אתגר 38 :)
-
#לִרְצוֹת לְהַתְחִיל--לִרְצוֹת#
זֶה קוֹרֶה בְּרֶגַע שֶׁל כְּאֵב.
אַתָּה נוֹפֵל, קָם וָשׁוּב מִתְאַכְזֵב.
לוֹמֵד לָלֶכֶת בְּלִי לְהַשְׁאִיר עֲקֵבוֹת.
לִרְצוֹת לִחְיוֹת גַּם בְּלִי אֶלֶף סִבּוֹת.אֲנִי מַחֲלִיט לְהַתְחִיל לַמְרוֹת הַשְּׂרִיטוֹת .
לְהִתְגָּאוֹת בְּיֹפִי שֶׁעוֹשׂוֹת הַצַּלָּקוֹת.
אֲנִי אֲמִתִּי, יֵשׁ בִּי כּוֹחַ לִהְיוֹת אֲנִי,
לַמְרוֹת שֶׁהִסְתַּתַּרְתִּי אֲנִי יַחֲזֹר אֶל עַצְמִיאֲנִי אַתְחִיל לִזְרֹק אֶת הַשֶּׁקֶר.
יַעֲשֶׂה מִכָּל כְּאַב פְּרוֹיֵקְט
מֵהַלֶּבֶד אֲנִי יַמְצִיא אֶת הַשֶּׁקֶט
מִצַּלֶּקֶת --לְחוֹתֶמֶת שֶׁל גֶּבֶר.אָקוּם לַמְרוֹת שֶׁקְּדִימָה יֵשׁ בּוֹר.
אַמְשִׁיךְ בְּלִי לְהַבִּיט אֶל הָאָחוֹר.
יִשְׁפֹּךְ אֶת הַדְּמָעוֹת אֶל הַחוֹל.
יַעֲשֶׂה מֵהֶם אַרְמוֹן--- -
דף חדש
@טיטו ממש אהבתי את הרעיון, וכל הכבוד על העבודה המאומצת בארגון הקטגוריה המטריפה הזו מחדש!!!!
קוֹר מַקְפִּיא שֶׁל טֵבֵת
יוֹשֵׁב וּמִתְלַבֵּט
לְאָן פָּנַי מַתְחִיל מֵ-א' בּ'גֶּשֶׁם מְלַטֵּף וְחוֹבֵט
תָּלוּי בְּזָוִית הַהֶבֵּט
לְאָן פָּנַי לְחֶסֶד אוֹ לְשֵׁבֶטשֶׁקֶט מְצַמְרֵר
יוֹשֵׁב וּמְהַרְהֵר
צְרָחוֹת בְּתוֹךְ רֹאשִׁי
הַדְּמָעוֹת זוֹלְגוֹת חוֹפְשִׁירוּחַ קְלִילָה
אֵין אוֹר בַּאֲפֵלָה
צוֹעֵק עַד מָתַי
הָאֵינְסוֹף לְדִמְעוֹתַינַפְשִׁי כֹּה קְרוּעָה
עוֹד צָרָה וְעוֹד צָרָה
מִי כְּבָר סוֹפֵר
עֲלִילָה מוּזָרָה
כְּתוּבָה בְּדָם שׁוּרָה אַחַר שׁוּרָה
אַל תִּשְׁכַּח מִי פֹּה הַסּוֹפֵראַךְ אִם הַסֵּפֶר מֻכְתָּם
בּוֹדֵד וּמְיֻתָּם
הַכְּתָב מְטֻשְׁטָשׁ וּמְשֻׁבָּשׁ
אוּלַי הִגִּיעַ הַזְּמַן
אוּלַי זֶה הַסִּימָן
לְדַפְדֵּף הָלְאָה
לִפְתֹּחַ דַּף חָדָשׁ@משורר-מבולבל השבוע זכה בפער דיי גדול ואני מקווה שיש לו הסבר מצדיק ויפה לשיר שלו, כי לפחות כשאני קראתי את זה, לא הצלחתי להישאר אדיש.
אז נחכה שתכתוב לנו מה עומד מאחורי השיר שלך וכמובן שתבחר לנו נושא חדש לאתגר כתיבה. -
@טיטו תודה רבה,
ולכולכם על הבחירה ועל החיבור.
כבוד גדול
כמה מילים על השיר.
אז כך, זה היה באמצע החורף האחרון, הייתי במצב רוח נוראי לאחר איזה עניין שעבר עלי,
ופשוט ברחתי.
יצאתי לאיזה יער באמצע שומקום וישבתי עם עצמי, עם המחשבות הקשות, עם התחושה המעיקה.
ופתאום זה הגיע, הכל השתחרר, הדמעות זלגו בשטף, וכאילו כדי להראות השתתפות השמים גם הם החלו לבכות...
ישבתי רטוב וקפוא והתחלתי לכתוב, בתחילה הכתיבה הלכה לכיוון מדכא, ובלי לשים לב נהיה סוויץ' בעלילה, וגיליתי את עצמי כותב על פתיחת דף חדש.
על התחדשות.
והאמת שזה פשוט קרה!
לא המשכתי משם כמו קודם.
עבורי זו היתה עוד הוכחה לכך שהשירה היא כלי שהעניק לנו הבורא לשנות מצבי רוח, לעשות שינויים בחיים-
וזה עובד, בדוק ומנוסה! -
קטונתי שאני אבחר את האתגר הבא,
אבל חשבתי על נושא שהוא סוג של תולדה של הנושא הקודם.
אז אחרי שהאדם מגיע להתחדשות, תחושה חדשה היא הבסיס לשינוי הרגלים.
זה יכול להיות כל שינוי בהרגלים שלנו, החל משינוי רוחני, גשמי, דיאטה או גמילה מעישון.אז וואללה תפציצו משהו מקורי.
סומך עליכם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות