-
@איללוש אני שומעת קול פלאי ודירגתי את דוד בן ארזה
@אילה-הזמרת גם אני, אין על דוד
-
אני בכל מקום ובכל אתר בוחר בדוד בן ארזה האלוף
-
אני בכל מקום ובכל אתר בוחר בדוד בן ארזה האלוף
@דודו-בלוקה גם אני זה ברור

-
@דודו-בלוקה גם אני זה ברור
פוסט זה נמחק! -
אני בכל מקום ובכל אתר בוחר בדוד בן ארזה האלוף
@דודו-בלוקה עדיין לא היבנתי מה אם מה שהמקצב מארגן? ????????????????
-
@דודו-בלוקה עדיין לא היבנתי מה אם מה שהמקצב מארגן? ????????????????
@איללוש זה לא קשור אלי
אני ארגנתי משהו אחר עם דודבקרוב -
חברי היקרים חברי מקצב מצטער על ההכזבה שתהיה אבל זה מה שדוד כתב הבוקר

-
חברי היקרים חברי מקצב מצטער על ההכזבה שתהיה אבל זה מה שדוד כתב הבוקר

@דודו-בלוקה חסום........
מה כתוב שם? -
@דודו-בלוקה חסום........
מה כתוב שם?@כ-פ אתה בנטפרי?
-
@כ-פ אתה בנטפרי?
@דודו-בלוקה לא
-
@דודו-בלוקה לא
@כ-פ אני בנטפרי ופתוח לי
-
@כ-פ אני בנטפרי ופתוח לי
@דודו-בלוקה טוב, אז אתה לא רוצה לספר לי מה כתוב שם?

-
@דודו-בלוקה טוב, אז אתה לא רוצה לספר לי מה כתוב שם?

@כ-פ זה מה שדוד כתב לי הבוקר
הי אחי
סורי אבל אני בעומס ממש
וכנראה שלא אוכל לפני פסח
אולי אחרי פסי בספירת העומר יהיה יותר רגוע וננסה
חג שמח שיהיה
-
@כ-פ זה מה שדוד כתב לי הבוקר
הי אחי
סורי אבל אני בעומס ממש
וכנראה שלא אוכל לפני פסח
אולי אחרי פסי בספירת העומר יהיה יותר רגוע וננסה
חג שמח שיהיה
@דודו-בלוקה הי!, איזה באסהההה....,טוב ניתעודד שזה יהיה אחרי פסח, אבל תיסלחו לי עדיין לא היבנתי מה המקצב מארגן?????

-
@דודו-בלוקה הי!, איזה באסהההה....,טוב ניתעודד שזה יהיה אחרי פסח, אבל תיסלחו לי עדיין לא היבנתי מה המקצב מארגן?????

@איללוש כן גמני

שאני אדע למה הייתי אמורה לחכות.. -
@דודו-בלוקה הי!, איזה באסהההה....,טוב ניתעודד שזה יהיה אחרי פסח, אבל תיסלחו לי עדיין לא היבנתי מה המקצב מארגן?????

@איללוש נקווה שזה יהיה אחרי פסח
מה שמקצב מארגן לא קשור אלי וזה דבר חסוי אבל אני יודע... -
@איללוש נקווה שזה יהיה אחרי פסח
מה שמקצב מארגן לא קשור אלי וזה דבר חסוי אבל אני יודע...@דודו-בלוקה כן,אני כבר לא יודעת אם לחכות..., עם זה חסוי אז חסוי אבל יש לך מושג מתי זה יקרה?(אם זה יקרה...

-
@דודו-בלוקה כן,אני כבר לא יודעת אם לחכות..., עם זה חסוי אז חסוי אבל יש לך מושג מתי זה יקרה?(אם זה יקרה...

@איללוש תשאלי את ההנהלה
-
@איללוש תשאלי את ההנהלה
@דודו-בלוקה איך????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות