-
@מאיר-f
דובר פעמים רבות על הנושא הזה,שאין בשום אופן לעלות שירים לא מתאימים!
מחק בבקשה את הפוסט. -
אפשר להעלות לי את השיר האחרון שלו החדש?
-
אפשר להעלות לי את השיר האחרון שלו החדש?
@חיה-במקרנצ-יק-0 מותר לעלות את זה לפורום?
-
@חיה-במקרנצ-יק-0 מותר לעלות את זה לפורום?
@מאיר-f לא יודעת
למה לא? -
אפשר להעלות לי את השיר האחרון שלו החדש?
@חיה-במקרנצ-יק-0
הוא אסור בפורום -
@חיה-במקרנצ-יק-0
הוא אסור בפורום@מיכל-c למה?
יש סיבה או סתם? -
@מיכל-c למה?
יש סיבה או סתם?@חיה-במקרנצ-יק-0
ככה @צוות-פיקוח החליט
לא מכירה את השיר -
@חיה-במקרנצ-יק-0
@אייצ-ית אמר ביאיר אלייצור!:תודה על כל הדיווחים.
אכן,
שיר זה לא תואם את רוח האתראין להעלות את השיר חום ואה*בה לאתר!
-
@מיכל-c למה?
יש סיבה או סתם?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ארי-רוזנבלט לא מכירה
-
@ארי-רוזנבלט לא מכירה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חיה-במקרנצ-יק-0
התכוונתי יש סיבה למה הוא אסור בפורום... -
@חיה-במקרנצ-יק-0
התכוונתי יש סיבה למה הוא אסור בפורום...@ארי-רוזנבלט הלוואי והייתי יודעת
-
פוסט זה נמחק!
@חיה-במקרנצ-יק-0 הסיבה היחידה שתתאים לפורום זה שהוא אומר מילים שלא תואמות לאתר ולא לילדים שנמצאים פה.
וזה ממש נכון ...
זה כמו שהוא תמיד אומר, אני חרדי, עם פון כשר, למה לא משמעים תשירים שלי ברדיו?
לכל דבר יש סיבה...@טיטו אמר ביאיר אלייצור!:
@אייצ-ית נכון לעכשיו דיברתי עם המפיק של אלייצור הוא אמר לי שנגמרו הכרטיסים אבל אפשר להגיע ולקנות במקום כרטיס ב40 שקל אבל זה רק בעמידה.
ולגבי הגברים הסתדרתי אז תודה.יש לך הסרטות מהמופע?
-
@יונמיוזיק @מזמור-לתודה
https://send.magicode.me/send-file/file/72274dbbd19c4***307062c7d8eacbe2594c72c138a/view
יש עוד כמה סרטונים בודדים...
אני לא יכולה להעלות הכל, חלק רואים\שומעים נשים או שחלק מהשירים שלו לא מתאימים לפורום.
אז בעז"ה אעלה את מה שאפשר. -
@יונמיוזיק @מזמור-לתודה
https://send.magicode.me/send-file/file/72274dbbd19c4***307062c7d8eacbe2594c72c138a/view
יש עוד כמה סרטונים בודדים...
אני לא יכולה להעלות הכל, חלק רואים\שומעים נשים או שחלק מהשירים שלו לא מתאימים לפורום.
אז בעז"ה אעלה את מה שאפשר.@פונץ-בננה
מה זה ? מה יש לו על הידים?!

-
@פונץ-בננה
מה זה ? מה יש לו על הידים?!

@ללי אזיקים.
פתחו לו אותם בשיר פתיחה 'המפתחות של האזיקים', ונשאר איתם כל המופע...
-
@ללי אזיקים.
פתחו לו אותם בשיר פתיחה 'המפתחות של האזיקים', ונשאר איתם כל המופע...
@פונץ-בננה אפשר את הסרטון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות