דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד ד19

    @chagit03 כבר בדקתי שם וזה נותן לי התראות בכללי- או לשאול כל פעם, או תמיד כן או תמיד לא.
    הקטע הוא שבטעות עשיתי x בפעם ראשונה ואכלתי אותה. לא מצליחה להחזיר את זה...

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
    #8491

    @ד19 זה חייב להראות לך כזה דבר:
    tempsnip.png
    ואז תעשי איזה אפשרות שנוח לך...

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ד ד19

      @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

      עופר האייליםע מנותק
      עופר האייליםע מנותק
      עופר האיילים
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
      #8492

      @ד19 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

      הנה, ככה. בדיוק כמו שNTZ כתב, רק את צריכה לבחור את האפשרות שהוא ישאל. (לא כ"כ מבינה מה הפואנטה שבכל פעם זה ישאל... נשמע יותר מטריד😉)

      1ddc93e6-bf36-4d3d-9e55-f906747001dc-image.png

      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • עופר האייליםע עופר האיילים

        @ד19 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

        הנה, ככה. בדיוק כמו שNTZ כתב, רק את צריכה לבחור את האפשרות שהוא ישאל. (לא כ"כ מבינה מה הפואנטה שבכל פעם זה ישאל... נשמע יותר מטריד😉)

        1ddc93e6-bf36-4d3d-9e55-f906747001dc-image.png

        ד מנותק
        ד מנותק
        ד19
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ד19
        #8493

        @עופר-האיילים @chagit03 ממש תודה!!
        עכשיו ראיתי שכשלוחצים על ההגדרות של האתר זה משנה רק לאתר הספציפי. עזרתם לי מאד!!

        תנסה. מקסימום תצליח..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8494

          רק לי זה ככה?
          כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
          או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          "המבין"& עופר האייליםע אייצ'יתא 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • chagit03C chagit03

            רק לי זה ככה?
            כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
            או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

            "המבין"& מנותק
            "המבין"& מנותק
            "המבין"
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8495

            @chagit03 חושב שזה קשור בהגדרות בודק רגע......

            חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מאיר fמ מנותק
              מאיר fמ מנותק
              מאיר f
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר f
              #8496

              למה אני לא יכול לתת ליקיים?

              hd1H תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לינוי 0ל מנותק
                לינוי 0ל מנותק
                לינוי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לינוי 0
                #8497

                שלום לכולם אולי תוכלו לעשות שבתוך נושא יהיה אפשר לעשות חיפוש לראות אם שלחו משהו.... כמו למשל שאני רוצה קליפ מסוים אז בתוך הנושא של הקליפים יהיה חיפוש שכותבים ואז זה יותר נוח... או שלמעלה יהיה חיפוש סרטוני וידאו וכ'ו ... מקווה שהבנתם למה הכוונה...פשוט מאוד זה יקל על המשתמשים. וגם בנושא שפותחים מלא נושאים אותו דבר ארולי תעשו שמי שפותח נושא אז אוטומטית זה יעבור לטיפולכם ואם זה נראה נושא שמתאים אז הוא ישלח לרשימה ואם לא אז לא פשוט יש יותר מידי!!! נושאים מאה פעם! למשל הקיוביס הזה פותחים מלא נושאים על זה! וגם משהו על אורגן "ימה" אשמח לטיפולכם ולשיפור הפורום😊 🙏 🙏 @צוות-פיקוח @ntz @טיטו
                ועוד שאלה למה יש לייקים אבל אי אפשר לתת דיסלייק מה הבעיה בזה?? אשמח לתגובות!

                בריאות, שמחה, הצלחה בחיים, פרנסה בשפע, זה מה שחשוב!!🤗
                פשוט להודות על כל הטוב שה' שולח לנו תמיד!😊

                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • chagit03C chagit03

                  רק לי זה ככה?
                  כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
                  או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8498

                  @chagit03 גם אצלי ככה. הוא נעלם ולא רואים אותו.
                  כתוב לי הפוסט נמחק רק אם מישהו הספיק לצטט אותי ואני לוחצת כדי לראות מה הוא ציטט אז יש לי חלונית קטנה כזאת שקופצת וכתוב לי הפוסט נמחק.
                  נראה לי שכשהמנהלים מוחקים הם יכולים לבחור אם יראו שנמחק או לא

                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאיר fמ מאיר f

                    למה אני לא יכול לתת ליקיים?

                    hd1H מנותק
                    hd1H מנותק
                    hd1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי hd1
                    #8499

                    @מאיר-f אני חושב שאתה צריך שיהיה לך 11 מוניטין
                    גם לי זה היה ככה

                    מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • עופר האייליםע עופר האיילים

                      @chagit03 גם אצלי ככה. הוא נעלם ולא רואים אותו.
                      כתוב לי הפוסט נמחק רק אם מישהו הספיק לצטט אותי ואני לוחצת כדי לראות מה הוא ציטט אז יש לי חלונית קטנה כזאת שקופצת וכתוב לי הפוסט נמחק.
                      נראה לי שכשהמנהלים מוחקים הם יכולים לבחור אם יראו שנמחק או לא

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8500

                      @עופר-האיילים זה משו חדש שעשו?

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      עופר האייליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C chagit03

                        @עופר-האיילים זה משו חדש שעשו?

                        עופר האייליםע מנותק
                        עופר האייליםע מנותק
                        עופר האיילים
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                        #8501

                        @chagit03 תמיד היה ככה. לפחות בחודשים האחרונים... (מה שכן, הפוסט עדיין נספר בהודעות.)

                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • hd1H hd1

                          @מאיר-f אני חושב שאתה צריך שיהיה לך 11 מוניטין
                          גם לי זה היה ככה

                          מאיר fמ מנותק
                          מאיר fמ מנותק
                          מאיר f
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #8502

                          @hd1 אז למה לפעמים הוא נותן ולפעמים לא לפי מה זה תלוי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לינוי 0ל לינוי 0

                            שלום לכולם אולי תוכלו לעשות שבתוך נושא יהיה אפשר לעשות חיפוש לראות אם שלחו משהו.... כמו למשל שאני רוצה קליפ מסוים אז בתוך הנושא של הקליפים יהיה חיפוש שכותבים ואז זה יותר נוח... או שלמעלה יהיה חיפוש סרטוני וידאו וכ'ו ... מקווה שהבנתם למה הכוונה...פשוט מאוד זה יקל על המשתמשים. וגם בנושא שפותחים מלא נושאים אותו דבר ארולי תעשו שמי שפותח נושא אז אוטומטית זה יעבור לטיפולכם ואם זה נראה נושא שמתאים אז הוא ישלח לרשימה ואם לא אז לא פשוט יש יותר מידי!!! נושאים מאה פעם! למשל הקיוביס הזה פותחים מלא נושאים על זה! וגם משהו על אורגן "ימה" אשמח לטיפולכם ולשיפור הפורום😊 🙏 🙏 @צוות-פיקוח @ntz @טיטו
                            ועוד שאלה למה יש לייקים אבל אי אפשר לתת דיסלייק מה הבעיה בזה?? אשמח לתגובות!

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #8503

                            @לינוי-0 לגבי ההצעה שלך, אני מחפש כבר הרבה זמן תוסף לפורום שיעשה את זה, ברגע שנמצא את זה זה יועיל ממש ולכן אנחנו לא מפסיקים לחפש ולנסות ליצור כזה דבר.
                            לגבי הדיסלייקים, אין אפשרות לתת דיסלייקים כיון שבהתחלה הם נועדו לדיווח, אם יש מישהו שאת לא מסכימה איתו את לא צריכה לתת דיסלייק, מותר תמיד להיות בעלי דעות חלוקות לא חייב להסכים בהכל. אם יש תוכן שדורש דיווח נוסף לפני הרבה זמן אופציה לדווח על הפוסט במקום לתת דיסלייק ולכן זה נחסם.

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            טכנאי קיובייס 12ט MMIM 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • טיטוט טיטו

                              @לינוי-0 לגבי ההצעה שלך, אני מחפש כבר הרבה זמן תוסף לפורום שיעשה את זה, ברגע שנמצא את זה זה יועיל ממש ולכן אנחנו לא מפסיקים לחפש ולנסות ליצור כזה דבר.
                              לגבי הדיסלייקים, אין אפשרות לתת דיסלייקים כיון שבהתחלה הם נועדו לדיווח, אם יש מישהו שאת לא מסכימה איתו את לא צריכה לתת דיסלייק, מותר תמיד להיות בעלי דעות חלוקות לא חייב להסכים בהכל. אם יש תוכן שדורש דיווח נוסף לפני הרבה זמן אופציה לדווח על הפוסט במקום לתת דיסלייק ולכן זה נחסם.

                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #8504

                              @טיטו @לינוי-0 אולי אפשר לפתוח נושא לקליפים ואז להוסיף שם כפתור כזה ולהגדיר אותו בדף שיחפש רק בדף של הוידאו ואז לעלות אותו לפורום ע"י התקנת קובץ הCRX ולתת שם לכפתור "חיפוש וידאו" לדוג'
                              ואז הוא יחפש בתוך הנושא רק וידאו. נקווה שהובנתי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טיטוט טיטו

                                @לינוי-0 לגבי ההצעה שלך, אני מחפש כבר הרבה זמן תוסף לפורום שיעשה את זה, ברגע שנמצא את זה זה יועיל ממש ולכן אנחנו לא מפסיקים לחפש ולנסות ליצור כזה דבר.
                                לגבי הדיסלייקים, אין אפשרות לתת דיסלייקים כיון שבהתחלה הם נועדו לדיווח, אם יש מישהו שאת לא מסכימה איתו את לא צריכה לתת דיסלייק, מותר תמיד להיות בעלי דעות חלוקות לא חייב להסכים בהכל. אם יש תוכן שדורש דיווח נוסף לפני הרבה זמן אופציה לדווח על הפוסט במקום לתת דיסלייק ולכן זה נחסם.

                                MMIM מנותק
                                MMIM מנותק
                                MMI
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #8505

                                יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
                                @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

                                Title

                                החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                טיטוט מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • MMIM MMI

                                  יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
                                  @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #8506

                                  @MMI אתה יכול לצלם לי מה זה כותב לך?

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • MMIM MMI

                                    יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
                                    @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

                                    מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #8507

                                    @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
                                    @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

                                    זה מוזר,כי לי אין שום בעייה בקשר ללייקים

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טיטוט טיטו

                                      @MMI אתה יכול לצלם לי מה זה כותב לך?

                                      MMIM מנותק
                                      MMIM מנותק
                                      MMI
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #8508

                                      @טיטו 7d9b7d75-c6cb-4c24-b9ce-deb9d08639aa-image.png
                                      זה אחד
                                      מלא פעמים כותב במקום 11 5 או 6
                                      אתה יודע מה זה?

                                      Title

                                      החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                      עופר האייליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • MMIM MMI

                                        @טיטו 7d9b7d75-c6cb-4c24-b9ce-deb9d08639aa-image.png
                                        זה אחד
                                        מלא פעמים כותב במקום 11 5 או 6
                                        אתה יודע מה זה?

                                        עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האייליםע מנותק
                                        עופר האיילים
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                        #8509

                                        @MMI זה כותב שאתה לא יכול להצביע היום יותר כי כבר הצבעת 11 פעמים. (אולי זה למשתמש מסוים שהצבעת לו היום כבר 11? מוזר, כי כתבו שהכי הרבה זה 30 ליום...)

                                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                        MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • עופר האייליםע עופר האיילים

                                          @MMI זה כותב שאתה לא יכול להצביע היום יותר כי כבר הצבעת 11 פעמים. (אולי זה למשתמש מסוים שהצבעת לו היום כבר 11? מוזר, כי כתבו שהכי הרבה זה 30 ליום...)

                                          MMIM מנותק
                                          MMIM מנותק
                                          MMI
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #8510

                                          @עופר-האיילים אולי לא יודע אני מצביע למשתמשים שונים וזה גם כותב לי ככה
                                          וגם שלפעמים במקום 11 כתוב 5 או 6
                                          מוזר

                                          Title

                                          החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                          עופר האייליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול