קאבר שאבא שלי שר
-
@טותיייי למה? הוא לא ירצה?
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא יודעת לא שאלתי אותו אפילו
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא יודעת לא שאלתי אותו אפילו
-
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3 -
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3@טותיייי טוב שוב להחמיא לאבא שלך את יכולה פשוט לגלול למעלה
מאוד אהבתי תר' שלו מזרחי בנשמה -
@טותיייי טוב שוב להחמיא לאבא שלך את יכולה פשוט לגלול למעלה
מאוד אהבתי תר' שלו מזרחי בנשמה@דוד-ירושלמי-בנשמה
תודה (נגמר לי הלייקים)
מחפשת עוד שירים שלו שאפשר לעלות... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
תודה (נגמר לי הלייקים)
מחפשת עוד שירים שלו שאפשר לעלות...@טותיייי אני יכול לפתוח לו ערוץ ביוטיוב ??? [ברצינות]
-
@טותיייי אני יכול לפתוח לו ערוץ ביוטיוב ??? [ברצינות]
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא , תודה

ההורים שלי לא יאהבו תרעיון... בכלל הוא לא יודע שאני מעלה תשירים שלו -
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא , תודה

ההורים שלי לא יאהבו תרעיון... בכלל הוא לא יודע שאני מעלה תשירים שלו@טותיייי למה מה הבעיה הוא לא יאהב את זה? יהיה לי מה לעלות לערוץ שלי
-
הודאל בן אדם.mp3
זה בן השירים הראשונים שלו -
@טותיייי למה מה הבעיה הוא לא יאהב את זה? יהיה לי מה לעלות לערוץ שלי
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא נראלי
-
הודאל בן אדם.mp3
זה בן השירים הראשונים שלו@טותיייי מה זה השיר הזה אנלא מכיר אותו
-
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3 -
@טותיייי מה זה השיר הזה אנלא מכיר אותו
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה של יניב בן משיח
-
@טותיייי תותח!! בשיר אור גדול יש לו קול כמו של אייל גולן!!!
-
@המחבל-המחופש כן ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@המחבל-המחופש כן ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
אולי אפשר לתייג את @צוות-פיקוח והם יאשרו את זה?? פליז הלוואי!!
-
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@המחבל-המחופש כן ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
אולי אפשר לתייג את @צוות-פיקוח והם יאשרו את זה?? פליז הלוואי!!
@מישהי-מאמי הלוואיי
ותודה על הפידבק -
@מישהי-מאמי הלוואיי
ותודה על הפידבק -
@מישהי-מאמי בטחח בכיף
-
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3איזה יופי --איזה קול נעים כזה
שיעשה דואט עם אלי גולן -לא יבדילו בניהם
בו"ה -למשפחה המוכשרת-
אם רוצים --תעלי איזה מילים לשיר -- נעשה לו לחן ואבא שלך ישיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
