דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הפורום המקצועי
  3. קטעי אלתור שלי בFL

קטעי אלתור שלי בFL

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום המקצועי
25 פוסטים 8 כותבים 2.3k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • למדןל למדן

    @חכם_בלילה ממש יפה אתה מתקדם הרבה תמשיך לעלות דברים 👍

    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילה
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @למדן תודה 🙏🙏⭐⭐🔥🔥

    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      טוב אז עשיתי היום עוד אלתור חדש דנדש אני מאוד אשמח לחוות דעת ביקורות הערות הארות
      ועוד אני מקווה שתאהבו
      my loop.wav
      לינק למגיקוד: {להוריד כוכביות}
      https://send.magicode.me/send-file/file/****e7f78e1db08482e713060a7ab7056704492d19b0/view
      מקווה שתאהבו
      @משתמש-מקצועי

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        בס"ד
        שלום לכל המקצוענים!!
        קבלו אלתור חדש דנדש מהניילון!!
        מקווה שתאהבו אותו...
        מחכה לתגובות ולחוות דעת שלכם..
        האלתור החדש מספר 3.mp3
        לינק לדרייב לחסומים (להוריד כוכביות): https://www.googleapis.com/drive/v3/files/****1yKtxe8PTQ33BmzHjTfEu550fx8T8uWCU?alt=media&key=AIzaSyDduW1Zbi2MIu8aMUMF6op72pJ1f0sPBi0
        תהנו!!
        @משתמש-מקצועי

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        ארי 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          בס"ד
          שלום לכל המקצוענים!!
          קבלו אלתור חדש דנדש מהניילון!!
          מקווה שתאהבו אותו...
          מחכה לתגובות ולחוות דעת שלכם..
          האלתור החדש מספר 3.mp3
          לינק לדרייב לחסומים (להוריד כוכביות): https://www.googleapis.com/drive/v3/files/****1yKtxe8PTQ33BmzHjTfEu550fx8T8uWCU?alt=media&key=AIzaSyDduW1Zbi2MIu8aMUMF6op72pJ1f0sPBi0
          תהנו!!
          @משתמש-מקצועי

          ארי 0א מנותק
          ארי 0א מנותק
          ארי 0
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @חכם_בלילה מגניב,
          תמשיך ככה יתותח.

          חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ארי 0א ארי 0

            @חכם_בלילה מגניב,
            תמשיך ככה יתותח.

            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילה
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @ארי-0 תודה אלוף!! אין עליך 🔥🔥

            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

              טוב אז עשיתי היום עוד אלתור חדש דנדש אני מאוד אשמח לחוות דעת ביקורות הערות הארות
              ועוד אני מקווה שתאהבו
              my loop.wav
              לינק למגיקוד: {להוריד כוכביות}
              https://send.magicode.me/send-file/file/****e7f78e1db08482e713060a7ab7056704492d19b0/view
              מקווה שתאהבו
              @משתמש-מקצועי

              הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסט
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
              #13

              @חכם_בלילה
              יפה מאוד !
              זה נשמע טוב
              (עם עוד קצת הרמוניה וזה מושלם )

              אפי' שאין מושלם בעולם

              ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
              העפרונות רק כדי לתת להם להבין
              שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

              חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הגיטריסטה הגיטריסט

                @חכם_בלילה
                יפה מאוד !
                זה נשמע טוב
                (עם עוד קצת הרמוניה וזה מושלם )

                אפי' שאין מושלם בעולם

                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילה
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @הגיטריסט אכן אין מושלם אבל ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי....
                אני ב"נ יעלה היום עוד משהו אם קצת יותר הרמוניה לדעתי... מקווה שתאהב...

                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                  בס"ד
                  שלום לפורום המקצועי
                  אשמח לחוות דעת מקצועית על האלתור הבא, על מה אפשר לשפר איה יש טעיות וכ'ו
                  מקווה מאוד שתאהבו
                  להוריד כוכביות: https://send.magicode.me/send-file/file/****bb1241381d462a421080b06bfb615c00bee4944d/view
                  תהנו!
                  לתגובות אפשר פה
                  @משתמש-מקצועי

                  הגיטריסטה מנותק
                  הגיטריסטה מנותק
                  הגיטריסט
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @חכם_בלילה
                  אתה תותח גם בלי זה

                  ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                  העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                  שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                  חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הגיטריסטה הגיטריסט

                    @חכם_בלילה
                    אתה תותח גם בלי זה

                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילה
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @הגיטריסט 🙏🙏 ❤

                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • חכם_בלילהח מנותק
                      חכם_בלילהח מנותק
                      חכם_בלילה
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      בס"ד
                      אז קבלו עוד אלתור ממש יפה שמאוד אהבתי את הסגנון שלו..
                      אני אשמח לתגובות ולחוות דעת הערות והארות...
                      בסוף האלתור יש הפתעה שאני ממש אהבתי (אבל אני משוחד.. 😊😜😎)
                      מקווה שתאהבו...
                      האלתור החדש מספר 4.mp3
                      לתיקיית הדרייב (נפתח בנטפרי!) עם כל החומרים שעשיתי לחץ כאן
                      לינק לגמב'ו לחסומים להוריד כוכביות: https://jumbomail.me/j/****YVweuzcAEkWdeLv
                      המלצה שלי: לשמוע עם 🎧 איכותיות או עם 🔊 איכותיים!!
                      האזנה נעימה
                      @משתמש-מקצועי

                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                      SHLNXS גדי גדיג 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                        בס"ד
                        אז קבלו עוד אלתור ממש יפה שמאוד אהבתי את הסגנון שלו..
                        אני אשמח לתגובות ולחוות דעת הערות והארות...
                        בסוף האלתור יש הפתעה שאני ממש אהבתי (אבל אני משוחד.. 😊😜😎)
                        מקווה שתאהבו...
                        האלתור החדש מספר 4.mp3
                        לתיקיית הדרייב (נפתח בנטפרי!) עם כל החומרים שעשיתי לחץ כאן
                        לינק לגמב'ו לחסומים להוריד כוכביות: https://jumbomail.me/j/****YVweuzcAEkWdeLv
                        המלצה שלי: לשמוע עם 🎧 איכותיות או עם 🔊 איכותיים!!
                        האזנה נעימה
                        @משתמש-מקצועי

                        SHLNXS מנותק
                        SHLNXS מנותק
                        SHLNX
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @חכם_בלילה

                        וואו ממש טוב ! תמשיך ככה חבר ותודה ששיתפת אותנו !

                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • SHLNXS SHLNX

                          @חכם_בלילה

                          וואו ממש טוב ! תמשיך ככה חבר ותודה ששיתפת אותנו !

                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילה
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @SHLNX מעריך מלך 🙏🏆👑🔥!! מחכה לשמוע גם חומר שלך...

                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                          SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                            @SHLNX מעריך מלך 🙏🏆👑🔥!! מחכה לשמוע גם חומר שלך...

                            SHLNXS מנותק
                            SHLNXS מנותק
                            SHLNX
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @חכם_בלילה אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                            @SHLNX מחכה לשמוע גם חומר שלך...

                            בקרוב בעז"ה, תודה !

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              בס"ד
                              אז קבלו עוד אלתור ממש יפה שמאוד אהבתי את הסגנון שלו..
                              אני אשמח לתגובות ולחוות דעת הערות והארות...
                              בסוף האלתור יש הפתעה שאני ממש אהבתי (אבל אני משוחד.. 😊😜😎)
                              מקווה שתאהבו...
                              האלתור החדש מספר 4.mp3
                              לתיקיית הדרייב (נפתח בנטפרי!) עם כל החומרים שעשיתי לחץ כאן
                              לינק לגמב'ו לחסומים להוריד כוכביות: https://jumbomail.me/j/****YVweuzcAEkWdeLv
                              המלצה שלי: לשמוע עם 🎧 איכותיות או עם 🔊 איכותיים!!
                              האזנה נעימה
                              @משתמש-מקצועי

                              גדי גדיג מנותק
                              גדי גדיג מנותק
                              גדי גדי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @חכם_בלילה אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                              בס"ד
                              אז קבלו עוד אלתור ממש יפה שמאוד אהבתי את הסגנון שלו..
                              אני אשמח לתגובות ולחוות דעת הערות והארות...
                              בסוף האלתור יש הפתעה שאני ממש אהבתי (אבל אני משוחד.. 😊😜😎)
                              מקווה שתאהבו...
                              האלתור החדש מספר 4.mp3
                              לתיקיית הדרייב (נפתח בנטפרי!) עם כל החומרים שעשיתי לחץ כאן
                              לינק לגמב'ו לחסומים להוריד כוכביות: https://jumbomail.me/j/****YVweuzcAEkWdeLv
                              המלצה שלי: לשמוע עם 🎧 איכותיות או עם 🔊 איכותיים!!
                              האזנה נעימה
                              @משתמש-מקצועי

                              נחמד מאוד!!! ממש אהבתי!!!
                              הערה קטנה ולא נצרכת: המלודיה היא ממש סטקטית... תנסה למרוח את המלודיה קצת

                              גיטרה וקלידים.
                              מבין בכל דבר הקשור למוזיקה.
                              אפשר לשאול.😀

                              חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • גדי גדיג גדי גדי

                                @חכם_בלילה אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                                בס"ד
                                אז קבלו עוד אלתור ממש יפה שמאוד אהבתי את הסגנון שלו..
                                אני אשמח לתגובות ולחוות דעת הערות והארות...
                                בסוף האלתור יש הפתעה שאני ממש אהבתי (אבל אני משוחד.. 😊😜😎)
                                מקווה שתאהבו...
                                האלתור החדש מספר 4.mp3
                                לתיקיית הדרייב (נפתח בנטפרי!) עם כל החומרים שעשיתי לחץ כאן
                                לינק לגמב'ו לחסומים להוריד כוכביות: https://jumbomail.me/j/****YVweuzcAEkWdeLv
                                המלצה שלי: לשמוע עם 🎧 איכותיות או עם 🔊 איכותיים!!
                                האזנה נעימה
                                @משתמש-מקצועי

                                נחמד מאוד!!! ממש אהבתי!!!
                                הערה קטנה ולא נצרכת: המלודיה היא ממש סטקטית... תנסה למרוח את המלודיה קצת

                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @גדי-גדי אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                                סטקטית

                                אפשר לשאול מה זה אומר???

                                בכל מקרה תודה על התגובה מלך!! 👑👑

                                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                גדי גדיג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                  @גדי-גדי אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                                  סטקטית

                                  אפשר לשאול מה זה אומר???

                                  בכל מקרה תודה על התגובה מלך!! 👑👑

                                  גדי גדיג מנותק
                                  גדי גדיג מנותק
                                  גדי גדי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @חכם_בלילה אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                                  @גדי-גדי אמר בקטעי אלתור שלי בFL:

                                  סטקטית

                                  אפשר לשאול מה זה אומר???

                                  בכל מקרה תודה על התגובה מלך!! 👑👑

                                  זה אומר שזה קצר. צריך להאריך טיפה את הסולו

                                  גיטרה וקלידים.
                                  מבין בכל דבר הקשור למוזיקה.
                                  אפשר לשאול.😀

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                    #24

                                    בס"ד
                                    אז יום אחד נכנסתי לFL והתחלתי ליצור טראק חדש...
                                    התקדמתי והמשכתי אבל אמרתי " זה נשמע פשוט מדי... אני צריך עזרה של מקצוען.."
                                    אז ביקשתי מ @SHIMIX המלך אם הוא יכול לעזור לי והוא הסכים בשמחה
                                    אחרי כמה שעות אני קולט שזה אותם אוקורדים של טראק מפורסם שנקרא:" crab rave"....
                                    אז אחרי עוד כמה שידרוגים החלטתי לשלב בין הטראק שלי לבין הcrab rave (בעברית ריקוד סרטן או משהו כזה...) אז נעזרתי שוב ב SHIMIX התוצאה הסופית ולפניכם 👇!!
                                    אז אני חלקתי את זה ל2 חלקים...

                                    1. התוצאה המשולבת (של שני הטראקים)
                                    2. הטראק שלי
                                      אז הנה הטראק המשולב: ריקוד סרטן קאבר המלא.mp3
                                      והטראק שלי : אלתור שלי מקוצר ריקוד סרטן.mp3
                                      אם זה חסום תגידו לי ואני יעלה למגיקוד או לדרייב..

                                    אשמח לתגובות וחוות דעת הערות והארות 😎

                                    הקרדיט הענק פה מגיע ל SHIMIX האגדי שהסכים לעזור לי שוב ושוב, זה לא מובן מאליו.. 🙏❤

                                    לטראק המקורי (crab rave) : Noisestorm - Crab Rave [Monstercat Release].mp3

                                    @משתמש-מקצועי

                                    סורי על החפירות 🙈

                                    לינק לדרייב שלי עם כל החומרים שלי (מתעדכן) לחץ כאן

                                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                    SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                      בס"ד
                                      אז יום אחד נכנסתי לFL והתחלתי ליצור טראק חדש...
                                      התקדמתי והמשכתי אבל אמרתי " זה נשמע פשוט מדי... אני צריך עזרה של מקצוען.."
                                      אז ביקשתי מ @SHIMIX המלך אם הוא יכול לעזור לי והוא הסכים בשמחה
                                      אחרי כמה שעות אני קולט שזה אותם אוקורדים של טראק מפורסם שנקרא:" crab rave"....
                                      אז אחרי עוד כמה שידרוגים החלטתי לשלב בין הטראק שלי לבין הcrab rave (בעברית ריקוד סרטן או משהו כזה...) אז נעזרתי שוב ב SHIMIX התוצאה הסופית ולפניכם 👇!!
                                      אז אני חלקתי את זה ל2 חלקים...

                                      1. התוצאה המשולבת (של שני הטראקים)
                                      2. הטראק שלי
                                        אז הנה הטראק המשולב: ריקוד סרטן קאבר המלא.mp3
                                        והטראק שלי : אלתור שלי מקוצר ריקוד סרטן.mp3
                                        אם זה חסום תגידו לי ואני יעלה למגיקוד או לדרייב..

                                      אשמח לתגובות וחוות דעת הערות והארות 😎

                                      הקרדיט הענק פה מגיע ל SHIMIX האגדי שהסכים לעזור לי שוב ושוב, זה לא מובן מאליו.. 🙏❤

                                      לטראק המקורי (crab rave) : Noisestorm - Crab Rave [Monstercat Release].mp3

                                      @משתמש-מקצועי

                                      סורי על החפירות 🙈

                                      לינק לדרייב שלי עם כל החומרים שלי (מתעדכן) לחץ כאן

                                      SHLNXS מנותק
                                      SHLNXS מנותק
                                      SHLNX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @חכם_בלילה

                                      אלוף האלופים אתה! תמשיך ככה!
                                      @SHIMIX יש לך מתחרים...😉

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול