המלצה לנגן
-
@גיטריסט-מתחיל אמר בהמלצה לנגן:
מחפש נגן איכותי, כמובן, עם הקלטה איכותית, פתיחת תיקיות ושינוי שמות לקבצים, בונוס עריכת שירים
אם מישו מכיר אחד כזה אשמח עם ישאיר פה שם אולי גם תמונה תודה רבהכמה התקציב שלך?
@פשוט-שבפשוט אם יש באמת אחד כזה שעונה על הדרישות אז נראלי אני יוציא עליו עד 500+- (באזור הזה)
-
@גיטריסט-מתחיל ברור שהוא כשר(אפשר לצלם רק תמונות בלי הסרטות, אי אפשר לראות בו סרטונים בכלל, ואין אפשרות לפרוץ), והמצלמה בכלל לא משנה את האיכות...
-
@מאיר-f https://www.net-com.co.il/items/4529824-%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%A1-%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7-ULTRA-MAX-GAME-STAR
זה קישור לחנות שמוכרת את זה. -
@פשוט-שבפשוט אם יש באמת אחד כזה שעונה על הדרישות אז נראלי אני יוציא עליו עד 500+- (באזור הזה)
@גיטריסט-מתחיל יש אפשרות למצלמה אם ודאיו או בלי וברפאלי זה עולה 380https://refaeli.co.il/items/3631510-%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%93%D7%9D-ULTRA-MAX-%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%92-P-STAR-
-
@גיטריסט-מתחיל זה כשר למהדרין...
ולא נראה לי שהמצלמה משנה משהו@אבי-לוי רגע רגע, אתה דיברת על קיו 4, אז על מה אתה אומר כשר?
מה, גם בקיו 4 יש מצלמה? -
מחפש נגן איכותי, כמובן, עם הקלטה איכותית, פתיחת תיקיות ושינוי שמות לקבצים, בונוס עריכת שירים
אם מישו מכיר אחד כזה אשמח עם ישאיר פה שם אולי גם תמונה תודה רבה@גיטריסט-מתחיל נראה לי ש "סופר סטאר" עונה על דרישותיך!
-
@אבי-לוי רגע רגע, אתה דיברת על קיו 4, אז על מה אתה אומר כשר?
מה, גם בקיו 4 יש מצלמה?@גיטריסט-מתחיל לא דיברתי על אולטרא מקס, ובקיו 4 אין מצלמה, זה שני דגמים שונים לגמרי והקשר היחיד ששניהם עובדים על מערכת הפעלה של אנדרואיד, ואני חושב שקיו 4 יותר טוב.
-
@מאיר-f https://www.net-com.co.il/items/4529824-%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%A1-%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7-ULTRA-MAX-GAME-STAR
זה קישור לחנות שמוכרת את זה. -
@גיטריסט-מתחיל לא דיברתי על אולטרא מקס, ובקיו 4 אין מצלמה, זה שני דגמים שונים לגמרי והקשר היחיד ששניהם עובדים על מערכת הפעלה של אנדרואיד, ואני חושב שקיו 4 יותר טוב.
@אבי-לוי לא הבנתי מי יותר טוב???
טוב בינתיים קיבלתי המלצות על: קיו 4 , אולטרה מקס , סופר סטאר (מה היתרונות שיש לי בו,ומחירו? @פשוט-שבפשוט )
מתוך אלו מה הטוב ביותר? (לצרכים שלי.....) -
@אבי-לוי לא הבנתי מי יותר טוב???
טוב בינתיים קיבלתי המלצות על: קיו 4 , אולטרה מקס , סופר סטאר (מה היתרונות שיש לי בו,ומחירו? @פשוט-שבפשוט )
מתוך אלו מה הטוב ביותר? (לצרכים שלי.....)@גיטריסט-מתחיל קיו 4.
-
@גיטריסט-מתחיל אמר בהמלצה לנגן:
@הדרי הוא אההמממ......
כשר??
אשריך!!!
אל תתבייש לשאול, זה לא צריך להיות בספויילר..........
(אמיתי, מעריכה ממש!) -
@אבי-לוי לא הבנתי מי יותר טוב???
טוב בינתיים קיבלתי המלצות על: קיו 4 , אולטרה מקס , סופר סטאר (מה היתרונות שיש לי בו,ומחירו? @פשוט-שבפשוט )
מתוך אלו מה הטוב ביותר? (לצרכים שלי.....)@גיטריסט-מתחיל כל מה שביקשת פה, הנגן אולטרה מאקס עונה על דרישותיו, אני לא מכירה כל כך את הנגנים השניים, אבל אני מאמינה שהם גם טובים...
-
אוקיי חברים למסקנה שהגעתי מפה כפי הנראה אלך על האולטרה מקס
תודה לכולכם!!

-
אוקיי חברים למסקנה שהגעתי מפה כפי הנראה אלך על האולטרה מקס
תודה לכולכם!!

@גיטריסט-מתחיל בחירה נכונה..., אני נהנהת ממנו מאוד !
הוא משמש את תפקידו נאמנה, שהיה בהצלחה, שמחתי לעזור -
אוקיי חברים למסקנה שהגעתי מפה כפי הנראה אלך על האולטרה מקס
תודה לכולכם!!

@גיטריסט-מתחיל סתם מענין, איך הגעת למסקנא הזאת?

-
אוקיי חברים למסקנה שהגעתי מפה כפי הנראה אלך על האולטרה מקס
תודה לכולכם!!

@גיטריסט-מתחיל הוא נגן תותח!!!
-
@גיטריסט-מתחיל סתם מענין, איך הגעת למסקנא הזאת?

@אבי-לוי אמר בהמלצה לנגן:
@גיטריסט-מתחיל סתם מענין, איך הגעת למסקנא הזאת?

כי הוא הנגן היחיד שזרמה עליו פה אינפורמציה.
אבל מה זה חשוב עכשיו, מה, אתה איש שיווק ?? -
@גיטריסט-מתחיל כאן יש את כל מעלותיו של "סופר סטאר"
-
יש נגן סמארטגו עם כל מה שרצית כולל עריכת שירים ועולה 250 בהמחסלים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות