מאסטר פליי עם יואלי דיקמן
-
היום היה התוכנית האחרונה עד אחרי פסח!!! סיום עונה שבוע הבא לא יהיה
יחזור עוד שבועיים בהצלחה לכל המתגעגעים מעכשיו לתוכנית
יהיה בין 2-4 שירים -
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
-
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
מי זה נחמן אדמקר?
-
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
מי זה נחמן אדמקר?
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
-
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
@מרב אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
לא רואים אותו בגוגל.
-
@אולפניסט-ברמה הוא זמר צעיר,חדש. שיואלי עיבד לו את השיר.
-
@אילה-הזמרת אמר במאסטר פליי עם יואלי דיקמן:
היום חשיפה לשיר החדש של נחמן אדמקר בעיבודו של יואלי תאזינו
מי זה נחמן אדמקר?
@אולפניסט-ברמה https://send.magicode.me/send-file/file/8702c93c2ef0a96665e5d7611e62666ad***4972848/view
זה הזמר -
לא יודעת מה איתכם לי ירד דמעות שהוא השמיע את השיר החדש של נחמן אדמקר
בטוח לא יקחו את החליפה עד עכשיו לא העלה מאזינים -
לא יודעת מה איתכם לי ירד דמעות שהוא השמיע את השיר החדש של נחמן אדמקר
בטוח לא יקחו את החליפה עד עכשיו לא העלה מאזינים@תהילוש-0 כן שיר ממש מרגש , עד שהוא מעלה מאזינים יואו הם בחיים לא עונים
-
לא יודעת מה איתכם לי ירד דמעות שהוא השמיע את השיר החדש של נחמן אדמקר
בטוח לא יקחו את החליפה עד עכשיו לא העלה מאזינים@תהילוש-0 יש לך תשיר השלם?
-
@תהילוש-0 יש לך תשיר השלם?
@יהודי-קדוש עוד לא
-
@תהילוש-0 יש לך תשיר השלם?
-
@מוזיקה תודה רבה!!
וואו איך הוא שר יפה!!!
אלוףף!!
הוא חיבר? יש לו עוד שירים? -
מחר התוכנית תיהיה מוקלטת יואלי טס לרומניה
-
@תהילוש-0 כן שיר ממש מרגש , עד שהוא מעלה מאזינים יואו הם בחיים לא עונים
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות