דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קוקה פפסיק קוקה פפסי

    האם ניתן לפרסם מייל ע"י קישור ששם נמצא המייל?????

    ב מנותק
    ב מנותק
    בנימין לוריא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
    #438

    @קוקה-פפסי לא.
    זה לא איסור טכני שיופיע כתובת מייל בפורום, אלא שתכל'ס לא יגיע לאחד המשתמשים האחרים מייל של משתמש אחר דרך הפורום.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בנימין לוריא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #439

      רציתי לשאול למה בדרך כלל כשמעלים MP3 לפורום וזה עולה ככה
      לא טוב.png
      בדרך כלל אי אפשר לפתוח את זה בצורה רגילה,

      ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
      טוב.png

      שורע'סש אייצ'יתא I חבריםח 4 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ב בנימין לוריא

        רציתי לשאול למה בדרך כלל כשמעלים MP3 לפורום וזה עולה ככה
        לא טוב.png
        בדרך כלל אי אפשר לפתוח את זה בצורה רגילה,

        ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
        טוב.png

        שורע'סש מנותק
        שורע'סש מנותק
        שורע'ס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #440

        יצרתי קשר עם ההנהלה לפני כמה וכמה ימים ועדיין לא חזרו אלי,
        יש למה לחכות?

        ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שורע'סש שורע'ס

          יצרתי קשר עם ההנהלה לפני כמה וכמה ימים ועדיין לא חזרו אלי,
          יש למה לחכות?

          ברדקב מנותק
          ברדקב מנותק
          ברדק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #441

          @מאצעב ברור, אלי בדרך כלל הם חוזרים באותו יום או יום אחרי, אולי זה לא נשלח, תשלח שוב!

          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בנימין לוריא

            רציתי לשאול למה בדרך כלל כשמעלים MP3 לפורום וזה עולה ככה
            לא טוב.png
            בדרך כלל אי אפשר לפתוח את זה בצורה רגילה,

            ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
            טוב.png

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #442

            @בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            רציתי לשאול למה בדרך כלל כשמעלים MP3 לפורום וזה עולה ככה
            לא טוב.png
            בדרך כלל אי אפשר לפתוח את זה בצורה רגילה,

            ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
            טוב.png

            אולי זה קשור לחסימה🤔

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב בנימין לוריא

              רציתי לשאול למה בדרך כלל כשמעלים MP3 לפורום וזה עולה ככה
              לא טוב.png
              בדרך כלל אי אפשר לפתוח את זה בצורה רגילה,

              ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
              טוב.png

              I מנותק
              I מנותק
              IGO
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #443

              @בנימין-לוריא הקישורים שהבאת זה למה שהועל דרך אתר imgur.com
              מה שמעלים רגיל לפורום עולה ל https://miktzav.com/assets/uploads/files/
              את זה אי אפשר להפעיל בלחיצה, אלא לפתוח בחלון חדש. (למשתמשי נטפרי זה וודאי ככה..)

              ב חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • I IGO

                @בנימין-לוריא הקישורים שהבאת זה למה שהועל דרך אתר imgur.com
                מה שמעלים רגיל לפורום עולה ל https://miktzav.com/assets/uploads/files/
                את זה אי אפשר להפעיל בלחיצה, אלא לפתוח בחלון חדש. (למשתמשי נטפרי זה וודאי ככה..)

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנימין לוריא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                #444

                @igo אני בנטפרי, ואת הקישור השני אני העליתי ע"י גרירת הקובץ להודעה בפוסט וזה מראה ככה: (שאפשר להפעיל ולהוריד את זה מיד)
                טוב.png

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ב בנימין לוריא

                  @igo אני בנטפרי, ואת הקישור השני אני העליתי ע"י גרירת הקובץ להודעה בפוסט וזה מראה ככה: (שאפשר להפעיל ולהוריד את זה מיד)
                  טוב.png

                  I מנותק
                  I מנותק
                  IGO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                  #445

                  @בנימין-לוריא זה עולה בכתובת הזו https://imgur.com/thBxXe7 וזה חסום בנטפרי.
                  בהודעות אחרות ראיתי שזה עלה לפורום עצמו, וזה פתוח בנטפרי. למשל בפוסט של חברים בנושא "דודי קאליש בונים תזמורת"
                  מענין למה אצלך זה לא עולה לפורום. אולי הניהול שינה את זה....
                  מנסה להעלות:
                  12AiNsOfl1ZhCQBpz_tDPxVrQOnH-nx6x.mp3
                  הנה, אצלי זה עולה ישר לפורום.

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I IGO

                    @בנימין-לוריא זה עולה בכתובת הזו https://imgur.com/thBxXe7 וזה חסום בנטפרי.
                    בהודעות אחרות ראיתי שזה עלה לפורום עצמו, וזה פתוח בנטפרי. למשל בפוסט של חברים בנושא "דודי קאליש בונים תזמורת"
                    מענין למה אצלך זה לא עולה לפורום. אולי הניהול שינה את זה....
                    מנסה להעלות:
                    12AiNsOfl1ZhCQBpz_tDPxVrQOnH-nx6x.mp3
                    הנה, אצלי זה עולה ישר לפורום.

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנימין לוריא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                    #446

                    @igo אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    זה עולה בכתובת הזו https://imgur.com/thBxXe7

                    אתה מסתכל על התמונה!
                    😁

                    I 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • ב בנימין לוריא

                      @igo אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      זה עולה בכתובת הזו https://imgur.com/thBxXe7

                      אתה מסתכל על התמונה!
                      😁

                      I מנותק
                      I מנותק
                      IGO
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                      #447

                      @בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @igo אתה מסתכל על התמונה!

                      לא!!
                      זה הקישור המלא
                      -קישור--https://miktzav.com/assets/uploads/files/1629229784784-12ainsofl1zhcqbpz_tdpxvrqonh-nx6x.mp3
                      (ערכתי)f6589cf3-0b8f-458f-b164-0065a55fae83-image.png
                      תנסה להעלות עכשיו קובץ אחר ותראה. (אולי בעבר זה היה שונה)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בנימין לוריא

                        רציתי לשאול למה בדרך כלל כשמעלים MP3 לפורום וזה עולה ככה
                        לא טוב.png
                        בדרך כלל אי אפשר לפתוח את זה בצורה רגילה,

                        ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
                        טוב.png

                        חבריםח מנותק
                        חבריםח מנותק
                        חברים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #448

                        @בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
                        טוב.png

                        אולי תוכל לתת 'קישור' למיקום היכן שמצאת את הנ"ל כקובץ אודיו?

                        ב I 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • חבריםח חברים

                          @בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
                          טוב.png

                          אולי תוכל לתת 'קישור' למיקום היכן שמצאת את הנ"ל כקובץ אודיו?

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנימין לוריא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                          #449

                          @חברים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          אולי תוכל לתת 'קישור' למיקום היכן שמצאת את הנ"ל כקובץ אודיו?

                          הנה, כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חבריםח חברים

                            @בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            ולפעמים כן אפשר לפתוח את זה ע"י הקשה על play כמו כאן:
                            טוב.png

                            אולי תוכל לתת 'קישור' למיקום היכן שמצאת את הנ"ל כקובץ אודיו?

                            I מנותק
                            I מנותק
                            IGO
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #450
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I IGO

                              @בנימין-לוריא הקישורים שהבאת זה למה שהועל דרך אתר imgur.com
                              מה שמעלים רגיל לפורום עולה ל https://miktzav.com/assets/uploads/files/
                              את זה אי אפשר להפעיל בלחיצה, אלא לפתוח בחלון חדש. (למשתמשי נטפרי זה וודאי ככה..)

                              חבריםח מנותק
                              חבריםח מנותק
                              חברים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #451

                              @igo אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @בנימין-לוריא הקישורים שהבאת זה למה שהועל דרך אתר imgur.com
                              מה שמעלים רגיל לפורום עולה ל https://miktzav.com/assets/uploads/files/

                              בא נעשה קצת סדר...

                              תמונות שמעלים לפורום עולה כ- imgur.com

                              קבצי וידאו/אודיו שמעלים לפורום, עולה כ- https://miktzav.com/assets/uploads/files/


                              לגבי השאלה הספציפית לעיל של @בנימין-לוריא, אינני יודע...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ב בנימין לוריא

                                @igo אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                זה עולה בכתובת הזו https://imgur.com/thBxXe7

                                אתה מסתכל על התמונה!
                                😁

                                I מנותק
                                I מנותק
                                IGO
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #452

                                @בנימין-לוריא
                                😄
                                עכשיו קלטתי...
                                זה היה נראה לי הקובץ עצמו....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א איתמר

                                  שמחה פרידמן לא ימלט

                                  mp3

                                  mp4

                                  הרש"י הראשון

                                  mp3

                                  הרבניתה מנותק
                                  הרבניתה מנותק
                                  הרבנית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #453

                                  @איתמר למה השירים לא נפתחים לי?

                                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הרבניתה הרבנית

                                    @איתמר למה השירים לא נפתחים לי?

                                    צורצ מנותק
                                    צורצ מנותק
                                    צור
                                    מנהלים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #454

                                    @הרבנית לוחצים על הנגן
                                    ואז זה נפתח בכרטיסיה חדשה

                                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                    הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צורצ צור

                                      @הרבנית לוחצים על הנגן
                                      ואז זה נפתח בכרטיסיה חדשה

                                      הרבניתה מנותק
                                      הרבניתה מנותק
                                      הרבנית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #455

                                      @צור נפתח לי רק שיר אחד כשלחצתי על mp4.

                                      צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הרבניתה הרבנית

                                        @צור נפתח לי רק שיר אחד כשלחצתי על mp4.

                                        צורצ מנותק
                                        צורצ מנותק
                                        צור
                                        מנהלים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #456

                                        @הרבנית מה הכוונה?

                                        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                        הרבניתה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צורצ צור

                                          @הרבנית מה הכוונה?

                                          הרבניתה מנותק
                                          הרבניתה מנותק
                                          הרבנית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #457

                                          @צור אין לי מושג איך עושים צילום מסך בטלפון, אבל הכוונה היא שלחצתי על mp4 בצבע כחול, ונפתח לי אחד מהסרטונים.

                                          צורצ אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול