תחרויות רדיו קול חי - "ריאלטי במוזיקה". ומה עכשיו?
-
@הודיה-1 אמר בתחרויות רדיו קול חי - "ריאלטי במוזיקה". ומה עכשיו?:
@הודיה-2 איציק דדיה לא יכול להיות שופט, בקול הבא 2 הוא היה בהפקתו של פדידה והוא עכשיו (לפני שנתיים) יצא ממנו, אז אין מצב שהוא יהיה שוב שופט בקול הבא
לא הבנתי, גם חיים ישראל, בני פרידמן, גד אלבז ועוד, היו שופטים בקול הבא, אפי' שדוד פדידה הוא לא המפיק שלהם...
אולי בגלל שאיציק דדיה היה אצלו ועזב - אז זה שונה?...
אבל גם אריה ברונר היה תחת ייצוגו בעבר... -
אני גם חושבת שזאת טעות אדירה לעשות עכשיו שוב הקול הבא,
הקלידנים היה פצצה
אני שרה ולא מנגנת, וממש נהינתי גם מהקול הבא וגם מהקלידנים,
ובאמת שיביאו שופטים יותר מענינים,
אני מכירה את הקול הבא (2)רק בזכות איציק דדיה,
ובעצם בגללו גם ראיתי את עונה 3, בגלל שהוא עשה לדעתי את עונה 2 לרמה אחרת, הוא באמת היה אחלה שופט,
חבל באמת שבגלל כבוד או כאילו ענינים לא יביאו אותו עוד פעם, זה פשוט פספוס.... -
קצת חולקת על כל המעריצות למיניהם לדעתי איציק לא היה מי יודע מה פסל בקצב מסחרר ועמד קצת בצילם של ברונר וקליין ברי
אם כבר אז מבחינת שיפוט בעונה 2 זה הקליין ברי בעונה3 סטופל ובעונה 1 ד"ר סובול -
@אחות-קטנה על טעם וריח אין להתווכח
-
@אחות-קטנה לא מסכימה איתך, איציק לא עמד בצילם של ברונר וקליין ברי, בכלל לא, תמיד היתה לו דעה משלו,
והוא המשיך איתה, גם אם השופטים האחרים אמרו משהו אחר,
ואני לא יודעת אם שמת לב, אבל טוקר רוב הפעמים פנה לאיציק ראשון, כך שהוא אמר את הדיעה שלו בצורה מאוד מנוטרלת, בלי קשר למה שאחרים אמרו,
ואגב, אז, בזמן העונה, היה ויכוח מאוד גדול, חלק אהבו אותו ואת השיפוט שלו, וחלק כעסו עליו, אז כנראה שזאת הנקודה, את משתייכת לאלו שלא אהבו את הגישה שלו, ואני לאלו שכן.... זה הכל
מה שכן, אני לגמרי מסכימה איתך לגבי סובול וסטופל -
לדעתי בשביל שאנשים באמת יאהבו את הקול הבא קול חי צריכים לשווק את השירים שלהם ואותם כמו שהם משווקים כל זמר שמשלם (פותחים את כל התוכנית עם השירים האלה ראיונות בכל מקו עשרות השמעות במיוזיק ועוד)
גם אני מעדיף המלחינים. -
על פי הסדר שנרצה להתגעגע לתוכניות הם צריכים לעשות המלחינים (כשיגמרו המלחינים יתגעגעו לקלידנים וכשיגמרו הקלידנים אז כולם ירצו את הקול הבא בענק וזה יתבטא גם ברייטינג) אפילו שאני אוהב הקלידים וחי על זה
-
פוסט זה נמחק!
-
@אלי-מהאולפן עד עכשיו מבחינת הפקה, "המלחינים" זאת העונה אם הכי פחות השקעה! אין פלטפורמת וידאו! מי שמבצע את השירים זה אותו זמר כל הזמן! כל הקונספט של התחרות שונה לגמרי מתחרות שאמורה למשוך קהל רחב!
לכן, אם עושים עונה נוספת של המלחינים (וזה אגב מה שתוכנן לעשות, אך פתאום חל שינוי) יש לשנות לגמרי את עיצוב התוכנית... לגוון בזמרים מבצעים (ולא רק איצלה אייזנשטרק), ולהוסיף פלטפורמה ויזואלית (כלומר צפייה),
מה שבטוח: כאחד שפתח את הנושא הזה אומר לכם שוב: אנחנו הכי אוהבים את הקול הבאא! אין בזה ספק! אבל צריך לשמור על הטעם הטוב... תנו לנו להתגעגע!אנחנו עדיין מתאוששים מהביצוע של אוזן ל'כרחם אב'!
עדיין בהלם מהביצוע של ברדא ל 'השומר שבת'!
ואנו עדיין רועדים מהדואט של אהרן כהן ופודלינסקי ל'זוכר אני', והביצוע של הררי ואוזן ל'הטוב שבך'!
לפני שמתחילים תחרות, חייבים לבדוק את הדרישות בשטח! והשטח דורש שיעשו עכשיו הקלידנים/המלחינים כדי שהקול הבא 4 תהיה עונה מדהימה כקודמים לה!!
בקיצור, דפדפו לפוסט הראשון בנושא הזה... -
אתם עוד תיראו מתמודדים מעונות קודמות שיקפצו על המציאה להגיע
לעונה 4 ... -
אני לפני שאכתוב מה אני מעדיף אני יכתוב מה הדעה שלי על התחרויות אני לא אכנס כן מכור מראש /לא מכור מראש אבל הדבר שהכי הרגיז אותי זה יש את הקול הבא ומגיע משהו קצת מפורסם אם זה נהוראי אריאלי או רפאל אוזן או שמואל אררי שיש להם קצת שם באים ונכנסים לחמישיה לדעתי החכמה הכי גדולה שם זה יהוידע שחר
ואותו דבר בקלידנים הגיע ברנדווין ודחיטש שיש להם קצת שם ו.....כמובן נכנ ו לגמר אע”פ שלדעתי אברהם דויטש היה צריך לנצח מבחינת מקצויעוית וכן אותו דבר המלחינים
בכל אופן לדעתי כדאי שיעשה הקלידנים 2