דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. הורדה מיוטיוב

הורדה מיוטיוב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
368 פוסטים 60 כותבים 44.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד ד19

    @ציפה-קלאסיק אז זה לא בדיוק עוזר לי..
    אני רוצה וידאו..

    צ מנותק
    צ מנותק
    ציפה קלאסיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #212

    @ד19 סורי,
    בכל אופן רציתי לעזור...😊
    בהצלחה!

    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

    תהיו נחמדים,

    תמיד!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
      איש אחד מאיזה מקום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #213

      אפשר גם ב-IDM.
      מפעילים את הקובץ המבוקש (הסרטון/השיר), ובדרך כלל בתוך מספר שניות יופיע חלון קטן שבו אפשר להוריד.

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

        אפשר גם ב-IDM.
        מפעילים את הקובץ המבוקש (הסרטון/השיר), ובדרך כלל בתוך מספר שניות יופיע חלון קטן שבו אפשר להוריד.

        ד מנותק
        ד מנותק
        ד19
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #214

        @איש-אחד-מאיזה-מקום כל הדיון פה כרגע זה על IDM...

        תנסה. מקסימום תצליח..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
          איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
          איש אחד מאיזה מקום
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #215

          טוב, תנסו להוריד אותה כאן-
          https://download.pesk.top/eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJleHAiOjE2ODE1MTcwNjIsInN1YiI6IkludGVybmV0IERvd25sb2FkIE1hbmFnZXIgNi40MSBCdWlsZCA4IE11bHRpbGluZ3VhbCBSZXRhaWwgW3Blc2t0b3AuY29tXS5yYXIiLCJzb3VyY2UiOiJodHRwczpcL1wvcGVza3RvcC5jb21cLyJ9.EeQLI9pR_Hi966usxruc9SKXyfmmoENErTrF-wdKqWE
          כבר הורדתי את זה משם, זה עובד לי מצויין.
          בהצלחה!

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

            טוב, תנסו להוריד אותה כאן-
            https://download.pesk.top/eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJleHAiOjE2ODE1MTcwNjIsInN1YiI6IkludGVybmV0IERvd25sb2FkIE1hbmFnZXIgNi40MSBCdWlsZCA4IE11bHRpbGluZ3VhbCBSZXRhaWwgW3Blc2t0b3AuY29tXS5yYXIiLCJzb3VyY2UiOiJodHRwczpcL1wvcGVza3RvcC5jb21cLyJ9.EeQLI9pR_Hi966usxruc9SKXyfmmoENErTrF-wdKqWE
            כבר הורדתי את זה משם, זה עובד לי מצויין.
            בהצלחה!

            ד מנותק
            ד מנותק
            ד19
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #216

            @איש-אחד-מאיזה-מקום צריך סיסמא לחילוץ..

            תנסה. מקסימום תצליח..

            איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד ד19

              @איש-אחד-מאיזה-מקום צריך סיסמא לחילוץ..

              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
              איש אחד מאיזה מקום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #217

              @ד19 אמר בהורדה מיוטיוב:

              @איש-אחד-מאיזה-מקום צריך סיסמא לחילוץ..

              הסיסמה 123

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                @ד19 אמר בהורדה מיוטיוב:

                @איש-אחד-מאיזה-מקום צריך סיסמא לחילוץ..

                הסיסמה 123

                ד מנותק
                ד מנותק
                ד19
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #218

                @איש-אחד-מאיזה-מקום על מה ללחוץ כדי להתקין?
                מעדיפה לשאול כל דבר במקום להסתבך כמו לפני זה..

                תנסה. מקסימום תצליח..

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                  איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                  איש אחד מאיזה מקום
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד מאיזה מקום
                  #219

                  אפילו לא צריך להשבית אנטי וירוס.
                  הקובץ בסיומת exe שבפנים- הוא התוכנה עצמה, כך:
                  b55d6f6d-0e29-4541-a7e8-70ce9767beac-image.png
                  ואז פותחים את הקובץ הזה-
                  daf9ef2b-fa61-4991-8c46-967a6d432897-image.png
                  סיסמת חילוץ 123, ואז ללחוץ על הכל אישור (לי זה כבר מותקן אז אני לא יכול לצלם מסך).
                  לאחר ההתקנה יש להיכנס לתיקיה הפנימית שבאותו הקובץ-גם כאן הסיסמה 123,
                  8d9d98f8-c3ec-48dd-82c6-127d4e487204-image.png
                  שם יש ללחוץ על התוכנה שנמצאת שם.
                  הוא ישאל אם לאפשר שינויים- לאשר,ואז תפתח התוכנה הזו-
                  976d289d-98f3-49a1-809a-a5c6a2b00c98-image.png
                  ללחוץ על החלק המודגש ואחרי שהוא גומר- אם הפריצה הצליחה- ללחוץ finish.
                  מקווה שעזרתי!

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                    אפילו לא צריך להשבית אנטי וירוס.
                    הקובץ בסיומת exe שבפנים- הוא התוכנה עצמה, כך:
                    b55d6f6d-0e29-4541-a7e8-70ce9767beac-image.png
                    ואז פותחים את הקובץ הזה-
                    daf9ef2b-fa61-4991-8c46-967a6d432897-image.png
                    סיסמת חילוץ 123, ואז ללחוץ על הכל אישור (לי זה כבר מותקן אז אני לא יכול לצלם מסך).
                    לאחר ההתקנה יש להיכנס לתיקיה הפנימית שבאותו הקובץ-גם כאן הסיסמה 123,
                    8d9d98f8-c3ec-48dd-82c6-127d4e487204-image.png
                    שם יש ללחוץ על התוכנה שנמצאת שם.
                    הוא ישאל אם לאפשר שינויים- לאשר,ואז תפתח התוכנה הזו-
                    976d289d-98f3-49a1-809a-a5c6a2b00c98-image.png
                    ללחוץ על החלק המודגש ואחרי שהוא גומר- אם הפריצה הצליחה- ללחוץ finish.
                    מקווה שעזרתי!

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    ד19
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #220

                    @איש-אחד-מאיזה-מקום הוא מבקש ממני מספר סריאלי, וזה אומר שהפריצה נפרצה😕 😕
                    לפחות לך זה עובד..
                    בכל אופן ממש ממש תודה על כל ההשקעה של הצילומי מסך וכו' מקווה שיעזור לאחרים..

                    תנסה. מקסימום תצליח..

                    איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד ד19

                      @איש-אחד-מאיזה-מקום הוא מבקש ממני מספר סריאלי, וזה אומר שהפריצה נפרצה😕 😕
                      לפחות לך זה עובד..
                      בכל אופן ממש ממש תודה על כל ההשקעה של הצילומי מסך וכו' מקווה שיעזור לאחרים..

                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                      איש אחד מאיזה מקום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #221

                      @ד19 אמר בהורדה מיוטיוב:

                      @איש-אחד-מאיזה-מקום הוא מבקש ממני מספר סריאלי, וזה אומר שהפריצה נפרצה😕 😕
                      לפחות לך זה עובד..
                      בכל אופן ממש ממש תודה על כל ההשקעה של הצילומי מסך וכו' מקווה שיעזור לאחרים..

                      מוזר.
                      נכון לאתמול זה עבד לי מצויין, אפילו עם העדכון האוטומטי של התוכנה!

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #222

                        משהוא יכול בדיוק להסביר לי איך משתמשים בתוכנה ביי קליק

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                          @ד19 אמר בהורדה מיוטיוב:

                          @איש-אחד-מאיזה-מקום הוא מבקש ממני מספר סריאלי, וזה אומר שהפריצה נפרצה😕 😕
                          לפחות לך זה עובד..
                          בכל אופן ממש ממש תודה על כל ההשקעה של הצילומי מסך וכו' מקווה שיעזור לאחרים..

                          מוזר.
                          נכון לאתמול זה עבד לי מצויין, אפילו עם העדכון האוטומטי של התוכנה!

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          ד19
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #223

                          @איש-אחד-מאיזה-מקום 👨‍💻 🙇‍♂️ 🤦‍♂️ 🤷‍♂️ 🤷‍♂️ 🤷‍♂️

                          תנסה. מקסימום תצליח..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                            איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                            איש אחד מאיזה מקום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד מאיזה מקום
                            #224

                            @ד19, ניסיתי עכשיו שוב וזה עבד מצויין פעמיים.
                            אולי משהו אצלכם בהתקנה לא תקין.
                            תנסו לשלוח צילום מסך ואנסה להבין איפה קורה התקר.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              ד19
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #225

                              @איש-אחד-מאיזה-מקום אחרי שאני לוחצת על הexe ועל כל האישורים- נפתח לי כזה חלון
                              e65f1f07-2286-4856-b159-71e3697243bc-image.png
                              ואם אני לוחצת על ביטול--

                              תנסה. מקסימום תצליח..

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד ד19

                                @איש-אחד-מאיזה-מקום אחרי שאני לוחצת על הexe ועל כל האישורים- נפתח לי כזה חלון
                                e65f1f07-2286-4856-b159-71e3697243bc-image.png
                                ואם אני לוחצת על ביטול--

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                ד19
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ד19
                                #226

                                ddb362f1-777a-4470-a09a-d5d62c445f16-image.png
                                @איש-אחד-מאיזה-מקום בטוח שמה שאני צריכה לעשות זה רק להתקין את הפריצה שהבאת לי ולהפעיל את התוסף בכרום?

                                תנסה. מקסימום תצליח..

                                איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד ד19

                                  ddb362f1-777a-4470-a09a-d5d62c445f16-image.png
                                  @איש-אחד-מאיזה-מקום בטוח שמה שאני צריכה לעשות זה רק להתקין את הפריצה שהבאת לי ולהפעיל את התוסף בכרום?

                                  איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                  איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                  איש אחד מאיזה מקום
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #227

                                  @ד19 אמר בהורדה מיוטיוב:

                                  ddb362f1-777a-4470-a09a-d5d62c445f16-image.png
                                  @איש-אחד-מאיזה-מקום בטוח שמה שאני צריכה לעשות זה רק להתקין את הפריצה שהבאת לי ולהפעיל את התוסף בכרום?

                                  במאת האחוזים.
                                  איך אתם עובדים בהתקנת הפריצה, תצלמו מסך אז.

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                    @ד19 אמר בהורדה מיוטיוב:

                                    ddb362f1-777a-4470-a09a-d5d62c445f16-image.png
                                    @איש-אחד-מאיזה-מקום בטוח שמה שאני צריכה לעשות זה רק להתקין את הפריצה שהבאת לי ולהפעיל את התוסף בכרום?

                                    במאת האחוזים.
                                    איך אתם עובדים בהתקנת הפריצה, תצלמו מסך אז.

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    ד19
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #228

                                    @איש-אחד-מאיזה-מקום לא הבנתי...

                                    תנסה. מקסימום תצליח..

                                    איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד ד19

                                      @איש-אחד-מאיזה-מקום לא הבנתי...

                                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                      איש אחד מאיזה מקום
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד מאיזה מקום
                                      #229

                                      @ד19 כשאתם לוחצים כאן-
                                      (על הכיתוב CRACK, מה שמודגש כרגע) dbf22b84-a9bf-4804-9601-5567826a1d49-image.png
                                      מה קורה אז?

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                        @ד19 כשאתם לוחצים כאן-
                                        (על הכיתוב CRACK, מה שמודגש כרגע) dbf22b84-a9bf-4804-9601-5567826a1d49-image.png
                                        מה קורה אז?

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        ד19
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #230

                                        @איש-אחד-מאיזה-מקום הוא בכלל לא נותן לי את זה..
                                        כי אחרי שאני לוחצת על הexe הראשון הוא פותח לי את החלונית הנ"ל, ואם אני לוחצת על מה שבתקיה (שלכאורה אמור לפתוח לי את הכחול) הוא מביא לי קישור לקנות את התכנה..

                                        תנסה. מקסימום תצליח..

                                        איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד ד19

                                          @איש-אחד-מאיזה-מקום הוא בכלל לא נותן לי את זה..
                                          כי אחרי שאני לוחצת על הexe הראשון הוא פותח לי את החלונית הנ"ל, ואם אני לוחצת על מה שבתקיה (שלכאורה אמור לפתוח לי את הכחול) הוא מביא לי קישור לקנות את התכנה..

                                          איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                          איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                          איש אחד מאיזה מקום
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד מאיזה מקום
                                          #231

                                          @ד19 אז אל תלחצו עליו בכלל.
                                          תיכנסו ישר לתיקייה הפנימית (עם הכיתוב PATCH)- איפה שנמצאת הפריצה.

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול