הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים
-
למה זה אמור להפריע לכם?
אני אישית עוד לא פתחתי אף פעם נושא,
אבל הרוב כאן ממש לא מענין אותי ותמיד אפשר פשוט לדלג.. -
למה זה אמור להפריע לכם?
אני אישית עוד לא פתחתי אף פעם נושא,
אבל הרוב כאן ממש לא מענין אותי ותמיד אפשר פשוט לדלג..@סטופל-המלך אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
למה זה אמור להפריע לכם?
אני אישית עוד לא פתחתי אף פעם נושא,
אבל הרוב כאן ממש לא מענין אותי ותמיד אפשר פשוט לדלג..כי כשיש יותר מידי נושאים, לפעמים מתפספסים נושאים שבאמת מעניינים
-
@סטופל-המלך אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
למה זה אמור להפריע לכם?
אני אישית עוד לא פתחתי אף פעם נושא,
אבל הרוב כאן ממש לא מענין אותי ותמיד אפשר פשוט לדלג..כי כשיש יותר מידי נושאים, לפעמים מתפספסים נושאים שבאמת מעניינים
@margalit וחוץ מזה
פותחים סתם נושאים שנסגרים אחרי דקה
וזה סתם כאבי מוח
לא מחפשים תנושא הנצרך ולכן פוץחים עוד
אז במקום זה שיחפשו ויהיה על זה הגבלה -
@margalit וחוץ מזה
פותחים סתם נושאים שנסגרים אחרי דקה
וזה סתם כאבי מוח
לא מחפשים תנושא הנצרך ולכן פוץחים עוד
אז במקום זה שיחפשו ויהיה על זה הגבלה@המחבל-המחופש אה הבנתי
יש בזה היגיון ... -
אני בעד !
כבר כואב לי הראש מלסנן את הלא נקרא
ולראות עוד פעם נושא ילדותי או נושא קיים
אם יגבילו את כמות הנושאים שאפשר לפתוח אנשים יפתחו נושאים יותר ענינים
שנותנים לפתוח בלי הגבלה זה גורם למשועממים למניהם לפתוח בלי סוף ! -
@ntz
אני חושב שמאד ייעל את הפורום אם יעשו הגבלה על פתיחת נושאים חדשים (למשל שמשתמש לא יוכל לפתוח יותר משתי נושאים חדשים ביום)@יהודה-n אני בעד
לאחרונה נהיה ממש קטסטרופה בפורום. כל היום נושאים חדשים וחוזרים על עצמם. (שחצי מהם הייתי נועלת...)
דברתי על זה בעבר עם @טיטו
לא יודעת אם זה אפשרי מבחינה טכנית, אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן) יוכל לפתוח נושאים חדשים, וככה גם יהיה ענין בקבוצה הזו ולא סתם תגית ליופי.
אולי אם הרבה יבקשו זה יקרה. -
@יהודה-n אני בעד
לאחרונה נהיה ממש קטסטרופה בפורום. כל היום נושאים חדשים וחוזרים על עצמם. (שחצי מהם הייתי נועלת...)
דברתי על זה בעבר עם @טיטו
לא יודעת אם זה אפשרי מבחינה טכנית, אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן) יוכל לפתוח נושאים חדשים, וככה גם יהיה ענין בקבוצה הזו ולא סתם תגית ליופי.
אולי אם הרבה יבקשו זה יקרה.@ב-ב רק משתמש וותיק זה מוגזם לא?
אפשר ממספר מסוים של מוניטין -
@ב-ב רק משתמש וותיק זה מוגזם לא?
אפשר ממספר מסוים של מוניטין@מלך-הקלידנים צודק בהחלט
-
צריך מ30 מוניטין שיהיה אפשר לפתוח נושאים
-
@ב-ב רק משתמש וותיק זה מוגזם לא?
אפשר ממספר מסוים של מוניטין@מלך-הקלידנים אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב רק משתמש וותיק זה מוגזם לא?
אפשר ממספר מסוים של מוניטיןיצרפו משתמשים שראויים לפתוח נושאים חדשים והוכחו כמקצועיים ולא כאלה שמחפשים לפתוח נושאים חדשים ולצבור מוניטין...
בינינו, הקטגוריה הזו כרגע סתם ליופי.
מה יש למשתמש ותיק יותר ממשתמשים אחרים חוץ מתגית? -
צריך מ30 מוניטין שיהיה אפשר לפתוח נושאים
@אוהב-ת-מדינה איזה 30? 300 אולי.
-
@יהודה-n אני בעד
לאחרונה נהיה ממש קטסטרופה בפורום. כל היום נושאים חדשים וחוזרים על עצמם. (שחצי מהם הייתי נועלת...)
דברתי על זה בעבר עם @טיטו
לא יודעת אם זה אפשרי מבחינה טכנית, אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן) יוכל לפתוח נושאים חדשים, וככה גם יהיה ענין בקבוצה הזו ולא סתם תגית ליופי.
אולי אם הרבה יבקשו זה יקרה.@ב-ב אני גם חושבת שזה קצת מוגזם רק למשתמשים מיוחדים אבל בהחלט אני חושבת שיהיה אפשר לעשות נגיד פעם בשבוע ולא יותר...
כשיגידו לאנשים שיש להם רק פעם בשבוע הם יתקמצנו על זה ולא יעשו ככ הרבה...
זה באמת מעצבן כבר... -
@אוהב-ת-מדינה איזה 30? 300 אולי.
@כ-פ אז אל תפתחי נושאים
-
@מלך-הקלידנים אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:
@ב-ב רק משתמש וותיק זה מוגזם לא?
אפשר ממספר מסוים של מוניטיןיצרפו משתמשים שראויים לפתוח נושאים חדשים והוכחו כמקצועיים ולא כאלה שמחפשים לפתוח נושאים חדשים ולצבור מוניטין...
בינינו, הקטגוריה הזו כרגע סתם ליופי.
מה יש למשתמש ותיק יותר ממשתמשים אחרים חוץ מתגית?@ב-ב נו נו נראה אם זה(הצירוף למשתמש וותיק) יעשה כי לפי מה שאני ראיתי בפורום לא כזה קל להתקבל לקבוצות השונות
-
@כ-פ אז אל תפתחי נושאים
@אוהב-ת-מדינה באמת מאז שנכנסתי לפורום פתחתי נושא אחד בלבד. אתה יכול לבדוק.
-
@אוהב-ת-מדינה באמת מאז שנכנסתי לפורום פתחתי נושא אחד בלבד. אתה יכול לבדוק.
פוסט זה נמחק! -
@אוהב-ת-מדינה באמת מאז שנכנסתי לפורום פתחתי נושא אחד בלבד. אתה יכול לבדוק.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
אני העליתי את זה בפיקוחאחרי שיחות עם כמה וכמה משתמשים, גם לדעתי שה אמור להיות רק למשתמש ותיק ואנחנו ניתן פרמטרים שלפיהם נצרף למשתמש ותיק, הסיבה שלא כדאי להגביל לפי מוניטין היא כיון שאם נעשה כמות מוניטין מסויימת ומישהו יגיע אליה תוך יומיים כיוון שכתב דברים פופולאריים יותר או העלה שירים מודלפים וכדו' שגרפו לייקים רבים, אז זה לא נתן לנו כלום כי הוא לא מכיר את הפורום מספיק ועדיין אם הוא ירצה לפתוח נושא הוא לא ידע אם זה קיים או לא.
הפורום עובר "מייקאובר" לא קטן רק שזה נעשה בטיפין טיפין עקב זאת שכרגע הפורום ממש עומד בהגדרת חז"ל "הזמן קצר והמלאכה מרובה"...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות