי טיפ: אם את רוצה לדעת על מה כותב הפוסט מדבר, אפשר ללחוץ פה -
                                  4d8c9c72-17a4-4fce-a279-01a9ecf5f677-image.png
                                  זה יביא אותך לפוסט שהיא הגיבה לו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דיזיין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1500

                                    @אפרת-גלבוע אההה ואאוווו זה היה ויכוח ישן נושן,
                                    טוב עיזבי, לא נעים לי לחזור אליו,
                                    נראה לי הייתי שם קצת תקיפה,
                                    אולי נסערת ממשהו.....
                                    לא יודעת,
                                    בכל אופן אני גם מסכימה איתך כרגע, אז תרגישי בנוח...😁

                                    אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                    ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד דיזיין

                                      @אפרת-גלבוע אההה ואאוווו זה היה ויכוח ישן נושן,
                                      טוב עיזבי, לא נעים לי לחזור אליו,
                                      נראה לי הייתי שם קצת תקיפה,
                                      אולי נסערת ממשהו.....
                                      לא יודעת,
                                      בכל אופן אני גם מסכימה איתך כרגע, אז תרגישי בנוח...😁

                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1501

                                      @דיזיין
                                      😊 תודה גם אני הייתי קצת נסערת... ואני כבר לא בקטע הזה של להגן על זמרים עברתי את הגיל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יאיר 2 0י מנותק
                                        יאיר 2 0י מנותק
                                        יאיר 2 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1502

                                        הופההה במקום ה28 בסרטוני המוזיקה החמים
                                        גכעכג.JPG

                                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                        יהודי קדושי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                          הופההה במקום ה28 בסרטוני המוזיקה החמים
                                          גכעכג.JPG

                                          יהודי קדושי מנותק
                                          יהודי קדושי מנותק
                                          יהודי קדוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1503

                                          @יאיר-2-0 יואו זה מטורףף
                                          כולה יום בחוץץ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול